Kαλοκαιρινή γιορτή

Άλλη μια όμορφη και δημιουργική χρονιά έφτασε στο τέλος της! Το γιορτάσαμε λοιπόν μαζί με τα παιδιά σε μια ατμόσφαιρα χαράς και διασκέδασης αποχαιρετώντας ταυτόχρονα και τους φίλους μας που θα φύγουν από το Νηπιαγωγείο και θα μεταβούν στην επόμενη βαθμίδα της εκπαίδευσης, το Δημοτικό Σχολείο. Καλή πρόοδο σε όλα τα παιδιά, να είναι πάντοτε ευτυχισμένα και να ακολουθούν τα ονειρά τους!

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ – ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩ – Δημιουργική σκέψη και πρωτοβουλία – STEAM, Εκπαιδευτική ρομποτική “Η κοινωνία των μελισσών”

1ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ – Μηχανική

Κατασκευάσαμε μέλισσες και συνθέσαμε κυψέλες ενώνοντας πολλά εξάγωνα μαζί.

2ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ – Επιστήμη

Πειραματιστήκαμε με τη γύρη που μεταφέρει η μέλισσα από λουλούδι σε λουλούδι (επικονίαση).

Μας επισκέφθηκε η γεωπόνος κ. Ζαχαριάδου Κική και μας μίλησε για τη δομή των λουλουδιών, τα αναπαραγωγικά του μέρη, για το σπουδαίο ρόλο της μέλισσας στον πολλαπλασιαμό των φυτών και των λουλουδιών, μας παρουσίασε τα στάδια παραγωγής μελιού και τα προϊόντα που παράγονται από τη μέλισσα.

Γίναμε μέλισσες που μεταφέρουν το νέκταρ από τα λουλούδια στην κυψέλη …

3ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ – Μαθηματικά

Μελετήσαμε και διαχωρίσαμε τα μέρη του σώματος της μέλισσας και παίξαμε παιχνίδι απαρίθμησης

4ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ – Τέχνη “Μέλισσες και μελισσοκόμος”

Δραματοποιήσαμε το μελισσοκόμο που πηγαίνει στην κυψέλη να μαζέψει το μέλι. Με το καπνιστήρι τις ζαλίζει και ανοίγει την κυψέλη για να συλλέξει το μέλι!!

5ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ – Τεχνολογία

Παίζουμε παιχνίδι σε μακέτα με κυψέλες με το ρομποτάκι bEEbot. Ρίχνουμε το ζάρι και οδηγούμε δίνοντας τις κατάλληλες εντολές στο ρομποτ ώστε να φτάσει στην κυψέλη με τον αντίστοιχο αριθμό μελισσών που έφερε το ζάρι.

 

Επίσκεψη στο 2ο Δημοτικό Σχολείο

Πραγματοποιήσαμε και φέτος με επιτυχία το πρόγραμμα της ομαλής μετάβασης από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό. Αρχικά αφού ζωγραφίσαμε πώς φανταζόμαστε το Δημοτικό Σχολείο, παίξαμε παιχνίδια στο διαδραστικό, παρατηρήσαμε και να σχολιάσαμε εικόνες από αντικείμενα και χώρους που θα συναντούσαμε τη μέρα τη επίσκεψής μας.

Φτιάξαμε και σελιδοδείκτες για να τους χαρίσουμε στα παιδιά της Α’ Δημοτικού!

20230518 104450

Κατά την επίσκεψή μας μοιραστήκαμε στις δύο τάξεις της πρώτης.Οι κυρίες Σεβαστή και Κατερίνα καθώς και τα παιδιά μας υποδέχτηκαν με μεγάλη χαρά. Παίξαμε παντομίμα, κουφό τηλέφωνο και παιχνίδια στο διαδραστικό πίνακα. Τέλος ζωγραφίσαμε τις εντυπώσεις μας από την τάξη που επισκεφτήκαμε.

Βγήκαμε διάλειμμα και φάγαμε το κολατσιό μας στα τραπέζια που υπήρχαν στην αυλή…

Point Blur May242023 181045

Γνωρίσαμε και άλλες τάξεις…

Point Blur May242023 180813

Είδαμε την αίθουσα εκδηλώσεων, τη βιβλιοθήκη, τους 3D εκτυπωτές και τα αντικείμενα που φτιάχνονται από αυτούς.

Είχαμε την τιμή να μας χαρίσουν και τα παρακάτω υπέροχα μπρελοκ φτιαγμένα στους 3D εκτυπωτές.

20230524 124355

Ευχαριστούμε τη διευθύντρια κ. Σοφία Βαρλά για την υπέροχη φιλοξενία και την ξενάγηση καθώς και όλους τους εκπαιδευτικούς για την συνεργασία!

