ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ 2 -ΔΕΥΤΕΡΟ ΜΕΡΟΣ

Εργαστήριο 4ο

Σε συνέχεια της επεξεργασίας του βιβλίου “Σοφία η αγελαδίτσα τραγουδίστρια” εμβαθύναμε στα συναισθήματα που μπορεί να νιώθει κάποιος/κάποια όταν γίνονται διακρίσεις εις βάρος του. Με στόχο την καλλιέργεια της ενσυναίσθησης και της κατανόησης -αποδοχής του “άλλου” συζητήσαμε για τα συναισθήματα που μπορεί να ένιωσε  η Σοφία η αγελαδίτσα. Μπήκαμε στη θέση της και εκφράσαμε τα συναισθήματα με το σώμα μας και τις εκφράσεις του προσώπου μας. Τέλος, φτιάξαμε “το θερμόμετρο των συναισθημάτων”

ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ 1 ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ 2 ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ 1

Έλμερ – ένας ελέφαντας διαφορετικός, παρδαλός. Ανάγνωση του βιβλίου, συζήτηση. Αποδοχή του μοναδικού, διαφορετικού εαυτού μας.

Ας θυμηθούμε το παραμύθι ‘ΕΛΜΕΡ’ του Ντέιβιντ Μακ Κι

Δημιουργία ομαδοσυνεργατικού παζλ “Έλμερ”

ELMER 1 ELMER 2 ELMER 313610ΣΟΦΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ 3

ΕΛΜΕΡ 11

Πώς φαντάζεσαι τον δικό σου Έλμερ;

ELMER 4 ΑΤΟΜΙΚΟ 1

ΑΤΟΜΙΚΟ 2

Και το “Ε” του Έλμερ

E3 E2 E 1

Εργαστήριο 5ο

Εγώ – η ταυτότητά μου

Ομαδικό παιχνίδι “ο κατάσκοπος” – στόχος μέσα από την ενεργητική παρατήρηση να εντοπίσουν τις ομοιότητες και τις διαφορές τους – αρχικά όσον αφορά τα εξωτερικά χαρακτηριστικά…..

ΚΑΤΑΣΚΟΠΟΣ 1 ΚΑΤΑΣΚΟΠΟΣ 2

…. και στη συνέχεια όσον αφορά τα εσωτερικά χαρακτηριστικά…. (προτιμήσεις, ενδιαφέροντα κ.λ.π) με συζήτηση στην ολομέλεια.

.jpg

Διαβάσαμε το βιβλίο “Μια ζωή σαν τη δική μου” και συζητήσαμε για τις διαφορές και τις ομοιότητες των παιδιών σε όλο τον πλανήτη,  επικεντρώνοντας  την προσοχή μας στα κοινά σημεία.

.jpg

Μουσικοκινητικά παιχνίδια με τις εφημερίδες των κατασκόπων

1 2 4 5 9 10 2 3 4 kinhtiko efhmerida 1  kinhtiko efhmerida 2

Φτιάχνουμε κι εμείς την δική μας ταυτότητα

.jpg .jpg  1

Ο καθένας είναι μοναδικός και σημαντικό μέλος της ομάδας. Δραστηριότητα “ο πύργος των ονομάτων”. Τα παιδιά χτίζουν έναν πύργο από τουβλάκια που το καθένα γράφει το όνομά τους. Ύστερα καλούνται να να αφαιρέσουν ένα τουβλάκι χωρίς να γκρεμιστεί ο πύργος.

ΟΝΟΜΑΤΩΝ pyrgos 1 pyrgos 2

Εργαστήριο 60

Επίλυση συγκρούσεων. Παρακολούθηση του βίντεο “Η εχθρόπιτα” – συζήτηση.

Συζητάμε και αποτυπώνουμε σε φύλλο εργασίας  αποδεκτούς τρόπους επίλυσης των συγκρούσεων

1 2

ΣΥΓΚΡΟΥΣΗΣ 1 ΣΥΓΚΡΟΥΣΗΣ 2 ΣΥΓΚΡΟΥΣΗΣ 3 ΣΥΓΚΡΟΥΣΗΣ 5  ΣΥΓΚΡΟΥΣΗΣ 6

Εργαστήριο 7ο -Όλοι ίσοι-όλοι διαφορετικοί-όλοι φίλοι. Όλοι μαζί μία καρδιά πολύχρωμη, μοναδική.

Κουκλοθέατρο και συζήτηση με ένα πλάσμα διαφορετικό τον “Ζαμπντερφίλιο”

1 2 3 4 5

Αποτύπωση των δράσεων σε ομαδοσυνεργατικά πολυτροπικά κείμενα-αφίσες.

ΙΣΟΙ 3 ΙΣΟΙ ΟΜΑΔΙΚΟ

1 2 ΚΑΡΔΙΑ 1

1 ΚΑΡΔΙΑ ΠΑΙΔΙΑ 2 2

Ψηφιακό παζλ: “Όλοι φίλοι”

https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=046dbf0e206c