Η ΚΟΑ(Κρατική Ορχήστρα Αθηνών)στο σχολείο
Το δώρο
Αυτοί ειμαστε!
Προετοιμασίες πριν τον αγιασμό στο σχολείο
Η Κυριακή μας βρίσκει εδώ.
Βάψαμε, σπείραμε γκαζον και μπαίνουμε στην τελικη ευθεία για την Πέμπτη.
Ευχαριστουμε το Δημο για τα χρώματα.
Την κοινότητα και τους τεχνικούς της που ολη την προηγούμενη εβδομάδα επισκευαζαν και συντηρούσαν. Η συμβολή τους, η αληθεια, στο άνοιγμα των σχολειων ολα αυτα τα χρονια ειναι ανεκτίμητη.
Ευχαριστούμε τους φίλους που έβαψαν κι έσπειραν.
Ευχαριστουμε τις καθαρίστριες -ευτυχως φέτος ειναι νωρίτερα στις θέσεις τους- και φυσικά τους συναδέλφους που αυτές τις πρώτες βδομάδες ειναι ολα τα αλλα εκτος απο Νηπιαγωγοι.
Ευχαριστουμε οσους ειναι κοντά μας και μας στηρίζουν με καθε τροπο.
Έχουμε ακομη πολλή δουλεια για να πουμε οτι ειμαστε απόλυτα έτοιμοι, τα δύσκολα ωστόσο πέρασαν.
ΠΑΙΔΙΚΗ HELMEPA
Αφού διαβάσαμε, είδαμε, συλλέξαμε πληροφορίες για την Ποσειδωνία, τον πνεύμονα οξυγόνου της Μεσογείου αποφασίσαμε να ντυθούμε πλάσματα της θάλασσας που ζουν τη Ποσειδωνία και να διεκδικήσουμε καλύτερες συνθήκες για το θαλασσιο περιβάλλον μας
Εμείς, τα πλάσματα των θαλασσων, διαδηλώνουμε για την πολύτιμη Ποσειδωνία μας.
Τον πνεύμονα οξυγόνου της Μεσογειου°
Ζητάμε περιορισμό των ανθρωπίνων δραστηριοτήτων που καταστρέφουν τα λιβάδια μας
Απαιτούμε
°Περιορισμό στη δομηση των ακτογραμμων
°Όχι σε δίχτυα και άγκυρες στα λιβάδια μας
°Όχι σκουπίδια σε θάλασσες και ακτές.
Στο πλαισιο της παιδικής Helmepa
ΚΑΡΝΑΒΑΛΙ ΚΑΛΥΘΙΩΝ 2025
Πιστοί στους περιβαλλοντικους μας στόχους και πάντα σατυρίζοντας την επικαιρότητα ντυθηκαμε:
BOra Bora “Η καταιγιδα που έπληξε τη Ροδο”
Ευχαριστούμε το Σύλλογο Γονέων για τις υπέροχες ιδέες και την υλοποιηση τους και την Αλινα μας για τη σουπερ τέλεια επιμέλεια των στολών.
ΑΠΟΚΡΙΕΣ ΚΑΙ ΦΑΣΙΑΝΟΣ
ΕΓΓΡΑΦΕΣ 5-24 ΜΑΡΤΙΟΥ
Οδηγίες για την εγγραφή:
Σύμφωνα με το άρθρο 2 της υπ’ αρ. πρωτ. 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767) ΚΥΑ για την εγγραφή του νηπίου προνηπίου οι γονείς/κηδεμόνες πρέπει να ακολουθήσουν τα εξής βήματα:
• Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην Ηλεκτρονική Υπηρεσία
«Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με τη χρήση των
κωδικών-διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας
Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).
• Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής (https://proti-eggrafi.services.gov.gr/) και επιλογή του
Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.
• Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας
συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (προαιρετικά) και κινητού τηλεφώνου
μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του.
