Διεθνής ημέρα Υπαίθριας εκπαίδευσης η 3η Νοεμβρίου και το σχολείο μας, στα πλαίσια των Περιφερειακών Δικτύων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης «Αλλάζω για το Κλίμα», «Αλλάξτε συμπεριφορές: Ανακυκλώστε!» και «Ένας Κήπος στο σχολείο μου», που συντονίζει το ΚΕΠΕΑ Βάμου,, καθώς και στα πλαίσια της Διεθνούς Ημέρας Υπαίθριας Εκπαίδευσης και της Σκυταλοδρομίας «Running Out of Time» για την Κλιματική Αλλαγή που συντονίζει στην Ελλάδα η Ελληνική Εταιρία Προστασίας της Φύσης, συμμετέχει στη δράση με τη βοήθεια των γονέων και των φορέων της τοπικής κοινότητας για τον καλλωπισμό του σχολικού κήπου.
Σκοπός της δράσης, η ενημέρωση, η ευαισθητοποίηση, η γνωριμία με βιωματικό τρόπο έξω στη φύση του πλούτου της τοπικής χλωρίδας, η ανάπτυξη δεξιοτήτων φροντίδας και χρήσης των φυτών σαν πολύτιμη παρακαταθήκη για το μέλλον. Παράλληλα, στόχος είναι να αλλάξει η αυλή του σχολείου με την καλλιέργεια τοπικών φυτών, να πρασινίσει η σχολική αυλή και να καλλιεργηθούν δεξιότητες συνεργασίας, ευθύνης, ανάληψης πρωτοβουλιών.


