31 Οκτωβρίου Παγκόσμια Ημέρα Αποταμίευσης

Αποταμίευση σε δύσκολους καιρούς αλλά για έξυπνους μαθητές που θέλουν να μαθαίνουν για όλα! Παγκόσμια Ημέρα Αποταμίευσης η 31η Οκτωβρίου και στο σχολείο μας ασχοληθήκαμε με τα αγαθά που είναι απαραίτητα για να ζήσουμε(ανάγκες) αλλά και αυτά που δεν είναι(επιθυμίες). Αφού τα ταξινομήσαμε και τα αναγνωρίσαμε,

1 1 5

μιλήσαμε για την εγκράτεια που πρέπει να έχουμε στις επιθυμίες μας έτσι ώστε να καλύπτονται πάντα οι ανάγκες μας και διαβάσαμε το βιβλίο που Αντώνη Παπαθεοδούλου που μπορείτε να ξεφυλλίσετε ψηφιακά πατώντας στον παρακάτω σύνδεσμο.

Αν κάθε μέρα – Αντώνης Παπαθεοδούλου

Στη συνέχεια, μάθαμε πως ονομάζονται τα χρήματα στη χώρα μας, τα είδαμε σε αντίγραφα, αναφερθήκαμε στους τρόπους που τα αποταμιεύουμε και γνωρίσαμε φυσικά τον κουμπαρά-γουρουνάκι. Έτσι περάσαμε στην πράξη και με εύκολη αριθμητική  και τη βοήθεια του ζαριού, γεμίσαμε την κοιλιά του κουμπαρά μας.

3 1 4 1

Τέλος εξασκήσαμε τη λεπτή μας κινητικότητα αλλά και ενισχύσαμε τη δημιουργικότητά μας με μια κατασκευή κουμπαρά με τίτλο τη γνωστή παροιμία “φασούλι το φασούλι… γεμίζει το σακούλι”

6 1

28η Οκτωβρίου

Με αφορμή την εθνική επέτειο της 28ης Οκτωβρίου, στο νηπιαγωγείο μας πραγματοποιήσαμε μια σειρά από δημιουργικές και εκπαιδευτικές δραστηριότητες, ώστε τα παιδιά να γνωρίσουν τα γεγονότα και τα ιστορικά πρόσωπα που σημάδεψαν την εποχή αυτή. Οι δραστηριότητες στόχευαν να κάνουν τα παιδιά να αισθανθούν την ιστορία με έναν τρόπο ζωντανό, κατανοητό και γεμάτο ενδιαφέρον.

Αρχικά, παρακολουθήσαμε ένα βίντεο που παρουσίαζε το χρονικό του Ελληνοϊταλικού πολέμου και της Κατοχής. Μέσα από εικόνες και αφήγηση, τα παιδιά έμαθαν για το “ΌΧΙ” του Ιωάννη Μεταξά και τη σημασία της ελληνικής αντίστασης. Στη συνέχεια, τα παιδιά έφτιαξαν μια χειροτεχνία όπου έγραψαν τα γράμματα “Ο-Χ-Ι” και δημιούργησαν τους δικούς τους μικρούς στρατιώτες. Μέσα από αυτή τη δραστηριότητα, εξέφρασαν δημιουργικά το μήνυμα της αντίστασης και της ανδρείας.

1 Είδαμε βίντεο το χρονικό του Ελληνοιταλικού πολέμου και της κατοχής και μάθαμε το ΌΧΙ του Μεταξά μέσα απο εικόνες και κατασκευές 2 Κατασκευή όπου γράψαμε τα γράμματα Ο Χ Ι και δημιουργήσαμε τους δικούς μας στρατιώτες

 

 

 

Μελετήσαμε τη σημαία μας, μετρήσαμε τις γραμμές της και συζητήσαμε για τα χρώματά της. Στη συνέχεια, τα παιδιά δημιούργησαν τις δικές τους σημαίες, μαθαίνοντας την αξία των συμβόλων και την ιστορική τους σημασία.