Για την υποβολή της αίτησης οι γονείς/κηδεμόνες συμπληρώνουν διαδοχικά τα ακόλουθα (παρ. 2 του
άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β’ 1767)):
α) τα στοιχεία του προνηπίου-νηπίου για το οποίο αιτούνται την εγγραφή. Το σύστημα διαλειτουργεί με το
Μητρώο Πολιτών και το Πληροφοριακό Σύστημα myschool και παρέχει στους γονείς/κηδεμόνες κατάλογο
των τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην οικογενειακή τους μερίδα, τα οποία είναι σε ηλικία εγγραφής στο
Νηπιαγωγείο και τα οποία δεν είναι εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα. Τα στοιχεία των τέκνων είναι
συμπληρωμένα και οι γονείς/κηδεμόνες επιλέγουν το/τα τέκνο/α για το/τα οποίο/α επιθυμούν να
υποβάλουν αίτηση. Σε περίπτωση ωστόσο που για οποιοδήποτε λόγο ο κατάλογος δεν περιλαμβάνει το τέκνο
που επιθυμούν να εγγράψουν, έχουν τη δυνατότητα να εισάγουν μόνοι τους τα στοιχεία του νηπίου προνηπίου και να τεκμηριώσουν τη σχέση κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση επιμέλειας, είτε με
ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας, με ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή,
β)τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας τους, την οποία τεκμηριώνουν αναρτώντας σχετικό αποδεικτικό έγγραφο
σε ψηφιακή μορφή όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από
το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας,
γ) τα στοιχεία άλλου/ων τέκνου/ων, που φοιτά/ούν στην ίδια ή σε συστεγαζόμενη σχολική μονάδα, εφόσον
υπάρχει/ουν και για το/τα οποίο/α θα χρειαστεί να προσκομίσουν Βεβαίωση Φοίτησης από τον/τη
Διευθυντή/ντρια της συστεγαζόμενης σχολικής μονάδας,
δ) εάν επιθυμούν τη φοίτηση του προνηπίου-νηπίου στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής, στο Προαιρετικό
Ολοήμερο Πρόγραμμα και στο Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου,
ε) τα στοιχεία των συνοδών των προνηπίων-νηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρησή τους από τη
σχολική μονάδα ενώ παράλληλα επιλέγουν τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση αναλαμβάνω την
ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του προνηπίου-νηπίου».
Πριν την οριστική υποβολή της αίτησης, (παρ. 3 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767)) οι
γονείς/κηδεμόνες ενημερώνονται από την ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής
Πύλης (gov.gr
) για τα παραστατικά που θα απαιτηθεί να προσκομίσουν κατά την επίσκεψή τους στη σχολική
μονάδα εντός της προθεσμίας που ορίζει ο/η Διευθυντής/ντρια-Προϊστάμενος/νη του Νηπιαγωγείου. Σε
αυτά τα παραστατικά, πέρα από τα (γ) και (δ) εφόσον τα έχει αιτηθεί, περιλαμβάνονται :
α) η αίτηση εγγραφής για το τμήμα πρόωρης υποδοχής, για το Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα ή για
το Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου.
β) Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή, σύμφωνα με τη με αρ. πρωτ. Φ.6/1094/80261/Δ1/20-5-2015 Εγκύκλιο του
Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. (Α.Δ.Υ.Μ.)
γ) Βιβλιάριο υγείας του/της μαθητή/τριας, ή άλλο στοιχείο, από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα
εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών. (παρ. 4, του άρθρου
6 του ΠΔ 79/2017 (Α΄ 109), όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 1 του άρθρου 44 του ν.4777/2021 (Α΄ 25).
δ) Γνωμάτευση από ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ., εφόσον υπάρχει, σε περίπτωση μαθητή/τριας με αναπηρία ή ειδικές
εκπαιδευτικές ανάγκες. Επισημαίνεται ότι η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής
του/της μαθητή/τριας στο Νηπιαγωγείο, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με
ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.
Πριν την τελική υποβολή της αίτησης (οριστικοποίηση) απαιτείται η έγγραφη συναίνεση του έτερου
γονέα/κηδεμόνα με υπεύθυνη δήλωση του.
Μετά την υποβολή της αίτησης, (παρ. 5 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄1767)), οι
γονείς/κηδεμόνες λαμβάνουν ενημερώσεις στο κινητό τηλέφωνο που έχουν δηλώσει κατά την ηλεκτρονική
υποβολή της αίτησής τους για την πορεία της. Εφόσον απαιτηθούν διορθώσεις, η αίτησή τους επιστρέφεται
από το Νηπιαγωγείο στους γονείς/κηδεμόνες προκειμένου να γίνουν οι διορθώσεις και να ολοκληρωθεί η
υποβολή της μέσω της ηλεκτρονικής υπηρεσίας «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr).
Έπειτα από τις σχετικές διορθώσεις, η αίτηση γίνεται αποδεκτή.
Σε περιπτώσεις γονέων/κηδεμόνων που αδυνατούν να κάνουν χρήση της ηλεκτρονικής υπηρεσίας
«Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr), η αίτηση μπορεί να υποβληθεί με παρουσία στο Νηπιαγωγείο (παρ.7 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄1767)). Για τον σκοπό αυτό ο/η
Διευθυντής/ντρια-Προϊστάμενος/νη του Νηπιαγωγείου εισέρχεται στην ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη
Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) και καταχωρίζει την αίτηση σύμφωνα με τα δικαιολογητικά
που του/της προσκομίζουν οι γονείς/κηδεμόνες.
