Εορτασμός της επετείου της 17ης Νοέμβρη

Με αφορμή την επέτειο της 17ης Νοέμβρη, το νηπιαγωγείο μας τίμησε τα γεγονότα με έναν τρόπο που ενέπνευσε και ενεργοποίησε τη φαντασία των παιδιών.

Οι μικροί μας φίλοι παρακολούθησαν με μεγάλο ενδιαφέρον την παράσταση κουκλοθέατρου “Η Ντενεκεδούπολη”, μια ιστορία γεμάτη μηνύματα για την ελευθερία, τη δικαιοσύνη και τη συνεργασία.

0 02 05 60c6bedb531390ca559a124c7e4ad64628bf1ada61227a7ac07dcd4d5f63b50f 50a3a4ca093f459f

Μετά την παράσταση, τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να παίξουν με τις δικές τους χειροποίητες κούκλες, τις οποίες είχαν φτιάξει τις προηγούμενες ημέρες στο σχολείο. Με αυτές δημιούργησαν τις δικές τους ιστορίες, συνεχίζοντας με τον δικό τους μοναδικό τρόπο το μήνυμα της Ντενεκεδούπολης.

0 02 05 bcc4c9327c750ca8c255b25d568c72c872230576494cf48b08eccc1aeb6f323f 382e40ef4a87c1d60 02 05 fe7f8dcf7cac2f2f5099131b43a63182aa5d1ea993086b01e26e4f1f0a7948b8 ccc05307188529f30 02 05 5f13df135dd795b9596c7aa6d7dbdc5445e73c86c29da3becce8ebb950ae7550 d96b7e586e7e4bde 1

 

 

Μέσα από αυτή την εμπειρία, τα παιδιά όχι μόνο γνώρισαν τη σημασία της επετείου, αλλά βίωσαν και τη χαρά της δημιουργίας και της συνεργασίας.

«Το δίλημμα του αυτοκράτορα» από τη θεατρική ομάδα Hippo

Οι μαθητές μας είχαν τη χαρά να παρακολουθήσουν την παράσταση «Το δίλημμα του αυτοκράτορα», μια δημιουργία της θεατρικής ομάδας Hippo, που βασίζεται στο κλασικό παραμύθι του Χανς Κρίστιαν Άντερσεν «Το Αηδόνι του Αυτοκράτορα».

Η ιστορία πραγματεύεται τη σχέση ενός μηχανικού και ενός πραγματικού αηδονιού με έναν άνθρωπο, θέτοντας ερωτήματα για τη σημασία της αυθεντικότητας και της ανθρώπινης επαφής. Το θέμα του παραμυθιού αποδεικνύεται εξαιρετικά επίκαιρο, αναδεικνύοντας την αντίθεση μεταξύ του εικονικού και του πραγματικού κόσμου, μια πρόκληση που βιώνουμε πιο έντονα από ποτέ στη σύγχρονη εποχή.

Με ζωντανή μουσική, εντυπωσιακά σκηνικά και τη χαρακτηριστική διαδραστική προσέγγιση της ομάδας Hippo, η παράσταση έδωσε τη δυνατότητα στα παιδιά να συμμετέχουν ενεργά.

IMG 3311IMG 3310

 

Οι μαθητές μας ενθουσιάστηκαν με τη δημιουργική αφήγηση και προβληματίστηκαν σχετικά με την επιλογή μεταξύ του «φυσικού» και του «τεχνητού». Η παράσταση κατάφερε να μεταδώσει το διαχρονικό μήνυμα του παραμυθιού μέσα από μια σύγχρονη ματιά, συνδέοντάς το με την καθημερινότητά μας.

                      Ευχαριστούμε θερμά τη θεατρική ομάδα Hippo για αυτή την ξεχωριστή εμπειρία και ανυπομονούμε για τις επόμενες παραστάσεις τους!

 

Santa is on his way;

Άγιος Βασίλης έρχεται και ……δεν μας καταδέχεται! Έτσι μας ενημέρωσαν από τα Ελληνικά Ταχυδρομεία που εκπέμπουν  ΩΧ ΩΧ ΩΧ  αντί του ΧΟ ΧΟ ΧΟ! Τι; Νομίζετε ότι σας κοροϊδεύουμε; ΟΧΙ….ΠΟΤΕ! Δείτε και μόνοι σας.

https://hohoho.elta.gr/

save santa

Ο Άγιος Βασίλης έπαθε εξάρτηση από τις “οθόνες” και μας ξέχασε… και εμείς αποφασίσαμε να συμμετάσχουμε στη μυστική καμπάνια των ΕΛΤΑ για να τον σώσουμε και να πάρουμε πίσω τα Χριστούγεννα (και τα δώρα μας φυσικά).