3 Αφού Είδαμε τη σημαία μας μετρήσαμε τις γραμμές και βρήκαμε τα χρώματά της ετοιμάσαμε Κατασκευή Η Ελληνική Σημαία

           Με τη βοήθεια μιας βαλίτσας, γεμάτη φωτογραφίες και του διάσημου πίνακα του Αλέξανδρου Αλεξανδράκη, τα παιδιά γνώρισαν το σπουδαίο έργο των γυναικών που υποστήριξαν τους στρατιώτες στον πόλεμο. Εξηγήσαμε πώς οι γυναίκες παρείχαν τρόφιμα και απαραίτητα εφόδια στους άνδρες που πολεμούσαν, αναδεικνύοντας τον ρόλο τους στην προσπάθεια για την ελευθερία.

Στην συνέχεια τα παιδιά, στον διαδραστικό πίνακα ετοίμασαν μια βαλίτσα με τα απαραίτητα εφόδια ενός στρατιώτη, η οποία “έφτασε κατά λάθος” στο νηπιαγωγείο, αντί να σταλεί στον στρατιώτη.

4 1

Δημιουργήσαμε με σακούλες μια γαντόκουκλα που αναπαριστά τον στρατιώτη και τη βαλίτσα του. Αυτή η δραστηριότητα έδωσε στα παιδιά την ευκαιρία να δουν τον στρατιώτη ως ήρωα και να εκφράσουν τη φαντασία τους.

7 Η βαλίτσα του στρατιώτη και ο στρατιώτης σε γαντόκουκλα απο σακούλα 6 Η βαλίτσα του στρατιώτη και ο στρατιώτης σε γαντόκουκλα απο σακούλα

Μέσα από ένα ακόμη βίντεο, τα παιδιά έμαθαν για τον τορπιλισμό της Έλλης, ένα σημαντικό γεγονός που προηγήθηκε του πολέμου. Συμπληρώσαμε μαζί ένα φύλλο εργασίας με θέμα τη μέτρηση της ποσότητας, συνδυάζοντας την εκμάθηση των αριθμών με την ιστορία.

8 Μέσα απο βίντεο γνωρίσαμε το γεγονός του τορπιλισμού της Έλλης και συμπληρώσαμε φύλλο εργασίας με μέτρηση ποσότητας

Τα παιδιά ετοίμασαν το σκηνικό της σχολικής γιορτής, με όλη τη χαρά και τον ενθουσιασμό τους.

Φτιάξαμε ένα στεφάνι με φύλλα δάφνης για να τιμήσουμε τους ήρωες του 1940. Με αυτόν τον συμβολικό τρόπο, δώσαμε έμφαση στην έννοια της μνήμης και της ευγνωμοσύνης για όσους αγωνίστηκαν για την ελευθερία.

IMG 2721      IMG 2722    IMG 2720

 

Με τις κατασκευές τους έκαναν την τάξη μας πιο γιορτινή και ζωντανή. Τέλος, η μέρα της γιορτής έφτασε! Τα παιδιά ήταν ανυπόμονα να ξεκινήσουν, γεμάτα χαρά για όλα όσα είχαν μάθει και ετοιμάσει. Η γιορτή μας ήταν μια όμορφη στιγμή για να τιμήσουμε το “ΌΧΙ” και να περάσουμε στα παιδιά τα μηνύματα της ελευθερίας και της ανδρείας.

9 Ετοιμάσαμε το σκηνικό της γιορτής μας 10 Η μέρα της γιορτής έφτασε και είμαστε ανυπόμονοι να αρχίσει

Εκπαίδευση Σεισμικής Ετοιμότητας στο Νηπιαγωγείο μας

Εκπαίδευση Σεισμικής Ετοιμότητας στο Νηπιαγωγείο μας

Όπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος, αφιερώσαμε χρόνο στην τάξη μας για να μιλήσουμε για την ασφάλεια σε περίπτωση σεισμού. Στόχος μας είναι τα παιδιά να μάθουν πώς να προστατευθούν και να νιώσουν προετοιμασμένα εάν συμβεί ένας σεισμός. Οι δραστηριότητες που οργανώσαμε συνδυάζουν εκπαιδευτικό υλικό, πρακτική εξάσκηση και δημιουργικό παιχνίδι, ώστε τα παιδιά να εμπλακούν ενεργά στη μάθηση.

