qGESwwtB

Επίσκεψη στο ΚΕ.Π.Ε.Α. Άμφισσας – Εκπαιδευτικό πρόγραμμα “Ο Κήπος της Αειφορίας”

Σήμερα οι μαθητές και μαθήτριές μας επισκέφτηκαν το Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Άμφισσας και συμμετείχαν σε ένα πολύ ενδιαφέρον πρόγραμμα με θέμα τον “Κήπο της Αειφορίας”.  Εκεί μας υποδέχτηκαν θερμά ο κ. Γεώργιος Κόττης,  υπεύθυνος του Κέντρου, γεωπόνος, και η κ. Καλοτίνα Σκώττη, βιολόγος, οι οποίοι μας ενημέρωσαν για τη σημασία της αειφορίας, και μέσα από…Συνέχεια ανάγνωσης Επίσκεψη στο ΚΕ.Π.Ε.Α. Άμφισσας – Εκπαιδευτικό πρόγραμμα “Ο Κήπος της Αειφορίας”

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση