Καλωσήρθατε

Σας καλωσορίζουμε στον διαδικτυακό χώρο του 2ου Νηπιαγωγείου Καισαριανής.

Εδώ θα βρείτε χρήσιμες πληροφορίες για την σχολική μας μονάδα καθώς και αναρτήσεις που αφορούν τις δράσεις που θα πραγματοποιούνται στο σχολείο μας.

Οι γονείς και οι κηδεμόνες των μαθητών καλούνται να επισκέπτονται τακτικά το ιστολόγιο προς καλύτερη ενημέρωσή τους.

 

 

ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ

Οι αιτήσεις εγγραφών στα δημόσια Νηπιαγωγεία σύμφωνα με την περ. α της παρ. 4 του άρθρου 6, του ΠΔ 79/2017 (Α 109) όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 1 του άρθρου 44 του ν. 4777/2021 (Α 25) οι αιτήσεις εγγραφών στα Νηπιαγωγεία , για το σχολικό έτος 2024-2025 θα πραγματοποιηθούν από
1 έως 20 Μαρτίου 2024.

Εγγράφονται στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2024-25, τα νήπια που έχουν γεννηθεί κατά τα έτη 2020 και 2019. (περισσότερα…)

Εργαστήρια Δεξιοτήτων 2023-2024:”Δημιουργώ και καινοτομώ: STEAM-Κύκλος νερού-Υδροδυναμική.”

IMG 20240116 111710

Πείραμα δημιουργίας βροχής. Παρατηρήσεις-προβλέψεις-επαληθεύσεις.

εικόνα Viber 2024 01 16 12 58 02 398α εικόνα Viber 2024 01 16 12 58 02 354β

Κατασκευή καπέλων και δραματοποίηση του κύκλου του νερού.

εικόνα Viber 2024 01 16 13 05 40 731α  εικόνα Viber 2024 01 16 13 05 40 694.βjpg

Ζωγραφική του κύκλου του νερού-Κατασκευή ατομικού παζλ.

εικόνα Viber 2024 01 17 13 01 55 571α  εικόνα Viber 2024 01 17 13 03 06 966α

Ατομικές κατασκευές του κύκλου του νερού και ορολογίες( εξάτμιση-συμπύκνωση-βροχόπτωση-συγκέντρωση).

εικόνα Viber 2024 01 19 09 38 17 181  εικόνα Viber 2024 01 19 09 38 15 548

Διενέργεια πειράματος: 3 μορφές νερού(υγρό, στερεό, αέριο)- καταγραφή αρχικών υποθέσεων, παρατηρήσεων και συμπερασμάτων των νηπίων( Διάψευση-επαλήθευση αρχικών υποθέσεων).

εικόνα Viber 2024 01 19 12 45 19 944  εικόνα Viber 2024 01 19 11 52 35 311  εικόνα Viber 2024 01 19 11 52 35 417 

Ζωγραφική σε χαρτόνι με παγάκια από χρωματιστές τέμπερες. Πειραματισμός-αυτενέργεια νηπίων-ανάπτυξη φαντασίας και δημιουργικότητας στην αυλή του σχολείου μας!!

εικόνα Viber 2024 01 22 10 08 49 417  εικόνα Viber 2024 01 22 10 08 49 719  εικόνα Viber 2024 01 22 10 08 49 841  εικόνα Viber 2024 01 22 10 08 49 953

Πειραματισμός με αυτοσχέδιες φτερωτές από ποικίλα υλικά και ποσότητες νερού, επεξήγηση του τρόπου λειτουργίας τους( κίνησή τους με τη δύναμη του νερού)

εικόνα Viber 2024 01 22 10 08 44 525 εικόνα Viber 2024 01 22 10 08 48 891 εικόνα Viber 2024 01 22 10 08 49 095 εικόνα Viber 2024 01 22 10 08 49 314

εικόνα Viber 2024 01 22 10 08 44 872 εικόνα Viber 2024 01 22 10 08 44 372  εικόνα Viber 2024 01 22 10 08 44 057

Κατασκευή φτερωτών σε ομάδες από τα ίδια τα νήπια. Δοκιμή της λειτουργίας τους-πειραματισμός σε ομάδες

IMG 20240122 100622 IMG 20240122 100607 IMG 20240122 100702 IMG 20240122 100736  IMG 20240122 100742

Ζωγραφική των υλικών που απαιτούνται για να γίνει μια φτερωτή νερόμυλου. Πώς γύριζε ο νερόμυλος;

IMG 20240122 102828

Συμπερασματικά ποιες συσκευές λειτουργούν με την κίνηση του νερού;

εικόνα Viber 2024 01 23 10 13 04 768 εικόνα Viber 2024 01 23 14 09 32 495  εικόνα Viber 2024 01 23 14 09 37 401 εικόνα Viber 2024 01 23 14 09 45 458

Αυτοσχέδιο επιδαπέδιο παιχνίδι BEE-BOT σχετικό με τον κύκλο του νερού. Τα παιδιά σκέφτηκαν και βρήκαν πιθανές διαδρομές μετάβασης από το ένα στοιχείο στο άλλο.

εικόνα Viber 2024 01 23 10 13 04 689 εικόνα Viber 2024 01 23 10 13 04 719

Κατασκευή ατομικού δαπέδου BEE-BOT από τα νήπια με στοιχεία από τον κύκλο του νερού.

 

 

Τα Χριστούγεννα έφτασαν και το χριστουγεννιάτικο πνεύμα πλημμύρισε τις τάξεις μας…..

εικόνα Viber 2023 12 18 14 48 23 187          εικόνα Viber 2023 12 18 14 48 23 220

Σε συνεργασία με το “Ένεκα Παιδείας” διοργανώθηκε στο σχολείο μας γιορτή παρουσία γονέων και συγγενών.

Αποχαιρετώντας το Φθινόπωρο με….

IMG 20231106 120045

Μουσικοκινητικά παιχνίδια στην αυλή με την κιθάρα της κας Δανάης

IMG 20231107 114339α

Συλλογή φύλλων από την αυλή

εικόνα Viber 2023 11 07 09 33 15 442α

Ομαδοποιήσεις φύλλων με κριτήριο το χρώμα (σχήμα ή μέγεθος), την ποσότητα (πολλά-λίγα)

IMG 20231107 095005.αjpg 1

Αντιστοιχίσεις των μισών των φύλλων

IMG 1a7ea584f80deabb5d767f3b50e52358 Vα   εικόνα Viber 2023 11 07 11 36 01 967α

Μοτίβο (κίτρινο- πράσινο, κίτρινο-πράσινο φύλλο, πράσινο-πράσινο-κίτρινο φύλλο, πράσινο-πράσινο-κίτρινο φύλλο και κίτρινο-κίτρινο καφέ,  κίτρινο-κίτρινο καφέ φύλλο)

εικόνα Viber 2023 11 07 10 13 57 638α  εικόνα Viber 2023 11 07 10 13 57 944α    εικόνα Viber 2023 11 07 10 25 23 726β  IMG 120497bd31637d33fa755df06133aceb Vαα IMG 25325243fed814031e2c9a34a8fb1a07 Vαα 

IMG 20231114 123520  IMG 20231114 123525  IMG a44b3ee64999927771c750d67a815015 Vαα

Κατασκευές

εικόνα Viber 2023 11 06 11 37 46 556βjpg

Σχηματισμό της λέξης ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ

IMG d3f0a4bf4ea7d917972314ea67717f8c Vαα IMG d8d92b6117ba630d4684d63937a04174 Vαα

Το Θεό Διόνυσο

IMG 20231116 073230  εικόνα Viber 2023 11 15 11 13 10 913αα  εικόνα Viber 2023 11 15 11 13 10 741 εικόνα Viber 2023 11 15 11 13 10 690αα εικόνα Viber 2023 11 15 11 13 10 642αα εικόνα Viber 2023 11 15 11 13 10 623αα εικόνα Viber 2023 11 15 11 13 10 764αα  