Αποστολή μας;;; Να γράψουμε όσα περισσότερα γράμματα μπορούμε…..δεν μπορεί….., θα φοβηθεί από το πλήθος των γραμμάτων και θα σηκωθεί να τα διαβάσει ή δεν θα χωράει στο δωμάτιο και θα αναγκαστεί να σηκωθεί από την καρέκλα και να φύγει. Έτσι, γράψαμε όλοι από ένα γράμμα και το τοποθετήσαμε στο Santa Γραμματοκιβώτιο μας. Έπειτα, γράψαμε σε φάκελο τη διεύθυνση του σχολείου και τα ονόματά μας έτσι ώστε να παραλάβουμε την απάντηση του, εάν φιλοτιμηθεί και παρατήσει τα tablet και τα smartphone.

17

9

Στη συνέχεια, είπαμε να στείλουμε κρυφό κωδικο-εικονο-μήνυμα(μη τυχόν και πέσει στα χέρια του και καταστραφεί το σχέδιό μας) για να ξεσηκώσουμε όλα τα παιδιά στην Ελλάδα ώστε να συμμετάσχουν στην συμμαχία μας(όσο περισσότεροι τόσο το καλύτερο).

16

Τέλος, περιμένουμε υπομονετικά την Πρωτοχρονιά για να δούμε εάν η αποστολή μας στέφθηκε με επιτυχία….

Make wishes !

Μπήκαμε στο Δεκέμβριο και καθιερώνοντας τη συμμετοχή μας στο πρόγραμμα “Make a wish” παραλάβαμε για δεύτερη φορά τα αστεράκια του προγράμματος. Όπως κάθε φορά, αρωγοί και υποστηρικτές οι γονείς των μαθητών του σχολείου μας οι οποίοι δείχνοντας την αλληλεγγύη και την αγάπη τους για το συνάνθρωπο, αγκάλιασαν τη δράση και προμηθεύτηκαν τα αστεράκια για να διδάξουν στα δικά τους “αστεράκια”‘ τις μεγαλύτερες των αρετών!

Τους ευχαριστούμε από καρδιάς που για ακόμη μια χρονιά, εκτός από τις ευχές των παιδιών τους, βοήθησαν να πραγματοποιηθούν και οι ευχές παιδιών με σοβαρές ασθένειες και γέμισαν με χαρά πολλά παιδιά που τη χρειάζονται!

Παραθέτουμε και ένα εξαιρετικό απόσπασμα που τους ταιριάζει, από το παιδικό βιβλίο του Δημήτρη Μπασλάμ, “Ο Γαργαληστής” ο οποίος τις νύχτες έκλεβε γέλιο γαργαλώντας παιδιά για να δημιουργήσει άρωμα το οποίο θα χάριζε το γέλιο σε παιδιά που το χρειάζονται…..

“Αυτό που μου’ δωσες

για δώρο εχτές το βράδυ,

σε σένα δεν κοστίζει,

αλλού όμως σπανίζει”

(ο Γαργαληστής, Δημήτρης Μπασλάμ)

Σας ευχαριστούμε που γίνατε οι δικοί μας “Γαργαληστές”

Make a wish

Make a wish 2

 

Το Κάτι άλλο!

Στις 4 του Δεκέμβρη είχαμε την τύχη να παρακολουθήσουμε το θεατροπαιδαγωγικό πρόγραμμα: “Το Κάτι Άλλο ταξιδεύει: Έβρος”, ένα πρόγραμμα που τέλει υπό την αιγίδα και την οικονομική υποστήριξη του Υπουργείου Πολιτισμού. Η ζωντανή μουσική, η διαδραστικότητα, το παιχνίδι ρόλων, η ομαδική ζωγραφική, μετέφεραν τους μικρούς μαθητές μας στο Δάσος που περιπλανήθηκε “Το Κάτι άλλο” μόνο του και παραγκωνισμένο από τους άλλους. Τριγύριζε παρακαλώντας για φίλους ανάμεσα σε τρισδιάστατα λουλούδια και δέντρα μέχρι που ένα συμβάν ανέδειξε τον ευγενικό του χαρακτήρα του και τότε το Δάσος μετατράπηκε σε μία αγκαλιά αποδοχής και μας γύρισε πίσω στην τάξη μας!
Ευχαριστούμε πολύ για την ευκαιρία που μας έδωσε η ΑΜΚΕ ΠΥΓΜΑΛΙΩΝ σε συνεργασία με το Mataroa Art Group και τη χρηματοδότηση του Υπουργείου Πολιτισμού να παρακολουθήσουμε αυτό το εξαιρετικό πρόγραμμα! Ευχόμαστε να επιστρέψετε και πάλι για να μας μαγέψετε!
4 Mataroa 7 Mataroa13 Mataroa3 Mataroa6 Mataroa 11 Mataroa 12 Mataroa15 Mataroa

Ο στολισμός του Χριστουγεννιάτικου δέντρου από τα παιδιά του σχολείου μας!

