12η Ευρωπαϊκή Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού.

 

Με κεντρικά συνθήματα: <<Ο αθλητισμός είναι χαρά>> και << ο αθλητισμός βελτιώνει την υγεία μας>> μας επισκεφτήκαν τα παιδιά της Α’ και Β’ τάξης του Δημοτικού Σχολείου Ιερισσού εν όψη της 12ης Ευρωπαϊκής Ημέρας Σχολικού Αθλητισμού για από κοινού δράσεις αναδεικνύοντας  αξίες συνεργασίας ,αλληλεγγύης και του “ευ αγωνίζεσθαι ” που συμβάλλουν  στη βελτίωση υπεύθυνων και ενεργών πολιτών.

IMG 2407 Messenger creation 2886A282 A7BE 459F A725 2AF8E9062A1A Messenger creation 3AE3D58A AFA4 45C6 9CE6 E09DFA4ABA70 Messenger creation 3218A7B8 B1F4 4D02 AD36 EE8348B49E8D Messenger creation 7ED013A7 B0AB 4CF2 AE1F DE0CACD35122 Messenger creation 8169908C AA64 41D9 A413 77F4FFE42D51 Messenger creation 36FD6FF1 FDA2 4B00 A33F 2055200FC4F0 Messenger creation 1598C104 AA6E 47FD B960 5EFD6EF4C745 Messenger creation 287FBF46 EFBF 4352 B546 D726C08DEB9F Messenger creation 26E8E551 78AA 43FA 9696 0F069C690C1A Messenger creation 1EB11E11 5D7F 4B70 A921 DD8CD68F2CA4 Messenger creation 6F0CFC10 7B0A 41FD B47F 9AAB668E9508 Messenger creation 2339138F 9023 41F9 A080 674C25AB79FE

Δημιουργία και διαχείριση μαθητικών λογαριασμών Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου.

Αξιότιμες/οι κύριες κύριοι, καλημέρα και καλή σχολική χρονιά.

Σας ενημερώνουμε σχετικά με τη δημιουργία και διαχείριση μαθητικών λογαριασμών στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο (Π.Σ.Δ).

  1. Δημιουργία λογαριασμού μαθητή από τον γονέα ή κηδεμόνα

Σύμφωνα με την εγκύκλιο (20/3/2020) του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, οι μαθητές/τριες της Πρωτοβάθμιας και της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης μπορούν να αποκτήσουν λογαριασμό χρήστη στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο (Π.Σ.Δ.), με τον  οποίο μπορούν να έχουν πρόσβαση  στις υπηρεσίες του Πανελληνίου Σχολικού Δικτύου (ΠΣΔ)  (https://www.sch.gr/services).

Παρακαλούμε για την ενημέρωση των γονέων/κηδεμόνων των μαθητών/τριών Νηπιαγωγείων αλλά και κάθε μαθητή/τριας που μέχρι σήμερα δεν έχει αποκτήσει λογαριασμό χρήστη στο ΠΣΔ για την δυνατότητα αυτή.

Η δημιουργία λογαριασμού για τους μαθητές μπορεί να  γίνει από τον γονέα/κηδεμόνα ακολουθώντας τα παρακάτω βήματα.

  1. Η εγγραφή γίνεται από τη σελίδα  https://register.sch.gr/students.  Στην ίδια σελίδα μπορεί να φτάσει κάποιος από την πύλη του ΠΣΔ www.sch.gr ακολουθώντας το σύνδεσμο «Εγγραφή».
  2. Η εγγραφή γίνεται από τον γονέα ή κηδεμόνα του μαθητή/τριας.  Στη σελίδα υπάρχουν σχετικές οδηγίες τις οποίες θα πρέπει να ακολουθήσουν ώστε η εγγραφή να είναι επιτυχής. Δείτε αναλυτικά τον οδηγό έγγραφής: https://register.sch.gr/students/docs20/StudentsRegisterHelp.pdf
  3. Απαιτείται η συμπλήρωση του Αριθμού Μητρώου του μαθητή.  Οι γονείς μπορούν να βρουν τον Αριθμό μητρώου μαθητή είτε στους Ελέγχους Προόδου των μαθητών του προηγούμενου έτους (αν δεν έχει γίνει αλλαγή σχολείου), είτε στην «Βεβαίωση φοίτησης μαθητή/τριας σε σχολείο» (https://www.gov.gr/upourgeia/upourgeio-paideias-kai-threskeumaton/paideias-kai-threskeumaton/attending-school ), είτε να τους τον γνωστοποιήσει το σχολείο.
  4. Τονίζουμε στον γονέα/κηδεμόνα την αναγκαιότητα ορθής αναγραφής της διεύθυνσης email του καθώς επίσης και του αριθμού κινητού τηλεφώνου, ώστε να είναι εύκολη η ανάκτηση των στοιχείων μαθητικού λογαριασμού σε περίπτωση που αυτά ξεχαστούν.
  5. Όταν ολοκληρωθεί η εγγραφή του/της μαθητή/τριας θα αποσταλεί email με τα στοιχεία εγγραφής στη διεύθυνση e-mail που δήλωσε ο γονέας/κηδεμόνας στην ηλεκτρονική αίτηση.