Με την ομάδα ‘Πράματα και Θάματα’ και το εκπαιδευτικό πρόγραμμα “Η σοφία της ΕΛΙΑΣ”

εικόνα Viber 2023 11 16 15 11 55 406

Με τη γιορτή της 17 Νοέμβρη

Εργαστήρια Δεξιοτήτων 2023-2024: Φροντίζω το Περιβάλλον: Φυσικές καταστροφές, Πολιτική Προστασία (Σεισμοί-Ηφαίστεια-Πλημμύρες)

IMG 20231013 100504α 1  IMG 20231013 100257α 1

Δανεισμός μουσειοβαλίτσας RACCE από τον ΟΑΣΠ

IMG 20231013 102752α    IMG 20231013 102109α

Οι αρχικές αντιλήψεις των παιδιών για το τί είναι σεισμός (πώς δημιουργείται) – Κρυπτόλεξο με λέξεις από τον μύθο “Ο φυλακισμένος γίγαντας” από το βιβλίο” Η γη χορεύει”-Λαβύρινθος

IMG 20231013 103131α   IMG 20231013 103746α

Ζωγραφική από τον μύθο ” Ο φυλακισμένος γίγαντας”- Προγραφικές δεξιότητες: Σχηματισμός της λέξης “ΣΕΙΣΜΟΣ”

IMG 20231013 101139α 1   IMG 20231013 101154α

Το εσωτερικό της γης – Μέτρα προστασίας πριν- κατά τη διάρκεια ( ΣΚΥΨΕ-ΚΑΛΥΨΟΥ-ΚΡΑΤΗΣΟΥ!)- μετά τον σεισμό

IMG 20231030 100926α

Κατασκευή βαλίτσας σεισμού με τα αναγκαία υλικά

IMG 20231013 104618α  IMG 20231013 104611α

Αφίσες του ΟΑΣΠ για τα μέτρα προστασίας από τον σεισμό

εικόνα Viber 2023 11 01 16 32 13 732  εικόνα Viber 2023 11 01 16 32 13 831   εικόνα Viber 2023 11 01 16 32 13 930   εικόνα Viber 2023 11 02 11 24 43 933   

Ζωγραφική: Πώς δημιουργούνται τα Ηφαίστεια

εικόνα Viber 2023 11 01 16 32 13 424  εικόνα Viber 2023 11 01 16 32 13 466 εικόνα Viber 2023 11 01 16 31 50 090

Κατασκευές Ηφαιστείων

εικόνα Viber 2023 11 02 11 25 09 677  εικόνα Viber 2023 11 02 11 25 09 562 εικόνα Viber 2023 11 02 11 25 08 999  εικόνα Viber 2023 11 02 11 24 44 045

Τα στάδια εξέλιξης Πλημμύρων

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ-ΑΛΛΗΛΟΣΕΒΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ

IMG 20231024 134848α1       

Ο εαυτός μου και ο φίλος μου. Τα δυνατά μας σημεία- Δημιουργία ατομικής ταυτότητας

IMG 20231024 135001α23  IMG 20231024 13514724

Τί μπορώ να κάνω με τα χέρια μου. Τα χέρια δεν χτυπάνε αλλά….(ομαδικό έργο)

CamScanner 2023 10 02 13.35 1   

Οι λέξεις που πληγώνουν- Οι λέξεις που γλυκαίνουν

IMG 20231024 1400233  IMG 20231024 134828.α2jpg

Οι λέξεις δεν είναι για να πληγώνουν! Λέξεις ευγενικές που μας γλυκαίνουν (για την τάξη και ατομικό έργο)

IMG 20231024 135014α23 IMG 20231024 1349092α23

Ζωγραφική της αγαπημένης εικόνας από το βιβλίο” Του σχοινιού τα μανταλάκια” του Α. Παπαθεοδούλου.- Τα παιδιά μεταμορφώνονται σε μανταλάκια, ζωγραφίζουν τον φίλο τους και αυτό που κατάφεραν να πετύχουν μαζί πάνω στο σκοινί.

