“Παρέες χρωμάτων”: Γνωριμία με τα χρώματα (κόκκινο, κίτρινο, πορτοκαλί, μπλε, γαλάζιο, πράσινο, λαχανί, καφέ, ροζ, μοβ, μαύρο, άσπρο, γκρι) – Διάκριση βασικών χρωμάτων – Μίξη χρωμάτων – Χρωματοπαρεούλες: συλλογή αντικειμένων από το σχολείο μας για κάθε χρώμα – Καταγραφή αντικειμένων που υπάρχουν στη ζωή μας για κάθε χρώμα – Παιχνίδια με τα ονόματα των χρωμάτων
“Μήλο μου κόκκινο”: Με αφορμή τη γνωριμία μας με το κόκκινο χρώμα τραγουδούμε και χορεύουμε το παραδοσιακό τραγούδι: μήλο μου κόκκινο
“Τα χρώματα αφηγούνται”: Διαβάζουμε το παραμύθι: “Η ιστορία του μικρού μπλε και του μικρού κίτρινου“. Παρατηρούμε, πειραματιζόμαστε, ανακαλύπτουμε το νέο χρώμα που γεννιέται!
Διηγούμαστε το παραμύθι του Αλέξη Κυριτσόπουλου: “Το παραμύθι με τα χρώματα“. Ακολουθεί συζήτηση, αναδιήγηση με βάση τις εικόνες του, ζωγραφίζουμε ό,τι μας εντυπωσίασε και το παρουσιάζουμε στην ολομέλεια.
” Πίνακας Χρωμάτων”: Εργαζόμαστε ομαδοσυνεργατικά και δημιουργούμε τον πίνακα αναφοράς των χρωμάτων της τάξης μας.
“Το άλλο μας μισό”: Κινητικό παιχνίδι: με τη βοήθεια μουσικής βρίσκουμε “το άλλο μας μισό”, ενώνουμε τις χρωματιστές καρδούλες, λέγοντας κάθε φορά ένα αντικείμενο με το αντίστοιχο χρώμα.
“Αγγίζουμε τα …χρώματα”: Κινητικό παιχνίδι: Ψάχνω από…κει ψάχνω από…δω το χρώμα να αγγίξω το σωστό!
“Χρωματοδρομίες”: Ποια ομάδα θα νικήσει στις Χρωματοδρομίες και θα τοποθετήσει γρήγορα και σωστά τις εικόνες στο αντίστοιχο χρώμα; Διασκεδάζουμε, παίζουμε, μαθαίνουμε!!!
“H bee bot μαθαίνει τα χρώματα”: Η αγαπημένη μας μελισσούλα-ρομποτάκι παίζει μαζί μας και ανακαλύπτει τα χρώματα. Σχεδιάζουμε διαδρομές, προγραμματίζουμε, υλοποιούμε, ελέγχουμε…έφτασε η bee bot στον σωστό προορισμό;
“Ποιο είναι το αγαπημένο σου χρώμα;”: Συνεργαζόμαστε και δημιουργούμε τον πίνακα διπλής εισόδου με το αγαπημένο μας χρώμα. Στο τέλος μετράμε τις προτιμήσεις μας και ανακηρύσσουμε τον νικητή!!!






