 

  1. Διαχείριση μαθητικών λογαριασμών από το σχολείο

Το διαχειριστικό περιβάλλον βρίσκεται στη διεύθυνση: https://register.sch.gr/students/admins.
Από εκεί ο επίσημος λογαριασμός του κάθε σχολείου και οι διαχειριστές μαθητικών λογαριασμών μπορούν να πραγματοποιηθούν οι παρακάτω ενέργειες:

  • Ορισμός/κατάργηση διαχειριστών μαθητικών λογαριασμών (μόνο μόνιμοι εκπαιδευτικοί).
  • Μετακίνηση μαθητών από τμήμα σε τμήμα ή σε άλλο σχολείο και  αποδοχή μετακίνησης από το σχολείο προορισμού.
  • Μετακίνηση μαθητών που έχουν αποφοιτήσει από την Δευτεροβάθμια εκπαίδευση στο τμήμα ΨΗΦΙΑΚΟ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ
  • Γνωστοποίηση ή επαναφορά στοιχείων πρόσβασης σε μαθητή/τρια που τα έχει ξεχάσει.
  • Δημιουργία λογαριασμού σε περίπτωση αδυναμίας του κηδεμόνα.
  • Δημιουργία μαθητικού λογαριασμού στους αποφοίτους ΓΕ.Λ., ΕΠΑ.Λ. και ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ.Λ

Αρχικά, συνιστούμε στις/ους διευθυντριες/ές των σχολικών μονάδων, να ελέγξουν ποιοι έχουν οριστεί ως διαχειριστές μαθητικών λογαριασμών και να προχωρήσουν στις αλλαγές που πρέπει, π.χ. στην περίπτωση που κάποιοι εκπαιδευτικοί έχουν αποχωρήσει από το σχολείο τους και εφόσον  δεν έχει γίνει αυτό ήδη,  με το τέλος της προηγούμενης σχολικής χρονιάς.

Οι  διαχειριστές μαθητικών λογαριασμών, σε περίπτωση που δεν το έχουν πράξει με το τέλος της προηγούμενης σχολικής χρονιάς, να επιλέγουν την μετακίνηση στο σωστό σχολείο προορισμού αντί της αποδέσμευσης μαθητικού λογαριασμού, για την διευκόλυνση των διαχειριστών των σχολείων προορισμού.

Οι διαχειριστές μαθητικών λογαριασμών των Δημοτικών και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, να φροντίσουν για την διαδικασία μετακίνησης μαθητικού λογαριασμού στο σχολείο τους.

 

Μερικές σύντομες οδηγίες για τα παραπάνω:

Διαχειριστές Μαθητικών Λογαριασμών

Ο επίσημος λογαριασμός του σχολείου (αυτός που χρησιμοποιείται για το email του σχολείου) έχει πρόσβαση εξ’ ορισμού στη διαχείριση μαθητικών λογαριασμών. Ο/η Διευθυντής/τρια του σχολείου με χρήση αυτού του λογαριασμού μπορεί να ορίσει και εκπαιδευτικούς του σχολείου του ως διαχειριστές μαθητικών λογαριασμών.

Μόνο μόνιμοι εκπαιδευτικοί μπορούν να οριστούν ως διαχειριστές μαθητικών λογαριασμών.
Ο ορισμός ή η κατάργηση διαχειριστών, γίνεται στο διαχειριστικό περιβάλλον από σχετική λειτουργία που υπάρχει στην ενότητα Επιλογές.