Point Blur May242023 180904

Καλή αρχή στα νηπιάκια μας στο νέο τους Σχολείο!!

Δώσε Αίμα …χάρισε Ζωή!

Η 1η εθελοντική αιμοδοσία στο νηπιαγωγείο μας σημείωσε επιτυχία αφού συλλέχθηκαν 20 φιάλες αίματος για την ενίσχυση της τράπεζας αίματος του 2ου Δημοτικού Σχολείου Χίου. Τα παιδιά επίσης είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν και να ευαισθητοποιηθούν για αξία της εθελοντικής αιμοδοσίας μέσα από δραστηριότητες που οργανώθηκαν μέσα στην τάξη.

Εθελοντική Αιμοδοσία

IMG 184acb681b7ba6e6aaa2fad1e2481a27 V

Οι Σύλλογοι Γονέων και Κηδεμόνων του 2ου Νηπιαγωγείου και 2ου  Δημοτικού Σχολείου Χίου διοργανώνουν εθελοντική αιμοδοσία για την ενίσχυση της τράπεζας αίματος του 2ου Δημοτικού.

 

EΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ – “Φροντίζω το Περιβάλλον” – Οικολογία, Παγκόσμια καιΤοπική Φυσική Κληρονομιά

“Μες του Αιγαίου τα νερά”

Το συγκεκριμένο εργαστήριο δεξιοτήτων είχε ως στόχο τα παιδιά να γνωρίσουν το Αιγαίο πέλαγος όπου βρίσκεται και το νησί μας η Χίος και να ευαισθητοποιηθούν σε θέματα προστασίας του θαλάσσιου περιβάλλοντος. Πιο συγκεκριμένα:

Μάθαμε πώς πήρε το όνομά του το Αιγαίο Πέλαγος και δραματοποιήσαμε το μύθο του Θησέα με το Μινώταυρο

20230302 111801

20230326 211108

 

20230326 211154

20230326 211225

Παίξαμε διαδραστικά παιχνίδια σχετικά με το μύθο

20230326 211303

Ασχοληθήκαμε με την προστασία της θαλάσσιας χελώνας

IMG e70098df16f999e1ff95e0dca387f4a8 V

(περισσότερα…)

Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος συμμετοχής στα τμήματα μάθησης του Κέντρου Διά Βίου Μάθησης (Κ.Δ.Β.Μ.) Δήμου Χίου

Για όσους γονείς ενδιαφέρονται για τα τμήματα μάθησης επισυνάπτονται το σχετικό δελτίο τύπου και η αίτηση συμμετοχής

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ 2022 ΚΔΒΜ ΝΕΟ

ΑΙΤΗΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΟΜΕΝΩΝ ΝΕΑ 2022

Εγγραφές μαθητών/ τριών στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2023-24

Οι εγγραφές για το σχολικό έτος 2023 – 2024 στα δημόσια Νηπιαγωγεία γενικής παιδείας θα πραγματοποιηθούν από 1 – 20 Μαρτίου 2022, για μαθητές γεννημένους το 2018 και το 2019, μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης (gov.gr) με υποβολή ηλεκτρονικής αίτησης εγγραφής. Την αίτηση εγγραφής την υποβάλλουν οι γονείς/κηδεμόνες των νηπίων/προνηπίων για το νηπιαγωγείο που ανήκουν, βάσει της διεύθυνσης κατοικίας τους σύμφωνα με τα όρια της σχολικής περιφέρειας του νηπιαγωγείου και εντός της προθεσμίας που έχει οριστεί. Εγγραφές μετά τη 20η Μαρτίου θεωρούνται εκπρόθεσμες και χρειάζονται την έγκριση της Διευθύντριας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης. Η εγγραφή προνηπίου στο δεύτερο έτος του Νηπιαγωγείου γίνεται αυτεπάγγελτα, σύμφωνα με την παρ.5 του αρθρ. 6 του ΠΔ79/2017 (ΦΕΚ Α’109), ενημερώνοντας τη Σχολική Μονάδα σε περίπτωση επιθυμίας εγγραφής ή διαγραφής από το Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα.

Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην ηλεκτρονική Υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης https://proti-eggrafi.services.gov.gr/ αυθεντικοποιούνται με την χρήση των κωδικών πρόσβασης στο GOV.GR (taxisnet). Στη συνέχεια οι γονείς/κηδεμόνες επιλέγουν το νηπιαγωγείο στο οποίο ανήκει το νήπιο/προνήπιο ανάλογα με τη διεύθυνση κατοικίας τους και συμπληρώνουν τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (προαιρετικά) καθώς και τον αριθμό του κινητού τους τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνονται για την πορεία της αίτησής τους.

