Φύτευση αρωματικών φυτών Συνεργάτικη δράση με τους μαθητές του Ε.Ε.Ε.ΕΚ Αλμυρού

Με μεγάλη χαρά καλωσορίσαμε τους υπέροχους μαθητές των Τμημάτων Γεωπονίας του Ε.Ε.Ε.ΕΚ. Αλμυρού στο Νηπιαγωγείο μας, στο πλαίσιο του προγράμματος “Οικοσυστήματα και Δάση”του δικτύου Προστασία της φύσης -οικολογικά σχολεία!

Μαζί, φυτέψαμε αρωματικά φυτά, δημιουργώντας μια υπέροχη, πολύχρωμη γωνιά γεμάτη αρώματα και ζωή!  Τα παιδιά μας, μέσα από δημιουργικές χειροτεχνίες με χάρτινα φύλλα, έστειλαν τα πιο όμορφα μηνύματα φιλίας, συνεργασίας και αποδοχής.

Ήταν μια αξέχαστη μέρα γεμάτη χαρά, γέλιο και αλληλοσεβασμό!  Ευχαριστούμε από καρδιάς τη διευθύντρια κα. Μαρία Τσούγκρα και όλο το υπέροχο προσωπικό του Ε.Ε.Ε.ΕΚ. τις γεωπόνους κα. Ασημίνα Δημάκου και κα. Κτενίδου Ειρήνη, την κα. Παρασκευοπούλου Μαρία καλιτεχνικών, τη ψυχολόγο κα. Κοτρώνη Αθηνά και  την κα Καραγεωργοπούλου Αγγελική Ε.Β.Π. ,για τη συμμετοχή τους και την άψογη οργάνωση αυτής της υπέροχης δράσης!

Δώσαμε όλοι μαζί ραντεβού για νέες, όμορφες στιγμές και κοινές δράσεις!