Αναλυτικές οδηγίες θα βρείτε αφού πραγματοποιήσετε σύνδεση στο https://register.sch.gr/students/admins  με τα επίσημα στοιχεία της μονάδας στο κάθετο μενού  Βοήθεια για το διαχειριστή και στο παράθυρο που θα εμφανιστεί στην επιλογή «5. Επιλογές – Ρυθμίσεις-> 5.1 Ορισμός και άλλων διαχειριστών μαθ. λογαριασμών σχολικής μονάδας

 

Μετακίνηση μαθητών που έχουν αποφοιτήσει από την Δευτεροβάθμια εκπαίδευση στο τμήμα ΨΗΦΙΑΚΟ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ

Παρακαλούμε οι διαχειριστές των ΓΕ.Λ., ΕΠΑ.Λ. και ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ.Λ να μην αποδεσμεύουν τους λογαριασμούς των μαθητών/τριων που έχουν αποφοιτήσει αλλά να τους μεταφέρουν στο τμήμα  ΨΗΦΙΑΚΟ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ1 ώστε να μπορούν να παρακολουθήσουν τα μαθήματα του Ψηφιακού Φροντιστηρίου.

 

Μετακίνηση μαθητικού λογαριασμού από σχολείο σε σχολείο

Οι μετακινήσεις των μαθητικών λογαριασμών πραγματοποιούνται με δύο τρόπους:

Ø  μετακίνησης από σχολείο προς άλλο και αποδοχής από το σχολείο προορισμού

Ø  αποδέσμευση μαθητών και εντοπισμός και δέσμευση έναν – έναν από το σχολείο προορισμού

 

Αναλυτικές οδηγίες για τους παραπάνω τρόπους θα βρείτε αφού πραγματοποιήσετε σύνδεση στο https://register.sch.gr/students/admins  με τα επίσημα στοιχεία της μονάδας και κατόπιν μεταβείτε στην επιλογή του κάθετου μενού  Βοήθεια για το διαχειριστή και στο παράθυρο που θα εμφανιστεί στην επιλογή «4. Διαχείριση λογαριασμών».
Στα αριστερά στις παραγράφους 4.6α , 4.6β και 4.7 υπάρχουν αναλυτικές οδηγίες για:

Ø  4.6α Σχολείο λήξης φοίτησης: Μετακίνηση μαθητή σε άλλο σχολείο/Αποδέσμευση

Ø   4.6β Μετακίνηση μαθητή. Ενέργειες σχολείου υποδοχής -αποδοχή μαθητικών λογαριασμών

Ø   4.7 Εντοπισμός και μεταφορά αποδεσμευμένων μαθητικών λογαριασμών σε σχολείο

Για την διευκόλυνση σας, στην αρχική σελίδα της εφαρμογής https://register.sch.gr/students/admins/, θα βρείτε απαντήσεις σε συχνά ερωτήματα που αφορούν την διαχείριση μαθητικών λογαριασμών καθώς και στο κάτω μέρος του αριστερού μενού πλήρες εγχειρίδιο διαχειριστή.

 

Δημιουργία μαθητικού λογαριασμού εν ενεργεία μαθητών

Ο διαχειριστής μαθητικών λογαριασμών του σχολείου, MONO σε περίπτωση που ο κηδεμόνας αδυνατεί να δημιουργήσει λογαριασμό μαθητή , μπορεί να δημιουργήσει το λογαριασμό αυτός  μέσω του https://register.sch.gr/students/admins .

Για τη δημιουργία απαιτείται η σύμφωνη γνώμη του κηδεμόνα/γονέα που θα  πρέπει να λαμβάνεται με το   ‘Εντυπο γονικής συναίνεσης  (Διαθέσιμο και στην σελίδα https://register.sch.gr/students/docs.php)

 

Δημιουργία μαθητικού λογαριασμού στους αποφοίτους ΓΕ.Λ., ΕΠΑ.Λ. και ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ.Λ

Η δημιουργία λογαριασμού αποφοίτου γίνεται από τον διαχειριστή μαθητικών λογαριασμών του κάθε ΓΕ.Λ. ΕΠΑ.Λ και ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ.Λ μέσω του συστήματος διαχείρισης μαθητικών λογαριασμών https://register.sch.gr/students/admin. Σε αυτό είναι διαθέσιμη η εικονική τάξη «ΨΗΦΙΑΚΟ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ1» όπου θα πρέπει να τους εντάσσετε (Σχετική Εγκύκλιος 141928/ΓΔ4 26-11-2024 https://register.sch.gr/students/docs20/141928_gd4_egkyklios_prosbasi_apofoiton.pdf)

 

Άλλες δυνατότητες διαχείρισης.

