ΜΕΝΟΥΜΕ ΣΠΙΤΙ 10

ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΙ ΜΑΣ

ΚΑΛΗΜΕΡΑ

“ΜΕ ΨΥΧΗ ΚΑΙ ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΞΕΠΕΡΝΩ ΤΗ ΔΥΣΚΟΛΙΑ”

στον παρακάτω σύνδεσμο θα δείτε το βίντεο με τις δημιουργίες σας

https://drive.google.com/open?id=1xOWzfIOvmKHRM_NiwSMIG4D-ROmKUJyp

Για το Πάσχα έχετε 2 αποστολες

Αποστολή 1η

‘Πώς  πέρασες το δικό σου Πάσχα;”

Μπορείς να μας στείλεις φωτογραφίες από τα έθιμα που έκανες στο σπίτι σου με την οικογένειά σου, όπως λαζαράκια, κουλουράκια, τσουρέκια, βάψιμο αβγών, στολισμός λαμπάδων και ό,τι άλλο σου αρέσει και θέλεις να το μοιραστείς μαζί μας.

τις φωτογραφίες θα τις στείλετε έως και την Τρίτη 21 Απριλίου

Αποστολή 2η

“Τέχνη με φρούτα και λαχανικά”

Την ιδέα την πήραμε από τη φωτογραφία που μας έστειλε ο Κρίστιαν

και από την πεταλούδα του Ζαχαρία με τα αγγουράκια και τα καρότα (βίντεο “Από την κάμπια στην πεταλούδα”)

Εμείς ψάξαμε και βρήκαμε και άλλες ιδέες στο pinterest 

Μανούλες προσοχή!

Ο στόχος μας δεν είναι να κάνουμε το πιο ωραίο πιάτο.

Ο στόχος μας είναι τα παιδιά να περάσουν όμορφα και δημιουργικά και να απολαύσουν τα χρώματα, τις μυρωδιές και τις γεύσεις φρούτων και λαχανικών και, αν περάσουν όμορφα, ίσως και να εντάξουν στη διατροφή τους τροφές που μέχρι τώρα δεν τις έτρωγαν.

τις φωτογραφίες θα τις στείλετε μέχρι και την Τρίτη 21 Απριλίου

Αγαπημένοι μας

Όλοι μας στις δύσκολες μέρες της καραντίνας  ανησυχούμε για τη σωματική και ψυχική υγεία τόσο τη δική μας όσο, και κυρίως, των παιδιών μας . Όλοι μας προσπαθούμε να αντιμετωπίσουμε τους φόβους μας και να διατηρήσουμε ζωντανή την ελπίδα ότι όλα σύντομα θα ξαναγυρίσουν στους φυσιολογικούς τους ρυθμούς

Μοιραζόμαστε μαζί σας την αγωνία σας για την  ομαλή επιστροφή -όποτε αυτή γίνει-των παιδιών στο σχολείο, αλλά και για τις συνέπειες  της  διακοπής της μαθησιακής διαδικασίας.

Όπως σας έχουμε ήδη πει, δημιουργήσαμε το blog για να διατηρήσουμε τις γέφυρες επικοινωνίας και συνεργασίας, για να αντιμετωπίσουμε λιγάκι πιο εύκολα την υπερένταση και τη βαρεμάρα του εγκλεισμού αλλά και για να  συνεχίσουμε να παρέχουμε κίνητρα για δημιουργία και μάθηση.

Σήμερα λοιπόν, έχουμε κάποιες προτάσεις ψυχοκίνησης, δημιουργίας και  έκφρασης, γλώσσας και μαθηματικών.

Μην σας τρομάξει ο όγκος των πληροφοριών και προπαντός

 μην νιώσετε υποχρεωμένοι

να κάνετε οποιαδήποτε από τις προτεινόμενες δραστηριότητες αν νιώθετε ότι δεν σας ταιριάζει.

Στο τέλος της ανάρτησης θα βρείτε το παραμύθι «Η κατσίκα και τα καρύδια»

και ψηφιακά παιχνίδια που φτιάξαμε για τα παιδιά.

Σας στέλνουμε την αγάπη μας και ένα τραγούδι με τον Αλκίνοοο Ιωαννίδη

ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ!

https://safeYouTube.net/w/uMC5

ΨΥΧΟΚΙΝΗΣΗ

Βάζουμε την αγαπημένη μας μουσική και χορεύουμε.  Πηδάμε σχοινάκι, παίζουμε με μπαλόνια.

Παίρνουμε όλα τα απαραίτητα μέτρα προφύλαξης και βγαίνουμε στην αυλή  ή στην πυλωτή, κάνουμε μία μικρή βόλτα με τα πόδια ή το ποδήλατο.

