2ος Θεματικός κύκλος :Φροντίζω το περιβάλλον.
Ο δικός μας τίτλος :Σεισμός και τώρα τι κάνω ;
Σκοπός του συγκεκριμένου προγράμματος είναι να αποκτήσουν οι μαθήτριες και οι μαθητές γνώσεις προετοιμασίας πριν την εκδήλωση ενός σεισμού, κατά τη διάρκεια και μετά την εκδήλωσή του. Παράλληλα, οι μαθήτριες και οι μαθητές θα ζωγραφίσουν, θα τραγουδήσουν, θα δουν εκπαιδευτικά και χρήσιμα βίντεο, θα ακούσουν μύθους γύρω από τον σεισμό, θα ενημερωθούν οι ίδιοι αλλά θα ενημερώσουν και τις οικογένειές τους για τις απαιτούμενες ενέργειες πριν, κατά τη διάρκεια και μετά την εκδήλωση ενός σεισμού και κυρίως θα συμμετέχουν σε προσομοίωση καταστάσεων σεισμού στο σχολικό χώρο.
Ξεκινώντας την ενασχόληση μας με τα εργαστήρια δεξιοτήτων ,από την ενότητα φροντίζω το περιβάλλον επιλέξαμε το σχέδιο δράσης με τίτλο:<< Σεισμός και τώρα τι κάνω>>. Το πρόγραμμα αυτό είναι αναρτημένο στη Ψηφιακή Βιβλιοθήκη του Ι.Ε.Π από την εκπαιδευτικό Ψαρίδου Βασιλική και το προσαρμόσαμε στις ανάγκες των παιδιών μας.
Ενδεικτικές εργασίες των παιδιών.
Κάναμε το χεράκι μας σεισμογράφο και καταγράψαμε σεισμικές δονήσεις ακούγοντας ένα μουσικό κομμάτι.
Φτιάξαμε το βαλιτσάκι του σεισμού.
Τα σεισμοσπιτάκια μας.
Ο μύθος του εγκέλαδου- Τον οποίο και ζωγραφίσαμε.
Φτιάξαμε τη γη μας σε πάζλ και το εσωτερικό της με πλαστελίνη.
Ζωγραφίσαμε μία φυσική καταστροφή που μας έκανε περισσότερο εντύπωση.
η Φωτιά.
πείραμα: έκρηξη ηφαιστείου.