Ο διαχειριστής μαθητικών λογαριασμών του κάθε σχολείου, έχει και τις εξής δυνατότητες που παρέχονται στην εφαρμογή διαχείρισης μαθητικών λογαριασμών.

Ø   Ενημέρωση του κηδεμόνα, για τα στοιχεία που απαιτούνται για την ολοκλήρωση της εγγραφής μαθητή από τον κηδεμόνα (αριθμός μητρώου μαθητή κ.α. όπως αυτά αναγράφονται στο mySchool).

Ø   Γνωστοποίηση ονόματος χρήστη και ορισμό νέου κωδικού πρόσβασης σε μαθητή/τρια που έχει ξεχάσει τα στοιχεία πρόσβασης του.

Ø   Ορισμός νέου  κωδικού πρόσβασης μαθητικού λογαριασμού σε περίπτωση που ζητηθεί από τον κηδεμόνα.

Σας ευχαριστούμε για τη συνεργασία σας  και την εμπιστοσύνη σας στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο.

Με εκτίμηση

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ
Επισκεφθείτε την πύλη του ΠΣΔ: www.sch.gr
Υπηρεσία Υποστήριξης Χρηστών, https://www.sch.gr/helpdesk

Ελεύθερες και ήσυχες δραστηριότητες.

 Δύο παιδιά σήμερα στο ολοήμερο τμήμα. Δεν τους ένοιαξε σχεδόν καθόλου. Έπαιξαν στις γωνιές  , με την πλαστελίνη ,συμμάζεψαν τα παιχνίδια τους, έφαγαν και όταν τελείωσαν συνεργάστηκαν και έφτιαξαν μια όμορφη  ομαδική ζωγραφιά. Ζωγράφισαν ένα από τα αγαπημένα τους παραμύθια. Μπορείτε να μαντέψετε ποιο είναι ;

17486036464271748606995714

Εργαστήρια Δεξιοτήτων.

2ος Θεματικός κύκλος: Φροντίζω το περιβάλλον. Θέμα: Παγκόσμια και τοπική Φυσική κληρονομιά.

Τίτλος: <<Αχ θάλασσά μου μαγική ,θέλω να είσαι καθαρή>>.

Τμήμα: Πρωινό Υποχρεωτικό- Ολοήμερο.

Στόχοι:

  • Νγνωρίσουν τα οικοσυστήματα βιοποικιλότητας και την τροφική αλυσίδα που υπάρχει στη θάλασσα.
  • Να γνωρίσουν τις υδάτινες ζώνες που υπάρχουν στη θάλασσα.
  • Να γνωρίσουν τις αιτίες που προκαλούν την ρύπανση της θάλασσας.
  • Να υιοθεετήσουν κανόνες σωστής συμπεριφοράς στην παραλία.

Ανίχνευση της προ υπάρχουσας  γνώσης των παιδιών οι οποίες καταγράφηκαν σε ιστόγραμμμα.

1748257196690

Παρατηρήσαμε την υδρόγειο σφαίρα και τον παγκόσμιο χάρτη και είδαμε ότι το μεγαλύτερο μέρος της γης καλύπτεται  από νερό.Και στη συνέχεια καταγράψαμε τις απόψεις μας σε φύλλο εργασίας.

1748340643986 1748340643978

Τα παιδιά γνωρίζουν την τροφική αλυσίδα και τις σχέσεις μεταξύ των θαλάσσιων οργανισμών.

Αφού γνωρίσαμε την τροφική αλυσίδα ,κόψαμε ,κολλήσαμε και τη βάλαμε στη σωστή σειρά.

1748340643970 1748340643962

Ατομικές κατασκευές με ζωάκια της θάλασσας.Καβουράκια,υππόκαμποι ,αχινοί.

1748257196705 1748257500720

Ομαδικές κατασκευές: καραβάκια.

1748257196711 1 1748257196718 1

Γνωριμία με τις υδάτινες ζώνες. Στις οποίες επικρατούν διαφορετικές συνθήκες πίεσης φωτεινότητας και θερμοκρασίας.Κάθε ζώνη μπορεί να φιλοξενήσει διαφορετικούς οργανισμούς και θαλάσσια ζώα.

Ομαδικές εργασίες.

1748946476886

Μέσα από σχετικό βίντεο και φωτογραφικό υλικό διαπιστώσαμε τις αιτίες ρύπανσης της θάλασσας,σκουπίδια στην ακτή ,απόβλητα εργοστασίων κλπ.

