Πάμε όλοι μαζί, για μια μετάβαση ομαλή!
Στο πλαίσιο του συλλογικού προγραμματισμού και της αξιολόγησης εκπαιδευτικού έργου των σχολικών μονάδων, αποφασίσαμε να αναπτύξουμε το σχέδιο ” Πάμε όλοι μαζί για μια μετάβαση ομαλή”. Στο σχέδιο αυτό πραγματοποιήσαμε κάποιες δράσεις, με σκοπό να γίνει ομαλά η μεταβίβαση των νηπίων του σχολείου μας στην πρώτη τάξη του δημοτικού.
Η τελική δράση του σχεδίου ήταν η επίσκεψη στο Δημοτικό σχολείο, που θα φοιτήσουν τα παιδιά την επόμενη χρονιά, με σκοπό να γνωρίσουν τους χώρους του σχολείου, το διδακτικό προσωπικό, τια δράσεις του δημοτικού και φυσικά τους μελλοντικούς συμμαθητές τους.
Ξεκινήσαμε με τη γνωριμία της διευθύντριας, η οποία μας ξενάγησε σε όλους τους χώρους του σχολείου και μας εξήγησε αναλυτικά τη χρήση της κάθε αίθουσας.
Στην επίσκεψη μας σε κάποιες αίθουσες κάναμε και κάποιες δραστηριότητες μαζί. Μία από τις δραστηριότητες αυτές ήταν το ομαδικό τραγούδι, με γνωστά προς όλα τα παιδιά καλοκαιρινά τραγούδια.
Αφού τελείωσε η ξενάγηση μας στους χώρους του σχολείου και η γνωριμία με τους εκπαιδευτικούς και τα παιδιά του Δημοτικού, μας περιμένε μια έκπληξη στην αυλή. Η διευθύντρια μας είχε ετοιμάσει μια ομαδική μουσική δραστηριότητα με τα παιδιά της πρώτης δημοτικού. Τα παιδιά και των δύο σχολείων ενθουσιάστηκαν με αυτή τη δράση και συμμετείχαν έως και τη λήξη αυτής.
Για το τέλος, τα νήπια του νηπιαγωγείου είχαν ετοιμάσει ένα μικρό δωράκι για κάθε παιδί της πρώτης τάξης, με σκοπό η ανταλλαγή αυτή να σηματοδοτήσει το ξεκίνημα μίας νέας φιλίας. Έτσι, το κάθε παιδί που έλαβε το δώρο από κάποιο συγκεκριμένο παιδί, θα το προστατεύει και θα το βοηθήσει στην καλύτερη ένταξη του την επόμενη χρονιά στην πρώτη επαφή με το δημοτικό.
Είμαστε σίγουροι πως μετά από αυτή τη δράση, όλα τα νηπιάκια μας ανυπομονούν να φοιτήσουν στο Δημοτικό Σχολείο!



























































