ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΜΑΣ ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΠΙΝΑΚΟΘΗΚΗ ΛΑΡΙΣΑΣ ΕΛΑΒΕ ΜΕΡΟΣ ΣΤΗ ΔΡΑΣΗ ΤΕΧΝΟΤΑΞΙΔΕΜΑΤΑ ΕΧΟΝΤΑΣ ΔΑΝΕΙΣΤΕΙ ΤΗ ΜΟΥΣΕΙΟΣΚΕΥΗ.ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΗΜΕΙΩΘΕΙ ΟΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΟΥ ΤΗ ΔΑΝΕΙΣΤΗΚΑΜΕ ΚΑΙ ΛΑΒΑΜΕ ΜΕΡΟΣ.ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΝΑ ΤΑΞΙΔΕΨΕΙ ΚΑΙ ΣΕ ΑΛΛΑ ΣΧΟΛΕΙΑ.
ΜΕ ΤΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ-ΜΑΘΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ-ΓΟΝΕΩΝ/ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ ΤΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ ΜΑΣ Ο ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΜΑΣ ΚΗΠΟΣ ΠΗΡΕ ΖΩΗ ΜΕ ΧΡΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΡΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΟΜΟΡΦΥΝΕ ΤΟΝ ΧΩΡΟ.
Ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ ΤΟΥ 2oυ ΝΗΠ/ΓΕΙΟΥ ΡΙΖΟΜΥΛΟΥ ΕΥΧΕΤΑΙ ΣΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ-ΜΑΘΗΤΡΙΕΣ ΤΟΥ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΤΟΥΣ ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ-ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΑΝΤΑΜΩΣΗ.
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.