1748946476880

Καθαρή θάλασσα.

1748946476892

Διαβάσαμε βιβλία.

17489477852701749031849144

 

 

Πάσχα.

Διαβάσαμε την ιστορία του Πάσχα. Μάθαμε τι γιορτάζουμε.

Ακούσαμε τα κάλαντα του Λαζάρου από τα περσινά μας νήπια.

Μιλήσαμε για τα ήθη και έθιμα .

Μάθαμε το παραδοσιακό ποίημα για την Μεγάλη Εβδομάδα.

Μεγάλη Δευτέρα- μεγάλη μέρα

Μεγάλη Τρίτη-ο Χριστός εκρίθη

Μεγάλη Τετάρτη- ο Χριστός εχάθη

Μεγάλη Πέμπτη -ο Χριστός ευρέθη

Μεγάλη Παρασκευή-ο Χριστός στο καρφί

Μεγάλο Σάββατο -ο Χριστός στον τάφο

Κυριακή Μεγάλη Λαμπρή- αβγό και αρνί.

Είδαμε τα πάθη του Χριστού και ζωγραφίσαμε ότι μας άρεσε.

17437452991391743767435058

Φτιάξαμε τον Τίμιο Σταυρό για να στολίσουμε την τάξη μας.

1743745299151

Η κάρτα μας.

1743745299128 1743745299116

Τα καλαθάκια μας.

1743766972829

Τα προβατάκια μας.

1744270987932

Παίξαμε παιχνίδια ,παρακολουθήσαμε εκπαιδευτικά βίντεο. ασχοληθήκαμε με πασχαλινές δραστηριότητες.

Καλό Πασχα και Καλή Ανασταση σε όλους μικρούς και μεγάλους.

Εργαστήρια Δεξιοτήτων.

Θεματικός κύκλος: Δημιουργώ και Καινοτομώ -Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία.

Τμήμα: Πρωϊνό – Ολοήμερο

Θέμα: STEM/STEAM

Τίτλος: Ο καιρός σήμερα.

Αρχικά κάναμε μία εισαγωγή για τον καιρό και τα καιρικά φαινόμενα.  Στη συνέχεια φτιάξαμε ένα ιστόγραμμα με αυτά που γνωρίζουν τα παιδιά και προχωρήσαμε σε ένα δεύτερο όπου καταγράψαμε αυτά που θέλουν να μάθουν. Τα παιδιά παρατήρησαν εικόνες και συζήτησαν τις αλλαγές του καιρού και πως τις καταλαβαίνουμε. Εμπλουτίσαμε τη γωνιά μας με αντίστοιχο  υλικό και ξεκινήσαμε.

ομαδική εργασία: Φτιάξαμε έναν ήλιο και ένα σύννεφο. Ζητήσαμε από τα παιδιά να βρουν λέξεις που να αρχίζουν από Η και Σ .Αφού  ετοιμάσαμε καρτελάκια με γραμμένες  τις λέξεις που βρήκαν τα παιδιά έπρεπε στη συνέχεια  να τις τοποθετήσουν πάνω στην αντίστοιχη  εικόνα.

Με  την Beebot  οδηγό στον καιρό που αγαπώ φτάνω εγώ.

Τα παιδιά ζωγραφίζουν τα χρώματα του ουράνιου τόξου και με παλιά c.d και καπάκια από μαρκαδόρους φτιάξαμε τη σβούρα μας.

Γνωρίσαμε διαφορετικές τεχνοτροπίες γνωστών ζωγράφων  μέσα από πίνακες τους που απεικονίζουν διάφορα καιρικά φαινόμενα.

Ψηφήσαμε τον αγαπημένο μας πίνακα.

Είδαμε και σημειώσαμε τη στάθμη του υδραργύρου στο θερμόμετρο σε κανονικές συνθήκες ,μετά από τοποθέτησή του στην κατάψυξη και μετά από ζέσταμα του με σεσουάρ.

Διαβάσαμε παραμύθια, παρακολουθήσαμε εκπαιδευτικά βίντεο.

Τραγουδήσαμε σχετικά τραγούδια, ζωγραφήσαμε, συμπληρώσαμε φύλλα εργασίας.

Ενδεικτικές δραστηριότητες.

1743447671409174344282245820250401 191437

17434476714201743442822422174344282243517435218576911743522075195174352207523317435220752201743522075208