Μια Γλυκιά Αυλαία για τη Σχολική χρονιά!
Η τελευταία μέρα στο νηπιαγωγείο μας ήταν γεμάτη χαμόγελα, παιχνίδι και όμορφες στιγμές! Είχαμε τη χαρά να φιλοξενήσουμε τη Νικολοπούλου Ελένη από τον Γυμναστικό Αθλητικό Σύλλογο Αγρινίου Γ.Α.Σ. , η οποία οργάνωσε για τα παιδιά διασκεδαστικές αθλοπαιδείες και κινητικά παιχνίδια. Οι μαθητές συμμετείχαν με ενθουσιασμό και διασκέδασαν από την αρχή μέχρι το τέλος της ημέρας. Αποχαιρετήσαμε το σχολείο με αγαπημένα καλοκαιρινά τραγούδια γεμίζοντας την αυλή με μουσική και χαρά, βγάλαμε φωτογραφίες στον στολισμένο αύλειο χώρο και στο τέλος απολαύσαμε το παγωτό μας που προσέφερε με μεγάλη χαρά ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων.
Ευχαριστούμε όσους συνέβαλαν ώστε η τελευταία μας μέρα να είναι ξεχωριστή. Ευχόμαστε ένα ξέγνοιαστο καλοκαίρι!












































































