Σήμερα 30 Ιανουαρίου, εορτή των Τριών Ιεραρχών, πραγματοποιήθηκε Εκκλησιασμός στον Ιερό Ναό του Αγίου Αθανασίου στην ενορία του σχολείου μας, καθώς και δραστηριότητες που σκοπό είχαν να κάνουν τους μαθητές/τριες να καταλάβουν την προσφορά των Τριών Ιεραρχών στα γράμματα. Χρόνια πολλά στην εκπαιδευτική κοινότητα.