eΤwinning
Με χαρά σας ενημερώνουμε ότι κατά τη διάρκεια του ακαδημαϊκού έτους 2024-2025, το σχολείο μας συμμετέχει σε δυο ευρωπαϊκά προγράμματα etwinning με τίτλο “Cultural Atlas: Worldwide Discoveries” και “Secret friend / Tajni prijatelj”.
Το eTwinning είναι μια Eυρωπαϊκή δράση μέσω της οποίας σχολεία από διαφορετικές Eυρωπαϊκές χώρες, κάνοντας χρήση εργαλείων Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών (ΤΠΕ), συνεργάζονται ώστε να αποκομίσουν παιδαγωγικά, κοινωνικά και πολιτισμικά οφέλη. Η δράση eTwinning δίνει στα σχολεία την ευκαιρία να μάθουν μαζί, να μοιραστούν τις απόψεις τους και να δημιουργήσουν καινούργιες φιλίες.
ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΕΡΓΑ
Στόχος του έργου “Cultural Atlas: Worldwide Discoveries” είναι η κατανόηση των παραδόσεων, της ιστορίας και του τρόπου ζωής των διαφορετικών πολιτισμών, η αύξηση της πολιτιστικής συνείδησης και ανοχής, η ενθάρρυνση της ανταλλαγής πολιτιστικών γνώσεων και εμπειριών μεταξύ των μαθητών, η καθολικότητα του έργου παρέχοντας στους μαθητές την ευκαιρία να κατανοήσουν την παγκόσμια ποικιλομορφία και εμβαθύνουν την πολιτιστική τους κατανόηση οργανώνοντας πολυάριθμες εκδηλώσεις και δραστηριότητες και πραγματοποιώντας νέες ανταλλαγές με διαφορετικές χώρες και σχολεία.
Στόχοι Έργου
Να κατανοήσουν τις παραδόσεις, την ιστορία και τον τρόπο ζωής διαφορετικών πολιτισμών.
Να αυξηθεί η πολιτιστική συνείδηση και η ανεκτικότητα.
Να ενθαρρύνει την ανταλλαγή πολιτιστικών γνώσεων και εμπειριών μεταξύ των μαθητών.
Να αναπτύξουν επικοινωνιακές δεξιότητες μέσω ομαδικής και κοινής εργασίας, να παράγουν κοινά προϊόντα και να σχεδιάζουν ψηφιακά παιχνίδια
Στόχος του έργου Secret friend / Tajni prijatelj είναι να ενθαρρύνει την αλληλεγγύη, την ενσυναίσθηση και τη συνεργασία μεταξύ των μαθητών μέσω μυστικών πράξεων βοήθειας και υποστήριξης. Το “Secret Friend” είναι ένα έργο που έχει σχεδιαστεί για να ενθαρρύνει τους μαθητές να υποστηρίζουν τους συμμαθητές τους χωρίς να γνωρίζουν ποιος τους βοηθά. Κάθε μήνα, οι μαθητές ζωγραφίζουν τυχαία τα ονόματα των συμμαθητών τους στους οποίους προσφέρουν κρυφά βοήθεια μέσω μικρών χειρονομιών, όπως βοήθεια με τη σχολική εργασία, κομπλιμέντα ή απλώς περνώντας χρόνο μαζί. Στο τέλος του μήνα, οι μαθητές αποκαλύπτουν ποιους βοήθησαν και συζητούν τις εμπειρίες τους.


















































