ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΗΜΕΡΑ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ

Η  11η Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού 2024 εορτάστηκε την Παρασκευή 27 Σεπτεμβρίου στο πλαίσιο εναρμόνισής της με την Ευρωπαϊκή Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού. Την ημέρα αυτή στα σχολεία διεξάγονται ενδοσχολικοί αγώνες αθλοπαιδιών ομαδικών και ατομικών αθλημάτων. Κύριο μέλημά μας ήταν να τονίσουμε την σημασία του αθλητισμού στη ζωή των παιδιών και την ανάγκη ενσωμάτωσής του στην καθημερινότητα, γιατί ο αθλητισμός δεν είναι μόνο μια μέρα στον χρόνο, αλλά ένας τρόπος ζωής που μας εμπνέει καθημερινά. Έτσι από κοινού με το 1ο Νηπιαγωγείο πραγματοποιήσαμε αθλητικές δραστηριότητες στον αύλειο χώρο του σχολείου.

ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ

ΜΟΤΤΟ

ΑΓΙΑΣΜΟΣ

Σήμερα Τετάρτη 11/9/2024 στον αύλειο χώρο του Νηπιαγωγείου τελέστηκε ο καθιερωμένος αγιασμός για την νέα σχολική χρονιά. Μας τίμησε με την παρουσία του ο Πρόεδρος Τοπικής Κοινότητας Σκουτάρεως κ. Νίκος Νικολούδης. Μετά τον φωτισμό των παιδιών και των εκπαιδευτικών, τα παιδιά κεράστηκαν ένα χυμό προσφορά του κ. Βακαλίδη και πήραν τις εκπλήξεις – δωράκια των νηπιαγωγών.

Ευχόμαστε σε όλους καλή σχολική χρονιά με υγεία, δύναμη και χαμόγελα!!!

1726057038235 1726057038263 17260570382951

 

ΕΝΤΟΜΑ

Μετά το Πάσχα ασχοληθήκαμε με τα έντομα, τις ονομασίες τους, τα χαρακτηριστικά τους, τον κύκλο ζωής τους κ.α. και γίναμε μικροί εξερευνητές της αυλής μας για να συλλέξουμε ό,τι έντομο υπάρχει σ΄αυτή. Έτσι τα παρατηρήσαμε καλύτερα μέσα στο βάζο. Πράγματι είναι εξαιρετική η δουλειά του εντομολόγου – παρατηρητή. Φτιάξαμε όμορφες πεταλούδες, κηρήθρα με μέλισσες και «τρομακτικές» αράχνες που έκαναν τον ιστό τους και αδημονούν να παγιδεύσουν έντομα και φυσικά το παιχνίδι με το αγαπημένο μας μελισσάκι BEEBOT, κέντρισε το ενδιαφέρον μας και μας χάρισε στιγμές χαράς και γέλιου.

1717171811975

1717171812114

1717171812082

1717171812052

1717171812019

1717171812149

1716559083639

 

 

ΗΡΘΕ ΠΑΛΙ Η ΠΑΣΧΑΛΙΑ!!

Οι μέρες για την μεγαλύτερη γιορτή της Ορθοδοξίας, το Άγιο Πάσχα πλησιάζουν. Για να μπούμε στο κλίμα των ημερών και να ξεκινήσουμε την ενότητα «Πάσχα», διαβάσαμε την ιστορία «Πάσχα στη Γλυκομηλίτσα» της Αγαθής Δημητρούκα, καθώς και την «Ιστορία του Πάσχα» από τη Βίβλο. Διηγηθήκαμε τα γεγονότα των θαυμάτων, των Παθών, της Σταύρωσης και της Ανάστασης του Κυρίου μας.

1713277713217 1

Κι επειδή τη λέξη Πάσχα στο εξής θα την χρησιμοποιούμε καθημερινά, σκεφθήκαμε να την γράψουμε με διάφορους τρόπους. Χωριστήκαμε σε ζευγαράκια και την γράψαμε με τουβλάκια, με μαρκαδόρους, με χαρτί, με πλαστελίνη.

1712595486635

Σειροθετήσαμε τις εικόνες από το αβγό στην κότα ή μήπως το αντίστροφο; Ακόμη δεν έχει απαντηθεί.

1712675929541

Για να απασχολήσουμε την λεπτή μας κινητικότητα φτιάξαμε μια κοτούλα  με διπλωτική τέχνη.

1712932863456

Προσπαθήσαμε να μάθουμε να ζωγραφίζουμε έναν πασχαλινό λαγό. Το κάναμε όλοι μαζί βήμα βήμα και νομίζω ότι το αποτέλεσμα ήταν εξαιρετικό. Ε! τις επόμενες μέρες γέμισε η τάξη μας ζωγραφιστούς λαγούς.