Για την υποβολή της αίτησης οι γονείς/κηδεμόνες συμπληρώνουν:

  1. τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου για το οποίο αιτούνται την εγγραφή. Τα στοιχεία των τέκνων είναι συμπληρωμένα και οι γονείς/κηδεμόνες επιλέγουν το τέκνο για το οποίο επιθυμούν να υποβάλουν αίτηση. Αν για οποιοδήποτε λόγο ο κατάλογος δεν περιλαμβάνει το τέκνο που επιθυμούν να εγγράψουν, έχουν τη δυνατότητα να εισάγουν μόνοι τους τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου και να τεκμηριώσουν τη σχέση κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση επιμέλειας είτε με ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας, με ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή.
  2. τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας του, την οποία τεκμηριώνουν αναρτώντας σε ψηφιακή μορφή εγγράφου σχετικό αποδεικτικό, όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο, ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας,
  3. το ονοματεπώνυμο άλλου/λων τέκνου/ων, που φοιτά/τούν στην ίδια ή σε συστεγαζόμενη σχολική μονάδα, εφόσον υπάρχει/χουν και για το/τα οποίο/α θα χρειαστεί να προσκομίσει Βεβαίωση Φοίτησης από τον Διευθυντή/ντρια της συστεγαζόμενης σχολικής μονάδας.
  4. εάν επιθυμούν τη φοίτηση του νηπίου/προνηπίου στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα (13:00 – 16:00), στο Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου(16:00 – 17:30), ή στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής (7:45 – 8:30),
  5. τα στοιχεία των συνοδών των νηπίων/προνηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρηση τους από τη σχολική μονάδα και
  6. επιλέγουν τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του νηπίου/προνηπίου».

 Tα παραστατικά που χρειάζεται να προσκομίσει ο γονέας/κηδεμόνας κατά την επίσκεψή του στη σχολική μονάδα  είναι: 1) βιβλιάριο εμβολίων του μαθητή/τριας, ή προσκόμιση άλλου στοιχείου,  από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών. (παρ. 4, του άρθρου 6 του Π.Δ 79/2017 (Α ́ 109), όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 4 α του άρθρου 44 του ν.4777/2021 (Α ́ 25)., (συστήνεται πάνω στο ΑΔΥΜ που υπογράφει ο παιδίατρος να βεβαιώνεται και ο προβλεπόμενος εμβολιασμός του παιδιού) 2) ΑΔΥΜ (το προμηθεύεστε από το σχολείο ή ηλεκτρονικά). Συστήνεται να προσκομίζεται στο νηπιαγωγείο τον Ιούνιο ή το αργότερο αρχές Σεπτέμβρη καθότι έχει ισχύ 2 χρόνια και 3) βεβαίωση από ΚΕΣΥ, ή δημόσιο ιατροπαιδαγωγικό κέντρο ή άλλη αρμόδια δημόσια υπηρεσία, εφόσον υπάρχει, σε περιπτώσεις μαθητών/τριών με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Επισημαίνεται ότι η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής του μαθητή/τριας στο Νηπιαγωγείο, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με ΕΕΑ, 4) Υπέυθυνη δήλωση συναίνεσης έτερου γονέα 5) Πιστοποιητικό γέννησης του/της μαθητή/τριας, επίσημα μεταφρασμένο (μόνο για τους αλλοδαπούς μαθητές). 6) Βεβαίωση φοίτησης από αδέλφια στο Δημοτικό.

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΤΟ ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΠΡΟΩΡΗΣ ΥΠΟΔΟΧΗΣ
Στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα και στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής των Νηπιαγωγείων του Ενιαίου Τύπου Ολοήμερου Νηπιαγωγείου εγγράφονται οι μαθητές/τριες κατόπιν σχετικής αίτησης/δήλωσης των γονέων/κηδεμόνων τους. Η φοίτηση των μαθητών/τριών στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα γίνεται χωρίς προϋποθέσεις. Επίσης οι εγγραφές των μαθητών/τριών στο Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου γίνονται κατόπιν σχετικής αίτησης-δήλωσης των γονέων/κηδεμόνων τους.

Προϋποθέσεις συμμετοχής μαθητών στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής (7:45-8:30):

  1. Στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής δικαίωμα συμμετοχής έχουν νήπια/προνήπια τα οποία είναι εγγεγραμμένα και φοιτούν στο προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα.
  2. Ο ελάχιστος αριθμός για τη λειτουργία του Τμήματος Πρόωρης Υποδοχής είναι τα 5 νήπια/προνήπια.
  3. Ο χρόνος προσέλευσης στο συγκεκριμένο τμήμα είναι 7:45-8:00.