Αρχικά, τα παιδιά παρακολούθησαν το εκπαιδευτικό βίντεο “What Is An Earthquake?” από το Dr. Binocs Show στο YouTube. Το βίντεο εξηγεί απλά και κατανοητά τι είναι οι σεισμοί, πώς προκαλούνται και γιατί είναι σημαντικό να είμαστε προετοιμασμένοι. Μετά από το βίντεο, ακολούθησε μια συζήτηση με τα παιδιά για να κατανοήσουν και να εκφράσουν τυχόν απορίες τους σχετικά με το φαινόμενο.

1

 

Στη συνέχεια, στον διαδραστικό πίνακα, τα παιδιά ζωγράφισαν τα τρία βασικά βήματα που πρέπει να ακολουθήσουν σε περίπτωση σεισμού: να σκύψουν, να καλυφθούν και να κρατηθούν σταθερά. Με τη δραστηριότητα αυτή, συμμετείχαν ενεργά στη μάθηση και κατανόησαν τη σημασία της κάθε κίνησης.

2

Ακολούθως, οι μαθητές εξασκήθηκαν στη γραφή, σημειώνοντας τα τηλέφωνα έκτακτης ανάγκης όσο πιο γρήγορα μπορούσαν. Η δραστηριότητα αυτή ενίσχυσε την εξοικείωσή τους με σημαντικά τηλέφωνα που μπορεί να χρειαστούν, ενώ κάθε παιδί κράτησε μια ατομική κάρτα με τα τηλέφωνα, για να έχει έναν προσωπικό «οδηγό» ασφαλείας.

 

34

Πραγματοποιήσαμε επίσης μια ρεαλιστική άσκηση σεισμού, τόσο μέσα όσο και έξω από την τάξη, δίνοντας την ευκαιρία στα παιδιά να εφαρμόσουν όσα έμαθαν σε ασφαλές περιβάλλον. Τα παιδιά ακολούθησαν τις οδηγίες και κατανόησαν πόσο σημαντικό είναι να παραμείνουν ήρεμα και προετοιμασμένα σε έναν πραγματικό σεισμό.

6

 

 

7

 

 

Στη συνέχεια, χρησιμοποιήσαμε ένα pop-up βιβλίο που εξηγεί το φαινόμενο των σεισμών και κατασκευάσαμε μια τρισδιάστατη κατασκευή με τίτλο “Όταν ο Εγκέλαδος ξυπνά”. Αυτή η δραστηριότητα έδωσε στα παιδιά τη δυνατότητα να δημιουργήσουν και να μάθουν με τα χέρια τους, συνδυάζοντας τη γνώση με τη διασκέδαση.9  8

Στο τέλος της σειράς δραστηριοτήτων, κάθε παιδί παρέλαβε ένα πιστοποιητικό συμμετοχής στην άσκηση σεισμικής ετοιμότητας, όπου σημειώθηκαν και τα τηλέφωνα έκτακτης ανάγκης που είχαν καταγράψει. Έτσι, ολοκληρώσαμε την εκπαίδευση με ένα αναμνηστικό που υπογραμμίζει τη σημασία της ετοιμότητας και της συνεργασίας σε καταστάσεις ανάγκης.

Βεβαίωση

Αυτές οι δραστηριότητες προσέφεραν στα παιδιά πολύτιμες γνώσεις για τους σεισμούς, ενώ τα βοήθησαν να αναπτύξουν αυτοπεποίθηση και δεξιότητες απαραίτητες για την ασφάλειά τους. Είμαστε περήφανοι που το σχολείο μας υποστηρίζει την εκπαίδευση σε θέματα ασφάλειας με τέτοιο τρόπο!

Code week celebration

It’s Halloween Time! We wear our Halloween pumpkin suit and…….Trick or treat? Oh Nooooooo!!!!!!! Our pumpkins are missing! Let’s try to find them with our Bee Bot. Watch out!! There’s a ghost over there!! Try to avoid it!!