Η μαγεία των Χριστουγέννων ξεκίνησε στο νηπιαγωγείο μας με έναν ξεχωριστό τρόπο: τον στολισμό του χριστουγεννιάτικου δέντρου από τα ίδια τα παιδιά!Ανώνυμο σχέδιο

Εργαστήρια Δεξιοτήτων


Λήψη αρχείου

Το Δέντρο των Δικαιωμάτων

Η Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Α.Μ.Θ, δείχνοντας πάντα την ευαισθητοποίησή της  σε θέματα που αφορούν τα παιδιά και τιμώντας την 20η  Νοεμβρίου, Παγκόσμια Ημέρα των Δικαιωμάτων του Παιδιού, προσκάλεσε όλα τα σχολεία που ανήκουν σε αυτή, να υλοποιήσουν δράσεις αλλά και να συμμετάσχουν σε διαγωνισμό με το παραπάνω θέμα. Η πρωτοβουλία αυτή ανακοινώθηκε στους μαθητές μας οι οποίοι δέχτηκαν με χαρά να συμμετάσχουν με τη δική τους δημιουργία. Ο τίτλος κοινός για όλους και οι ιδέες μας πολλές…. στο τέλος…….δημιουργήθηκε με μεράκι το δικό μας “Δέντρο των Δικαιωμάτων” που σε κάθε σελίδα του αναφέρει και ένα δικαίωμα ζωγραφισμένο από τα παιδιά και το αποτέλεσμα παραδόθηκε ηλεκτρονικά στην Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Α.Μ.Θ. Οι δράσεις που πλαισίωσαν την συμμετοχή μας, μας ενέπνευσαν και το αποτέλεσμα μπορείτε να το θαυμάσετε και εσείς.

ΤΟ ΔΕΝΤΡΟ ΤΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ

Ευχόμαστε καλή επιτυχία στη δημιουργία μας αλλά και σε όλους τους συμμετέχοντες.

Βεβαίωση συμμετοχής ΄΄Το Δέντρο των Δικαιωμάτων΄΄

31 Οκτωβρίου Παγκόσμια Ημέρα Αποταμίευσης

Αποταμίευση σε δύσκολους καιρούς αλλά για έξυπνους μαθητές που θέλουν να μαθαίνουν για όλα! Παγκόσμια Ημέρα Αποταμίευσης η 31η Οκτωβρίου και στο σχολείο μας ασχοληθήκαμε με τα αγαθά που είναι απαραίτητα για να ζήσουμε(ανάγκες) αλλά και αυτά που δεν είναι(επιθυμίες). Αφού τα ταξινομήσαμε και τα αναγνωρίσαμε,

1 1 5

μιλήσαμε για την εγκράτεια που πρέπει να έχουμε στις επιθυμίες μας έτσι ώστε να καλύπτονται πάντα οι ανάγκες μας και διαβάσαμε το βιβλίο που Αντώνη Παπαθεοδούλου που μπορείτε να ξεφυλλίσετε ψηφιακά πατώντας στον παρακάτω σύνδεσμο.

Αν κάθε μέρα – Αντώνης Παπαθεοδούλου

Στη συνέχεια, μάθαμε πως ονομάζονται τα χρήματα στη χώρα μας, τα είδαμε σε αντίγραφα, αναφερθήκαμε στους τρόπους που τα αποταμιεύουμε και γνωρίσαμε φυσικά τον κουμπαρά-γουρουνάκι. Έτσι περάσαμε στην πράξη και με εύκολη αριθμητική  και τη βοήθεια του ζαριού, γεμίσαμε την κοιλιά του κουμπαρά μας.

3 1 4 1

Τέλος εξασκήσαμε τη λεπτή μας κινητικότητα αλλά και ενισχύσαμε τη δημιουργικότητά μας με μια κατασκευή κουμπαρά με τίτλο τη γνωστή παροιμία “φασούλι το φασούλι… γεμίζει το σακούλι”

6 1