Η αποχώρηση των μαθητών/τριών του Προαιρετικού Ολοήμερου Προγράμματος πραγματοποιείται στις 16:00 σύμφωνα με το Ωρολόγιο Πρόγραμμα του Ενιαίου Τύπου Ολοήμερου Νηπιαγωγείου και στις 17.30 για το Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου όπου ο ελάχιστος αριθμός μαθητών για τη λειτουργία του είναι 7 νήπια/προνήπια.

Πρόωρη αποχώρηση νηπίων/προνηπίων από το Ολοήμερο Πρόγραμμα δεν προβλέπεται.

Τα εγγεγραμμένα στο 2ο Νηπιαγωγείο προνήπια του σχολικού έτους 2022-2023 (και άρα νήπια του νέου σχολικού έτους) δεν χρειάζεται να επανεγγραφούν, η διαδικασία εκτελείται αυτεπάγγελτα.

Τα επιπλέον δικαιολογητικά που χρειάζεται να προσκομίσετε στο νηπιαγωγείο επισυνάπτονται παρακάτω όπου μπορείτε να τα εκτυπώσετε ή να τα παραλάβετε από το νηπιαγωγείο από τις 12.10 – 13.00.

adym_el

ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ ΕΤΕΡΟΥ ΓΟΝΕΑ

ΑΙΤΗΣΗ – ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ

Η προσκόμιση των δικαιολογητικών για την εγγραφή του παιδιού στο νηπιαγωγείο εφόσον γίνει η αίτηση αποδεκτή, θα γίνεται ΜΟΝΟ ΚΑΤΟΠΙΝ ΡΑΝΤΕΒΟΥ από τις 12.10 – 13.00.

Τηλ. Επικοινωνίας: 2271020333

ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ Η ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ:

ΕΞΕ – 15035 – 2023 – «Εγγραφές μαθητών τριών στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2023-24»

Εργαστήριο δεξιοτήτων “ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΩ- Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη”

Δικαίωμα στην Δημοκρατία…

Γνωρίσαμε τις έννοιες Δημοκρατία – Δικτατορία μέσα από το παραμύθι:”Η κυρά – Δημοκρατία”

2022 11 18 22 49 14

Ταξινομήσαμε εικόνες για τη ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ – ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑ

20221118 225422

Παραμύθι: “Η σοφή ελιά”

20221211 184202

Ψηφίσαμε τον ήρωα που θα θέλαμε για αρχηγό του περιβολιού στο παραμύθι.

20221212 233229

Δικαίωμα στη ΕΙΡΗΝΗ

Παρακολουθήσαμε σε βίντεο την ιστορία της προσφυγοπούλας ΕΙΡΗΝΗΣ, αναγνωρίσαμε τα συναισθήματά της και ζωγραφίσαμε μια φιλόξενη πολιτεία γι ΄αυτην.

20221211 184653

Ταξινομήσαμε εικόνες Πολέμου – Ειρήνης

20221211 184913

Σύμβολα της Ειρήνης

20221211 184051

20221211 184026

Τροχός της Ειρήνης

20221211 183902

 

Αποδοχή της διαφορετικότητας

Προσέγγιση της διαφορετικότητας μέσα από τον ΕΛΜΕΡ τον παρδαλό ελέφαντα

20221211 181527

20221211 181053

20221211 181939

IMG 4da5e2eced967a4e70eca6df5c09c355 V

Λέμε “ΟΧΙ” …ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΟΜΑΣΤΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΑΣ

Διαβάσαμε το παραμύθι “Ο ιππότης που είπε ΟΧΙ” και με τη βοήθεια του ήρωα της ιστορίας καταγράψαμε τις καταστάσεις στις οποίες οφείλουμε να υπερασπιζόμαστε τον εαυτό μας και να χρησιμοποιούμε τη μαγική λεξούλα “ΟΧΙ”.

20221129 102800

Εγώ, το σώμα μου και οι άλλοι…

Μέσα από το παραμύθι προσπαθήσαμε να κατανοήσουμε τα όρια του σώματός μας και των άλλων. Καταλάβαμε πόσο σημαντικό είναι να μην επιτρέπουμε να παραβιάζει κανείς αυτή τη γραμμή χωρίς τη θελήσή μας. Σχηματίσαμε με διάφορους τρόπους αυτή την οριοθέτηση.

20221211 183236

20221211 183326