Σχολή γονέων
Αγαπητοί γονείς.
σας ενημερώνουμε ότι από τις 6 Νοεμβρίου άρχισε να λειτουργεί σχολή γονέων στο νηπιαγωγείο μας.Οι συναντήσεις είναι προγραμματισμένες κάθε Τετάρτη 18:00-20:00.Οσοι γονείς δήλωσαν συμμετοχή στην αρχή της χρονιάς μπορούν να την παρακολουθήσουν.Σκοπος της συγκεκριμένης δράσης είναι η στήριξη των γονιών στον δύσκολο και απαιτητικό γονεϊκό τους ρόλο.