Ήρθε η ώρα του Halloween! Φορέσαμε το κοστούμι κολοκύθα μας και….. φάρσα ή κέρασμα; Ωχχχχ!! Όχι!!! Οι κολοκύθες μας λείπουν; Ας προσπαθήσουμε να τις βρούμε με το bee bot μας! Πρόσεχε!! Είναι ένα φάντασμα εκεί!! Προσπάθησε να το αποφύγεις πριν σου πάρει την κολοκύθα!! Εάν το ακουμπήσεις έχασες.

Μια απλή δραστηριότητα ρομποτικής με θεμα το halloween που έρχεται σύντομα. Εκτυπώνω και κόβω το αρχείο που βρίσκω στο padlet και τοποθετώ στα τετραγωνα του χαλιού του τις κολοκύθες και τα φαντάσματα. Το παιδάκι το κολλώ επάνω στο bee bot. Στόχος μου είναι να πάρω τις κολοκύθες χωρίς να ακουμπήσω τα φαντάσματα. Τις κολοκύθες μου μπορώ να τις βάζω στο καλαθάκι που βρίσκεται στο αρχείο.

Μετάβαση στο padlet.com

Δεν ξεχνώ να ανεβάσω φωτογραφία με τη δραστηριότητα στη σελίδα του code week και στο padlet με αναφορά στον κωδικό cw24-xEPfo!!!

ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΤΩΝ ΖΩΩΝ-WORLD ANIMAL DAY

4 Οκτωβρίου

Παγκόσμια ημέρα των αγαπημένων μας συγκατοίκων του πλανήτη, των ζώων!! Η ημέρα αυτή είναι ιδιαίτερα αγαπητή στα παιδιά και κατά συνέπεια και στο νηπιαγωγείο μας! Η τρυφερότητα, η αγάπη, η εμπιστοσύνη, η συντροφικότητα αλλά και η ακούσια προστασία και ρύθμιση του πλανήτη που προσφέρουν τα ζώα είναι οι λόγοι που μας κάνουν να θέλουμε να ανταποδώσουμε. Έτσι, γιορτάζουμε κάθε χρονιά με πολλές δράσεις την ημέρα που έχει οριστεί από το 1925 ως Παγκόσμια Ημέρα των Ζώων και φέτος για πρώτη φορά συμμετέχουμε στην ομώνυμη Παγκόσμια καμπάνια World Animal Day HQ: https://www.worldanimalday.org.uk/

WADlogo GreekRevRGB

Η συμμετοχή μας περιλάμβανε πολλές δράσεις όπως η ανάγνωση βιβλίου που περιγράφει με παιδικότητα τις δυσκολίες ενός ζώου συντροφιάς(ο Ξουτ, της Ζωής Σκαλίδη και της Τσάμπρα Φωτεινής) που γίνεται ξαφνικά αδέσποτο και η κατασκευή των δικών μας “Ξούτ-Ζαχαρία”

xlarge 20191217135606 xoutΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΤΩΝ ΖΩΩΝ 3

ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΤΩΝ ΖΩΩΝ2

Έπειτα, μιλήσαμε για τα δικαιώματα των ζώων, τις 5 θεμελιώδεις ελευθερίες της ευημερίας τους, αναφέραμε τα άρθρα της νομοθεσίας που αφορούν την προστασία των ζώων και ηχογραφήσαμε σε QR τα μηνύματά μας.

ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΤΩΝ ΖΩΩΝ 4

Παράλληλα καλέσαμε σε συνεργασία με το 3ο Νηπιαγωγείο Φερών την κτηνίατρο κα. Σπανού Ελευθερία η οποία μας μίλησε για το επάγγελμά της, μας έδειξε τις κατηγορίες ζώων και τα δικαιώματα τους και μας προσέφερε υλικό για επεξεργασία. Εμείς με τη σειρά μας για να την ευχαριστήσουμε γι’ αυτήν την εθελοντική και πολύ ενδιαφέρουσα επίσκεψη, δημιουργήσαμε μια τούρτα αφιερωμένη στην ημέρα με τα χεράκια μας και της την προσφέραμε.

ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΤΩΝ ΖΩΩΝ 5ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΤΩΝ ΖΩΩΝ 6ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΖΩΩΝ 8 ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΖΩΩΝ 9WAD

ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΖΩΩΝ 10

Τέλος έχοντας πολλά χρόνια που στην ήσυχη αυλή του σχολείου μας, ξαποσταίνουν πολλές περαστικές αδέσποτες γάτες, αποφασίσαμε να τις ταΐσουμε ώστε να μείνουν κοντά μας.

11η Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού 2024

Η χρονιά μας ξεκίνησε με ζωηράδα και αθλητική διάθεση. Κάνοντας πράξη το νους υγιής και σώμα υγιές, γιορτάσαμε την Παρασκευή 27.09.2024 την Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού με δράσεις εντός και εκτός τάξης. Ξεφυλλίσαμε το βιβλίο του Φίλιππου Μανδηλαρά “Οι Ολυμπιακοί Αγώνες” και αναγνωρίσαμε μερικά από τα αθλήματα που είδαμε στο βιβλίο.

ολυμπιακοί αγώνες

Έπειτα, ασχοληθήκαμε με την πηγή όλων αυτών των πληροφοριών, τα Αγγεία και τις απεικονίσεις των αθλημάτων σε αυτά. Αναζητήσαμε τα κομμάτια τους  κάνοντας διαδρομές με το ρομποτάκι μας, το bee bot, σχηματίσαμε το παζλ και αναγνωρίσαμε τα αθλήματα που απεικονιζόταν. Λύσαμε πάζλ στον διαδραστικό πίνακα της τάξης ενώ παράλληλα, δημιουργήσαμε τα δικά μας Αγγεία με στένσιλ αθλημάτων.

ΗΜΕΡΑ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ8

ΗΜΕΡΑ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ 7ΗΜΕΡΑ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ9ΗΜΕΡΑ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ13

Συνεχίζοντας τις δράσεις μας, ετοιμάσαμε τα δικά μας μετάλλια που παρέπεμπαν στην Ολυμπιάδα του 2024 στο Παρίσι και είχαμε την ιδιαίτερη χαρά, σε συνεργασία με το 3ο Νηπιαγωγείο Φερών, να υποδεχτούμε την γυμνάστρια κα. Μαρία Γκαϊντατζή η οποία εθελοντικά, ανέλαβε για ακόμη μία χρονιά να μας γυμνάσει, να μας δείξει διάφορα Ολυμπιακά Αθλήματα και να μας συστήσει εύκολες ασκήσεις ευεξίας και άθλησης. Ευχαριστούμε πολύ την κυρία Μαρία για την εθελοντική της παρουσία και για όλα τα σημαντικά που μας μετέδωσε.

ΗΜΕΡΑ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ12ΗΜΕΡΑ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ11

ΗΜΕΡΑ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ10ΗΜΕΡΑ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ4

ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΗΜΕΡΑ 2 ΗΜΕΡΑ ΑΘΛΗΤΙΣΟΥ 3 ΗΜΕΡΑ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ5

ΗΜΕΡΑ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ6ΗΜΕΡΑ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ 1

ΗΜΕΡΑ ΣΧΟΛΙΚΟΎ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ

Καλή και δημιουργική χρονιά!

Ένα ξέγνοιαστο και νωχελικό καλοκαίρι τελείωσε και μετά από την ξεκούραση που μας χάρισε, γυρίσαμε με περισσή όρεξη και δυναμικότητα για μια νέα χρονιά! Ξαναγέμισε λοιπόν, σήμερα, με την ημέρα τέλεσης του Αγιασμού η αυλή μας με φωνές και χαμόγελα! Ευχόμαστε στους γονείς και τους μαθητές μας να έχουμε μια νέα Δημιουργική, Συνεργατική, Ήρεμη και μαθησιακά “πλούσια” χρονιά!