1713928541114

Όπως όμως μάθαμε να ζωγραφίζουμε λαγό, προσπαθήσαμε να μάθουμε να φτιάχνουμε και κοτοπουλάκια με κύκλους. Σχεδιάσαμε κύκλους με τη βοήθεια πιάτων από το κουκλόσπιτο και ιδού η σύνθεσή μας-κολάζ όμορφη σαν κάδρο.

1714046539126

Μία από αυτές τις μέρες, λόγω και του καλού καιρού, πήγαμε έναν περίπατο στο κλειστό γυμναστήριο, όπου η μητέρα ενός νηπίου έδειξε στα παιδιά τον τρόπο με τον οποίο παίζουμε μπάσκετ. Τα παιδιά προσπάθησαν να εφαρμόσουν αυτά που τους είπε με μεγάλη προθυμία και χαρά. Στη συνέχεια πήγαμε δίπλα στο γήπεδο όπου χαρήκαμε την άπλα του χώρου και το παιχνίδι στο γρασίδι.

1712675929515

1712675929486

Μετά το ευχάριστο αυτό διάλειμμα της εκδρομής, συνεχίζουμε τα πασχαλινά μας. Αναφερόμενοι στα Μεγάλα Γεγονότα των Παθών του Κυρίου, στολίσαμε με λουλουδάκια τον Επιτάφιο και χρωματίσαμε τον εαυτό μας να περνάει από κάτω.

1713277713203

Φυσικά Πάσχα χωρίς αβγά δεν νοείται. Ξεκινήσαμε με τον στολισμό ενός αβγού σε φύλλο εργασίας με λουλούδια από κόφτη και διαφόρων ειδών γραμμές (προγραφικό στάδιο).

1713928541070

Στην συνέχεια σχηματίσαμε ένα αβγό με λάστιχο στο πάτωμα και σκεφθήκαμε να το στολίσουμε με διάφορα υλικά του σχολείου μας.

1713928541140

Βάψαμε επίσης αβγουλάκια με χρώματα ζαχαροπλαστικής. Τα παιδιά βίωσαν την διαδικασία με πολύ ενδιαφέρον και χαρά.

1713928541090

1713960515201

Προς το τέλος της εβδομάδας τα παιδιά απέκτησαν άλλη μια όμορφη εμπειρία. Ζύμωσαν και έπλασαν λαζαράκια. Μοσχοβόλησε το σχολείο με την μυρωδιά τους. Τα παιδιά ανυπομονούσαν να τα φάνε.

1713960997381

1713960515229

Φτιάξαμε επίσης μία κάρτα, ένα καλαθάκι με αβγά, το καροτοαυτοκίνητό μας με τον αβγοκούνελο , την κοτούλα με τις πασχαλινές μας λιχουδιές  και φυσικά τον Εσταυρωμένο μας.

1712932830221

1712932863492

1713447775782

1713447775802

1712932830248

Κι έτσι με όλα αυτά μας έφτασε με υγεία το Πάσχα. Ευχόμαστε λοιπόν σε όλους σας με κατάνυξη να περάσουμε την Μεγάλη Εβδομάδα και με πολύ χαρά να υποδεχθούμε την Ανάσταση του Κυρίου μας. ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ  σε όλους σας!!!

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ

Φέτος ως στόχο βελτίωσης για την αξιολόγηση της σχολικής μας μονάδας, θέσαμε τον εξωραϊσμό του αύλειου χώρου του Νηπιαγωγείου μας. Με μία χορηγία που συνέδραμε προς την κατεύθυνση αυτή, με την πολύτιμη βοήθεια των γονέων και την επιμέλεια των Νηπιαγωγών φτάσαμε στο επιθυμητό αποτέλεσμα. Τα παιδιά χαίρονται το παιχνίδι στην αυλή και το απολαμβάνουν.

1700152219260

1700509868652

1712932802885

1712932802861

ΥΓΙΕΙΝΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Ένα πολύ σημαντικό θέμα ανάπτυξης στο Νηπιαγωγείο, είναι και η θεματική ενότητα «Υγιεινή διατροφή». Σκοπός μας είναι να μάθουν τα παιδιά ποιες τροφές είναι σημαντικές για τον οργανισμό μας και μας δίνουν βιταμίνες και θρεπτικά συστατικά. Η έναρξη της Σαρακοστής και της νηστείας ήταν μια πολύ καλή αφορμή να ξεκινήσουμε το θέμα.

1711554785949

Αρχικά πήραμε όλα τα τρόφιμα-παιχνίδια που υπάρχουν στο κουκλόσπιτο, τα ομαδοποιήσαμε ανά χρώμα και στη συνέχεια τα αριθμήσαμε.

 

1711463630553 1

1711463630528 2

Με τα παιδιά σκεφθήκαμε ότι αυτά τα χρώματα των τροφών μας θυμίζουν το ουράνιο τόξο, γι΄αυτό κι εμείς το ονομάσαμε «το ουράνιο τόξο της διατροφής».