Στη σελίδα του facebook Learning through movement έχει πολύ ωραία βιντεάκια με κινητικά παιχνίδια

https://www.facebook.com/kinderkinesiologie/

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΚΑΙ ΕΚΦΡΑΣΗ

Τα παιδιά αγαπούν πολύ να παίζουν με τις σκιές. Μήπως παίζατε κι εσείς όταν ήσαστε μικροί;

Στα βίντεο που ακολουθούν παίρνουμε ιδέες για σκιοπαιχνίδια

https://safeYouTube.net/w/qNC5

https://safeYouTube.net/w/PNC5

Τι λέτε για λίγο κουκλοθέατρο; Ζωγραφίστε την παλάμη σας, φορέστε μια κάλτσα στο χέρι, κρυφτείτε πίσω από μία καρέκλα ή τον καναπέ και … είστε έτοιμοι (αν όχι εσείς, τα παιδιά σίγουρα θα θέλουν πολύ να ξεκινήσετε μία κουβεντούλα με την κούκλα τους)

Θυμάστε το muppet show;

https://safeYouTube.net/w/BZC5

Όσες τα καταφέρνετε λίγο με τις κατασκευές, στο παρακάτω βίντεο ένα κοριτσάκι μας δείχνει πώς να φτιάξουμε καλτσόκουκλες

https://safeYouTube.net/w/dOC5

Είστε ακόμη εδώ;

Ωραία…….

Παίζουμε μαθηματικά;

Α. Φασολομαχίες: υλικά: ένα μπολ με φασόλια και ένα ζάρι. Κάθε παίκτης ρίχνει το ζάρι και παίρνει τόσα φασόλια όσα έτυχε. Νικητής είναι όποιος στο τέλος έχει συγκεντρώσει τα περισσότερα φασόλια.

Β. Αγωνία: το κλασικό παιχνίδι με την τράπουλα

Γ. Ποιος έχει το μεγαλύτερο αριθμό; Αφαιρείτε από την τράπουλα τις φιγούρες και μοιράζετε εξίσου τα χαρτιά. Κάθε παίκτης έχει μπροστά τη στοίβα με τα χαρτιά με τους αριθμούς προς τα κάτω. Οι παίκτες ανοίγουν ταυτόχρονα την κάρτα τους που βρίσκεται πάνω πάνω. Όποιος έχει το μεγαλύτερο αριθμό παίρνει την κάρτα του αντιπάλου. Αν τύχουν τον ίδιο αριθμό βάζουν τις κάρτες πάλι ενδιάμεσα στο σωρό. Νικητής είναι όποιος συγκεντρώσει τις περισσότερες κάρτες.

Μια εικόνα αξίζει όσο χίλιες λέξεις:

 

Παίζουμε γλώσσα;

Α. Διαβάζουμε ή αφηγούμαστε ή ακούμε ένα παραμύθι κάθε μέρα

Β. Βρίσκουμε λέξεις που αρχίζουν από το ίδιο γράμμα που αρχίζουν τα ονόματα των μελών της οικογένειας και των φίλων. Η μαμά γράφει τις λέξεις σε ένα χαρτί

Γ.  Γράφουμε μαζί τη λίστα για το σούπερ μάρκετ ή το μήνυμα για την έξοδο από το σπίτι.

ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΚΑΙ ΖΩΓΡΑΦΙΖΟΥΜΕ ΜΕ ΑΛΑΤΙ

Χρειαζόμαστε ένα δίσκο ή ένα ρηχό ταψάκι το οποίο το στρώνουμε με αλάτι. Τα παιδιά ζωγραφίζουν ή γράφουν με ένα πινέλο ή με το δάχτυλό τους.

Ε, λοιπόν, αν φτάσατε μέχρις εδώ, είστε ήρωες!!!!

Επιτέλους η Ανθή Θάνου και ο Αλέξανδρος Μακρής θα μας πουν το παραμύθι

“Η κατσίκα και τα καρύδια”

https://safeYouTube.net/w/7aD5

ΨΗΦΙΑΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ

Όπου χρειάζεται ξεκινήστε και συνεχίσετε το παιχνίδι πατώντας το μπλε βέλος κάτω δεξιά

https://learningapps.org/watch?v=pp6gvd4oj20

https://learningapps.org/watch?v=pritupjrt20

https://learningapps.org/watch?v=pv5s30nza20

https://learningapps.org/display?v=putw9i8ht20

https://learningapps.org/display?v=pmvtpa6rt20

https://learningapps.org/display?v=pv2x17q1n20

https://learningapps.org/display?v=p07zvqok320

 

 

 

 

 

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία. Προσθήκη στους σελιδοδείκτες.