Αγιασμός

Δωράκια καλωσορίσματος

Αγιασμός σχολικού έτους 2024-25

Ο Αγιασμός του 2ου Νηπιαγωγείου Φερών θα τελεστεί την Πέμπτη 12/09/2024 και ώρα 8:30 στον αύλειο χώρο του 3ου Νηπιαγωγείου Φερών. 

Σας ευχόμαστε καλή και δημιουργική χρονιά.

Με εκτίμηση

Οι νηπιαγωγοί

Ευχαριστίες.

Η χρονιά τελείωσε και η χρυσόσκονη από τη μαγεία της έχει εξαφανισθεί! Έφτασε λοιπόν η ώρα να ευχαριστήσουμε όλους αυτούς τους αφανείς ευεργέτες μας που συνέβαλαν ώστε να υλοποιηθούν όλα όσα προσπαθούμε να προσφέρουμε στους μαθητές μας. Έτσι θέλουμε να ευχαριστήσουμε τους Υπερδραστήριους γονείς που είχαμε κοντά μας φέτος, οι οποίοι προσπάθησαν να βρουν πολλούς τρόπους να μας ενισχύσουν με παιχνίδια αλλά και εξοπλισμούς που ανανεώνουν το χώρο μας. Μέσα στις ενέργειές τους συμπεριλήφθηκε και η εύρεση ιδιωτών που προσέφεραν τις υπηρεσίες τους ή τα προϊόντα τους όπως οι παρακάτω:

Γκάκιος φάρμα

Μενού πιτσαρία

Φάρμα Πουλαράκη

Αλλαντικά Υφαντής

BΟΧ καφετέρια

Κρεοπωλείο Κοκκινομάτη

Atelier de parfums

Κομμωτήριο Κουτσάκη Γεωργία

Φαρμακείο Μαλάκης

Danny’s πιτσαρία

Χαραλαμπίδης Νικόλαος (Αναλώσιμα υδραυλικής φύσεως και εργασία αλλαγής καλοριφέρ)

Κιηγμά Άννα(Σκηνικό)

Ακρίτας(Μελαμίνες)

Σκλαβενίτης(Δωροεπιταγή)

Σωτηριάδης (Χρώματα)

Καραντώνης(Άμμο)

τους οποίους ευχαριστούμε θερμά που αφουγκράστηκαν τις ανάγκες μας και ήταν δίπλα μας για να βοηθήσουν.

Να ευχαριστήσουμε και τον Αντιδήμαρχο δημοτικής ενότητας Φερών κ Κολγιώνη που είναι πάντα δίπλα μας σε ό,τι χρειαστούμε όπως η παραχώρηση καθισμάτων αλλά και για όλα όσα του αιτηθήκαμε κατά τη διάρκεια της χρονιάς και τα διεκπεραίωσε άμεσα(μεταφορά ξυλείας). Επίσης να μην ξεχάσουμε και τον Αντιδήμαρχο Καθημερινότητας, Τεχνικής Υπηρεσίας & Πολεοδομίας Αλεξανδρούπολης κ Ναϊτίδη για την πιο σημαντική αλλαγή που συντελέστηκε φέτος κτηριακά στο σχολείο μας, την όμορφη παιδική χαρά μας!

Παράλληλα θα θέλαμε κλείνοντας να αναφέρουμε ξεχωριστά τον παππού μια μικρής μας μαθήτριας, τον κύριο Παπαλεξανδρή Κωνσταντίνο που με μεγάλη αγάπη προσφέρθηκε να επιμεληθεί τον ελαιοχρωματισμό όλου του εσωτερικού χώρου του κτηρίου μας! Είναι πολύ σημαντική η πρωτοβουλία του γιατί αποδεικνύει σε όλους μας πως ακόμα υπάρχουν άνθρωποι της αλληλεγγύης και της προσφοράς. Τον ευχαριστούμε από καρδιάς που ακόμη και η ζέστη των τελευταίων ημερών του σχολείου δεν ήταν αρκετή για να σταματήσει το αξιέπαινο έργο του και αψηφώντας την, μας παρέδωσε ένα καθαρό και φρεσκοβαμμένο κτήριο!!!

Ευχόμαστε να σας έχουμε όλους πάντα δίπλα μας!