Για την υποστήριξη μαθητών/τριών, των οποίων οι γονείς/κηδεμόνες ανήκουν σε ευάλωτες κοινωνικές
ομάδες, όπως πολύτεκνοι / τρίτεκνοι / μονογονεϊκές οικογένειες, γονείς με χρόνιες παθήσεις ή ενταγμένοι σε
πρόγραμμα απεξάρτησης ή φυλακισμένοι καθώς και πολίτες τρίτων χωρών που διαμένουν σε κέντρα ή σε
δομές φιλοξενίας του ελληνικού κράτους ή της Ύπατης Αρμοστείας του Ο.Η.Ε., δίνεται η δυνατότητα
καταχώρισης αίτησης με όσα στοιχεία είναι διαθέσιμα από τον γονέα/κηδεμόνα (παρ. 7 του άρθρου 2 της
ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767)).
Αλλάζω εγώ, όχι το κλίμα
Στο πλαίσιο των έντονων και ακραίων αλλαγών που παρατηρούνται στο κλίμα επιλέξαμε να διαμορφώσουμε τις δράσεις μας και πραγματοποιήσαμε παρεμβάσεις στο σχολείο μας τέτοιες ώστε να ευαισθητοποιηθούν οι μαθητές μας απέναντι στα προβλήματα που αντιμετωπίζει το περιβάλλον, να αποκτήσουν οικολογική συνείδηση και να οργανώνουν ανάλογα την καθημερινότητά τους
Τοποθετήσαμε στην αυλή μας δεξαμενή που μαζεύει το βρόχινο νερό και απο εκεί ποτίζουμε το λαχανόκηπό μας.
Φυτεύουμε πάντα λαχανικά εποχής και τα χρησιμοποιούμε για να μαγειρέψουμε στην κουζίνα μας
Στο πλαίσιο αυτό δουλέψαμε καθόλη τη διάρκεια της χρονιάς το οικολογικό αποτύπωμα και παραθέτουμε παρακάτω τις δράσεις μας
Γνωρίζατε ότι όλοι αφήνουμε το αποτύπωμά μας στον πλανήτη?
Όσον αφορά στην οικολογία αφήνουμε το οικολογικο μας αποτύπωμά το οποίο μπορεί να είναι μεγάλο οπότε και επιδρα αρνητικά στην υγεία του πλανήτη ή μικρό οποτε βοηθά στη διατήρηση ενός υγιούς περιβάλλοντος.
Γνωρίζατε ότι για να φτάσει το φαγητό μας στο τραπέζι μας καταναλώνεται άπειρη ενέργεια, ανάλογα με τη χώρα προέλευσης, τον τρόπο επεξεργασίας και συσκευασίας, την εποχή κατανάλωσης και τελικά παίζει τεραστιο ρόλο αν αυτό καταλήξει στο στομάχι μας ή στον κάδο των σκουπιδιών;
Ξεκινήσαμε να μαθαίνουμε για το οικολογικο αποτύπωμα της διατροφής μας και πώς αυτο επηρεάζει την υγεία της γης τον Οκτώβρη
Τώρα το Φλεβάρη πια, έχει γίνει βίωμα.
Είναι δεδομένο ότι αν μαθουμε να καταναλώνουμε ότι εχουμε πραγματικα αναγκη, αν στραφούμε σε φρέσκα κυρίως ντόπια προϊόντα εποχής τα οποία δεν καταλήγουν στον κάδο σκουπιδιών θα έχουμε προσφέρει έστω και λίγο στη διάσωση αυτού του πλανήτη που ειναι το σπίτι μας.
Η πρώτη επίσκεψη ήταν στο ΚΕΠΕΑ ΠΕΤΑΛΟΥΔΩΝ όπου η Νεανίδου Κατερίνα που μας μετέδωσε ένα κομμάτι από την περιβαλλοντική της σοφία.
ΟΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΣΤΗΝ ΠΑΝΩ ΚΑΙ ΚΑΤΩ ΣΕΙΡΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΑΣ ΜΕ ΤΟ ΚΕΠΕΑ ΠΕΤΑΛΟΥΔΩΝ
ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΗ ΘΟΛΟ ΠΑΝΩ
ΣΤΟ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΦΥΤΩΡΙΟ ΡΟΔΟΥ- ΚΑΛΛΙΕΡΓΩΝΤΑΣ ΕΝΑ ΝΕΟ ΜΕΛΛΟΝ ΚΑΤΩ
ΜΕΛΙΤΖΑΝΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΗΠΟ ΜΑΣ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΣΠΑΓΓΕΤΙ ΜΕΛΙΤΖΑΝΑΣ
ΣΤΟ ΤΥΡΟΚΟΜΕΙΟ ΤΗΣ ΓΕΙΤΟΝΙΑΣ
ΜΑΓΕΙΡΕΥΟΝΤΑΣ ΜΕ ΧΑΜΗΛΟ ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΟ ΑΠΟΤΥΠΩΜΑ
ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΗΠΟ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΤΥΡΟΚΟΜΕΙΟ ΤΗΣ ΓΕΙΤΟΝΙΑΣ ΜΑΣ ΣΤΟ ΠΙΑΤΟ ΜΑΣ






























