Σήμερα οι μαθητές και μαθήτριές μας επισκέφτηκαν το Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Άμφισσας και συμμετείχαν σε ένα πολύ ενδιαφέρον πρόγραμμα με θέμα τον “Κήπο της Αειφορίας”. Εκεί μας υποδέχτηκαν θερμά ο κ. Γεώργιος Κόττης, υπεύθυνος του Κέντρου, γεωπόνος, και η κ. Καλοτίνα Σκώττη, βιολόγος, οι οποίοι μας ενημέρωσαν για τη σημασία της αειφορίας, και μέσα από…Συνέχεια ανάγνωσης Επίσκεψη στο ΚΕ.Π.Ε.Α. Άμφισσας – Εκπαιδευτικό πρόγραμμα “Ο Κήπος της Αειφορίας”