Την Τσικνοπέμπτη ντυθήκαμε μάγειρες και φτιάξαμε το δικό μας μπάρμπεκιου με λαχταριστά κρέατα.
Επίσης φτιάξαμε καπέλα ινδιάνων και χορέψαμε σαν τους μικρούς ινδιάνους.
Διαβάσαμε το παραμύθι ” Ο Αρλεκίνος” της Ζωρζ Σαρή και ταξιδέψαμε νοερά στη Βενετία για να γνωρίσουμε το καρναβάλι που γίνεται εκεί. Παίξαμε ψυχοκινητικό παιχνίδι μίμησης κινήσεων με καρτέλες των ηρώων του παραμυθιού.
Βάλαμε τις εικόνες του παραμυθιού σε σωστή χρονική ακολουθία και κατασκευάσαμε γαντόκουκλες του Αρλεκίνου.
Τέλος φτιάξαμε τον μικρό Αρλεκίνο και το καπέλο του
Μάθαμε το παιχνιδοτράγουδο του κλόουν και το εικονογραφήσαμε.
Ζωγραφίσαμε τον δικό μας αστείο κλόουν έτσι όπως τον φαντάστηκε ο καθένας. Ακόμη παίξαμε ντόμινο με κλόουν.
Κατασκευάσαμε τη στολή και τα αξεσουάρ του κλόουν και φυσικά μεταμφιεστήκαμε και οι ίδιοι σε κλόουν.
Με αφορμή την ιστορία του Τίτο, του κλόουν που έχασε τη μύτη του, γνωρίσαμε τα σχήματα. Αντιστοιχίσαμε τα σχήματα με το όνομά τους και συμπληρώσαμε έναν πίνακα διπλής εισόδου με σχήματα και χρώματα.
(Ευχαριστούμε θερμά τη συνάδελφο Λίτσα Γέραλη για το παιδαγωγικό υλικό που μας παραχώρησε)
Ακόμη ετοιμάσαμε μάσκες και γίναμε κουνελάκια, λιοντάρια, γατούλες spiderman και…μύγες ….ενώ δεν ξεχάσαμε να στολίσουμε και το σχολείο μας!
Με αφορμή το βιβλίο της Σοφίας Μαντουβάλου που έπαιξε με τη γλώσσα μας και συγκεκριμένα το -ου, κατασκευάσαμε στολή και γίναμε η “Μύγα με τακούνια που γαργαλάει δυό ρουθούνια”
Παρατηρήσαμε τον πίνακα ζωγραφικής ενός ακόμη Έλληνα ζωγράφου, του Νότη Ξάνθη με τίτλο “Απόκριες στην Αθήνα” και σε φύλλο εργασίας συμπληρώσαμε όσα στοιχεία του καρναβαλιού, είχαν αφαιρεθεί κρυφά.
Μεταμφιεστήκαμε σε φλαμίνγκο και δράκους και στο αποκριάτικο πάρτυ του σχολείου μας διασκεδάσαμε ντυμένοι μασκαράδες, χορεύοντας και παίζοντας ψυχοκινητικά παιχνίδια.