Στο σχολείο μας ασχοληθήκαμε με τον κύκλο του νερού, συζητήσαμε, παίξαμε και μεταμορφωθήκαμε στις διάφορες μορφές του νερού.
Μιλήσαμε για το ταξίδι της σταγόνας και γίναμε σταγονίτσες στη θάλασσα (συγκέντρωση).
Αφού ζεσταθήκαμε πολύ από τον ήλιο, γίναμε ατμός και ανεβήκαμε στον ουρανό (εξάτμιση).
Αγκαλιαστήκαμε και φτιάξαμε ένα συννεφάκι (συμπύκνωση).
Όταν το συννεφάκι μας κρύωσε πολύ, οι σταγονίτσες έπεσαν πάλι στο έδαφος σαν βροχούλα (υγροποίηση).
Και ακολουθήσαμε το ποταμάκι, για να επιστρέψουμε πάλι στη θάλασσα.
Ζωγραφίσαμε στο προαύλιο τα 4 στάδια του κύκλου του νερού.
Και μάθαμε καλύτερα τα 4 στάδια μέσα από το παιχνίδι…
Στη συνέχεια, κατασκευάσαμε ένα μόμπιλε με τον κύκλο του νερού, αφού πρώτα κόψαμε και αντιστοιχίσαμε κάθε στάδιο με τη σωστή λεξούλα.
Κάναμε διάφορα πειράματα με το νερό. Αρχικά, είδαμε πώς εξατμίζεται και πώς δημιουργείται το σύννεφο. Φτιάξαμε το δικό μας συννεφάκι και όταν το συννεφάκι μας κρύωσε, είδαμε ότι άρχισαν να τρέχουν οι σταγόνες της βροχούλας μέσα στο βαζάκι μας.
Η θεματική μας σχετικά με τον κύκλο του νερού ολοκληρώθηκε με μια πολύ ευχάριστη επίσκεψη. Στο νηπιαγωγείο μας υποδεχτήκαμε με χαρά την ομάδα των «Μελωδικών Εξερευνήσεων», οι οποίοι μας παρουσίασαν το διαδραστικό μουσικοκινητικό πρόγραμμα με τίτλο “Τέσσερις εποχές – Ο κύκλος του νερού”. Οι μικροί μαθητές και μαθήτριες ταξίδεψαν μέσα από τον κόσμο της μουσικής, διασκέδασαν, τραγούδησαν και χόρεψαν.
Τέλος, μιλήσαμε για τον κύκλο και του δώσαμε διάφορες μορφές.