 

 

 

 

Εγγραφές 2023-24

ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ

Οι αιτήσεις εγγραφών στα δημόσια Νηπιαγωγεία σύμφωνα με την περ. α της παρ. 4 του άρθρου 6, του ΠΔ 79/2017 (Α 109) όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 1 του άρθρου 44 του ν. 4777/2021 (Α 25) οι αιτήσεις εγγραφών στα Νηπιαγωγεία , για το σχολικό έτος 2023-2024 θα πραγματοποιηθούν από 1 έως 20 Μαρτίου 2023.

Εγγράφονται στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2023-24, μαθητές/τριες που έχουν γεννηθεί κατά τα έτη 2018 και 2019.

Α) ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ
Για την εγγραφή των νηπίων οι γονείς/ κηδεμόνες πρέπει να ακολουθήσουν τα εξής βήματα:
1. Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής (https://proti-eggrafi.services.gov.gr/) και επιλογή του Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.
2. Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην ηλεκτρονική Υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με την χρήση των κωδικών-διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).
3. Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (προαιρετικά) και κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του.
Για την υποβολή της αίτησης οι γονείς/κηδεμόνες συμπληρώνουν διαδοχικά τα ακόλουθα:
α) τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου για το οποίο αιτείται την εγγραφή (παρ. 2 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β 1767). Το σύστημα διαλειτουργεί με το Μητρώο Πολιτών και το Πληροφοριακό Σύστημα myschool και παρέχει στον γονέα/κηδεμόνα λίστα των τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην οικογενειακή του μερίδα, τα οποία είναι σε ηλικία εγγραφής στο Νηπιαγωγείο και τα οποία δεν είναι εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα. Τα στοιχεία των τέκνων είναι συμπληρωμένα και ο γονέας/κηδεμόνας επιλέγει το τέκνο για το οποίο επιθυμεί να υποβάλει αίτηση. Σε περίπτωση ωστόσο που για οποιοδήποτε λόγο η λίστα δεν περιλαμβάνει το τέκνο που επιθυμεί να εγγράψει, έχει τη δυνατότητα να εισάγει μόνος του τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου και να τεκμηριώσει τη σχέση κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση επιμέλειας είτε με ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας, με ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή.
Οι αλλοδαποί μαθητές/τριες που δε δύνανται να προσκομίσουν το Πιστοποιητικό Γέννησης, μπορούν να εγγραφούν με Ληξιαρχική Πράξη Γέννησης. Όλα τα δικαιολογητικά εγγραφής των αλλοδαπών μαθητών/τριών πρέπει να είναι επίσημα μεταφρασμένα είτε από την αρμόδια υπηρεσία του Υπουργείου Εξωτερικών, είτε από πιστοποιημένο δικηγόρο για το σκοπό αυτό.

β) τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας του, την οποία τεκμηριώνει αναρτώντας σε ψηφιακή μορφή εγγράφου σχετικό αποδεικτικό, όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο, ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας
γ) το ονοματεπώνυμο άλλου/λων τέκνου/ων, που φοιτά/τούν στην ίδια ή σε συστεγαζόμενη σχολική μονάδα, εφόσον υπάρχει/χουν .
δ) εάν επιθυμούν τη φοίτηση του νηπίου/προνηπίου στο Προαιρετικό Ολοήμερο πρόγραμμα ή/και στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής
ε) τα στοιχεία των συνοδών των νηπίων/προνηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρηση τους από τη σχολική μονάδα
στ) επιλέγουν τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του νηπίου/προνηπίου». Ιδιαίτερη προσοχή θα πρέπει να δοθεί στο ότι τα δικαιολογητικά για τα (γ) και (δ) προσκομίζονται στη σχολική μονάδα εντός του χρονικού διαστήματος που ορίζει ο/η Προϊστάμενος/η-Διευθυντής/ρια του Νηπιαγωγείου. Πριν την οριστική υποβολή της αίτησης, (παρ 3 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β 1767) οι γονείς/κηδεμόνες ενημερώνονται από την ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) για τα παραστατικά που θα απαιτηθεί να προσκομίσουν κατά την επίσκεψή τους στη σχολική μονάδα. Σε αυτά τα παραστατικά, πέρα από τα (γ) και (δ) εφόσον τα έχει αιτηθεί, περιλαμβάνονται τα:
ζ) Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή, σύμφωνα με τη με αρ. πρωτ. Φ.6/1094/80261/Δ1/20-5-2015 εγκύκλιο (Α.Δ.Υ.Μ.)
η) Βιβλιάριο υγείας, του/της μαθητή/τριας, ή προσκόμιση άλλου στοιχείου, από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών
θ) Γνωμάτευση από ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ, εφόσον υπάρχει, σε περιπτώσεις μαθητών/τριών με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Επισημαίνεται ότι η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής του μαθητή/τριας στο Νηπιαγωγείο, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με ΕΕΑ.
Πριν την τελική υποβολή της αίτησης, απαιτείται η έγγραφη συναίνεση του έτερου γονέα/κηδεμόνα με υπεύθυνη δήλωση του.
Μετά την υποβολή της αίτησης, (παρ. 5 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β 1767) ο γονέας/κηδεμόνας λαμβάνει ενημερώσεις στο κινητό τηλέφωνο που έχει δηλώσει κατά την ηλεκτρονική υποβολή της αίτησής του για την πορεία της. Εφόσον απαιτηθούν διορθώσεις, η αίτησή του επιστρέφεται στον ίδιο από το Νηπιαγωγείο, προκειμένου να τις πραγματοποιήσει. Έπειτα από τις σχετικές διορθώσεις, η αίτηση γίνεται «αποδεκτή». Σημειώνεται ότι η «αποδοχή» της αίτησης δεν συνεπάγεται απαραίτητα φοίτηση του νηπίου στη δηλωθείσα σχολική μονάδα.
Σε περιπτώσεις γονέων/κηδεμόνων που αδυνατούν να κάνουν χρήση της ηλεκτρονικής υπηρεσίας, η αίτηση μπορεί να γίνει με αυτοπρόσωπη παρουσία στο Νηπιαγωγείο
Β) ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΤΟ ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΠΡΟΩΡΗΣ ΥΠΟΔΟΧΗΣ Στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα και στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής των Νηπιαγωγείων του Ενιαίου Τύπου Ολοήμερου Νηπιαγωγείου εγγράφονται οι μαθητές/τριες κατόπιν σχετικής αίτησης δήλωσης των γονέων/κηδεμόνων τους.

Από 1η έως 20η Μαρτίου θα προσκομίζονται, στην προϊσταμένη του σχολείου κλείνοντας ατομικό ραντεβού, τα απαραίτητα για την ολοκλήρωση της εγγραφής του νηπίου δικαιολογητικά: (ΑΔΥΜ,Βιβλιάριο Υγείας, Βεβαίωση από ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ, ή Δημόσιο Ιατροπαιδαγωγικό Κέντρο ή άλλη αρμόδια δημόσια υπηρεσία, εφόσον υπάρχει, σε περιπτώσεις μαθητών/τριών με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες).
Το ραντεβού θα κλίνεται με τηλεφωνική επικοινωνία κατά τις ώρες 12:15-12:45 από Δευτέρα έως Παρασκευή στο τηλέφωνο 210-7218016.

2o-6ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΚΑΙΣΑΡΙΑΝΗΣ
e-mail: mail@2nip-kaisar.att.sch.gr
mail@6nip-kaisar.att.sch.gr