Συμμετοχή στην Ευρωπαϊκή Ημέρα Προγραμματισμού
Code Week
Ασφαλής χρήση του Διαδικτύου
Τη Δευτέρα 6 Οκτωβρίου 2025, οι μαθητές του νηπιαγωγείου μας συμμετείχαν σε διαδικτυακό σεμινάριο με θέμα «Ασφαλής χρήση του διαδικτύου», που πραγματοποιήθηκε από τον οργανισμό SaferInternet4Kids.
Κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου, τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν με απλό και κατανοητό τρόπο για τους βασικούς κανόνες ασφαλούς πλοήγησης στο διαδίκτυο και την προστασία των προσωπικών δεδομένων, μέσα από μία διαδραστική και παιγνιώδη παρουσίαση και συζήτηση.
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ – ΤΡΟΦΗ ΓΙΑ ΔΡΑΣΗ
ΕΡΓΑΛΕΙΟΘΗΚΕΣ «ΤΡΟΦΗ ΓΙΑ ΔΡΑΣΗ»
ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΣΕ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΓΙΑ ΤΙΣ ΥΓΙΕΙΝΕΣ ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΕΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΕΣ
ΚΑΙ ΤΗ ΣΩΜΑΤΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΠΑΙΔΙΩΝ ΚΑΙ ΕΦΗΒΩΝ
Το Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιο προσκαλεί τους γονείς και φροντιστές παιδιών και εφήβων που φοιτούν σε σχολεία Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης των Περιφερειακών Ενοτήτων ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΟΥ και ΛΑΣΙΘΙΟΥ σε ενημερωτικό διαδικτυακό εργαστήριο για το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Τροφή για Δράση», την Δευτέρα 6 Οκτωβρίου και ώρα 17:00-20:00.
Παρακολούθηση μέσω του συνδέσμου:
https://us02web.zoom.us/j/81693269246?pwd=Wor2yDlQom8xr6DGcNC6sJampdKZaM.1
Παρακαλούμε δηλώστε συμμετοχή στη φόρμα εγγραφής που θα βρείτε στο σύνδεσμο:
12η Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού
Την Παρασκευή, 26 Σεπτεμβρίου, γιορτάσαμε και στο σχολείο μας την 12η Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού. Τα παιδιά μας έγιναν μικροί αθλητές, απόλαυσαν τη χαρά της άσκησης και συμμετείχαν με ενθουσιασμό σε διάφορα αθλήματα. Έτρεξαν σε σκυταλοδρομία, δοκίμασαν τις δυνάμεις τους στο τρέξιμο με εμπόδια και εξασκήθηκαν στην ισορροπία πάνω σε σχοινί.
Ήταν μια μέρα γεμάτη κίνηση, χαμόγελα και συνεργασία, που μας θύμισε πόσο σημαντικός είναι ο αθλητισμός στη ζωή μας.
Λίγα λόγια για το έργο
Το Ευρωπαϊκό πρόγραμμα “Climate Hourglass-Running out of Time”, επικεντρώνεται στο ζήτημα της υπερθέρμανσης του πλανήτη μέσω πειραμάτων STEM και διεπιστημονικής μάθησης. Μαθητές από διαφορετικές χώρες θα συνεργαστούν σε δραστηριότητες STEM, ώστε να κατανοήσουν τις επιπτώσεις της Κλιματικής Αλλαγής μέσω πειραμάτων για το φαινόμενο του θερμοκηπίου, θα εξερευνήσουν και θα κατανοήσουν καλύτερα βασικά περιβαλλοντικά φαινόμενα όπως η ξηρασία, η άνοδος της στάθμης της θάλασσας, το λιώσιμο των πάγων και οι αυξημένες εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα. Κύριος σκοπός είναι η ευαισθητοποίηση των μαθητών σχετικά με το ζήτημα της κλιματικής αλλαγής, ενώ οι επιμέρους στόχοι επικεντρώνονται στο να μπορέσουν οι μαθητές
• να καλλιεργήσουν και να εμπλουτίσουν τον προφορικό τους λόγο
• να υποστηρίξουν τις απόψεις τους ενώπιον τρίτων
• να εκφραστούν ελεύθερα και δημιουργικά
• να αναγνωρίσουν τα αίτια της κλιματικής αλλαγής και τις επιπτώσεις της στην καθημερινότητά μας
• να αναγνωρίσουν την ευθύνη τους απέναντι στο περιβάλλον
• να διερευνήσουν τρόπους επίλυσης του προβλήματος της κλιματικής αλλαγής
• να εξάγουν συμπεράσματα
• να σχεδιάσουν δράσεις για την αντιμετώπιση του προβλήματος
• να εισέλθουν σε καταστάσεις αναστοχασμού σχεδιάζοντας και λύνοντας προβλήματα αναπτύσσοντας τη φαντασία και τη δημιουργικότητά τους
• να γίνουν Ενεργοί Πολίτες και να δράσουν κατά της κλιματικής αλλαγής ευαισθητοποιώντας την τοπική και ευρύτερη κοινότητα, καθώς πρόκειται για ένα παγκόσμιο φαινόμενο που δεν γνωρίζει σύνορα.
Λίγα λόγια για το έργο
Το “Mathsy & Myth” είναι ένα διεθνές έργο eTwinning που στοχεύει στην προώθηση της ουσιαστικής μάθησης των Μαθηματικών μέσω της φαντασίας, της δημιουργικότητας, του πολιτισμού και της διαπολιτισμικής συνεργασίας. Ένα μαγικό πλασματάκι ονόματι Mathsy θα ταξιδέψει εικονικά σε όλες τις συμμετέχουσες χώρες, λύνοντας μαθηματικές προκλήσεις εμπνευσμένες από τοπικές παραδόσεις, θρύλους ή πολιτιστικά στοιχεία. Μέσω συναρπαστικών, πρακτικών και ψηφιακών δραστηριοτήτων, οι μαθητές θα αναπτύξουν βασικές μαθηματικές ικανότητες, όπως επίλυση προβλημάτων, λογική συλλογιστική, γεωμετρία, στατιστική και ψηφιακές δεξιότητες. Το έργο χρησιμοποιεί τη μητρική γλώσσα και τα αγγλικά ως κύριες γλώσσες εργασίας για όλες τις συνεργατικές δραστηριότητες που σχετίζονται με τα μαθηματικά, επιτρέποντας στους μαθητές να εξασκούν την επικοινωνία, ενώ μαθαίνουν μαζί σε ένα διεθνές περιβάλλον. Πρόσφατη έρευνα υπογραμμίζει τα επίμονα χάσματα των φύλων στην επίδοση στα μαθηματικά σε όλη την Ευρώπη, όπου τα αγόρια είναι στατιστικά πιο πιθανό να έχουν τις καλύτερες επιδόσεις από τα κορίτσια. Αυτές οι διαφορές συχνά συνδέονται με πολιτισμικά στερεότυπα, άνιση ενθάρρυνση και την έλλειψη ορατών γυναικείων προτύπων στους τομείς STEM. Το πλασματάκι Myth επιδιώκει να αμφισβητήσει ενεργά αυτά τα στερεότυπα, ενθαρρύνοντας την ισότιμη συμμετοχή αγοριών και κοριτσιών στην επίλυση μαθηματικών προβλημάτων, ενθαρρύνοντας τη δημιουργικότητα σε ένα ασφαλές και υποστηρικτικό περιβάλλον και προβάλλοντας την ιδέα ότι η μαθηματική αριστεία δεν ορίζεται από το φύλο αλλά από την ευκαιρία, το κίνητρο και τη συνεργασία.