1711636774800 1

Στη συνέχεια χωρίσαμε τις κατηγορίες των τροφών σε μικρά σπιτάκια. Έτσι φτιάξαμε το σπίτι των λαχανικών, των κρεατικών, των φρούτων, των γαλακτοκομικών, των οσπρίων, των ζυμαρικών και των γλυκών.

1711553438141

1711696782794 1 1

Φτιάξαμε το περίγραμμα του σώματος ενός παιδιού με μικρά τουβλάκια και τοποθετήσαμε μέσα όσα τρόφιμα επιλέξαμε από το κουκλόσπιτο ως υγιεινά.

1711553438161

Δύο παιδάκια στο ολοήμερο είχαν για φαγητό ομελέτα, και μιας και πρεσβεύουμε ότι το αβγό είναι στην κορυφή των υγιεινών τροφών, με υψηλή διατροφική αξία, φτιάξαμε με πλαστικά πιάτα ένα τηγάνι-σαγανάκι με ένα αβγό μάτι.

1711636774778

Στο πρωινό τμήμα τα παιδιά αναρωτήθηκαν  τι θα μπορούσαν να φάνε για να γλυκαθούν «υγιεινά». Αποφάσισαν μαζί με την κ. Έλενα να φτιάξουν ένα μείγμα από γιαούρτι, μέλι, μπανάνες και δημητριακά και να κεραστούν όλοι τους. Έτσι μοιράστηκαν τα υλικά στα παιδιά, φτιάχτηκε το γλύκισμα και δεν μπορείτε να φανταστείτε τι έγινε…

1711723747539

1711723747568

Κατά την διάρκεια του προγράμματος όμως, καλωσορίσαμε και το Απρίλιο. Καλό μήνα!!! Τα όμορφα λουλούδια που μας έφερε ένα παιδάκι έφεραν μοσχοβολιές απριλιάτικες.

1712319892514

Φυσικά την πρωταπριλιά δεν λείπει και η αναφορά μας στον μύθο του Αισώπου «Ο ψεύτης βοσκός», καθότι η μέρα αυτή έχει καθοριστεί ως μέρα που λέμε ψεματάκια κάνοντας πλάκες. Διαβάσαμε τον μύθο και τον δραματοποιήσαμε.

 

1711989631339 1

Και συνεχίζουμε με την διατροφή μας, διαπρέποντας στις κατασκευές και φτιάχνοντας ένα σουπλά με φρούτα σε σχήμα προσώπου, καθώς κι ένα πιάτο με μια υπέροχη υγιεινή μαρουλοντοματοαγγουροκρεμμυδοπιπεροκαροτοσαλάτα!!!

1711982625970

1711982625995

Με τα παιδιά είδαμε βίντεο σχετικά με την πυραμίδα των τροφών, συζητήσαμε και όλοι μαζί φτιάξαμε ομαδικά μία πυραμίδα τροφών μεσογειακής διατροφής. Στη συνέχεια το κάθε παιδί χρωμάτισε και την δική του ατομική πυραμίδα.

1712154286819

1712154286847

Μιλήσαμε επίσης και για την υγιεινή των δοντιών, καθότι σωστή διατροφή σημαίνει και γερά δόντια. Διαβάσαμε την ιστορία «Ο Σοκολάκης και η Ζαχαρούλα» και την «Δόνα Τερηδόνα και το μυστικό της γαμήλιας τούρτας» του Ευγένιου Τριβιζά και καταλήξαμε στο συμπέρασμα ότι πρέπει να αποφεύγουμε τα γλυκά, τα ζαχαρωτά, τις καραμέλες και όχι μόνο, γιατί έχουν πάρα πολύ ζάχαρη που όταν μείνει για ώρα πάνω στα δόντια μας, χωρίς να τα βουρτσίσουμε, μας δημιουργεί τερηδόνα. Το καλύτερο είναι να τρώμε προσεγμένα, υγιεινά για να έχουμε ένα όμορφο χαμόγελο σαν αυτό των παιδιών μας που είναι τόσο ωραίο, γλυκό και λαμπερό.

1712241441101 1

 

 

Παίξαμε το επιτραπέζιο παιχνίδι «Φρούτα και φαγητά» και διασκεδάσαμε συγχρόνως.

1712319634721 2

Ολοκληρώσαμε την ενότητά μας με έναν μακαροναδοδιαγωνισμό, το αγαπημένο φαγητό των περισσότερων παιδιών.

1712319634743

 

ΑΝΟΙΞΗ

Σήμερα καλωσορίζουμε τον Μάρτιο, τον πρώτο μήνα της Άνοιξης. ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΕΣ ΑΝΟΙΞΗ!!

Για τον Μάρτιο έχουν γραφτεί και έχουν ειπωθεί πάρα πολλά. Είναι άρρηκτα συνδεδεμένος με τη Μεγάλη Σαρακοστή, αλλά και τη θρησκευτική γιορτή του Ευαγγελισμού.

Από τη 1η του Μάρτη, συνηθίζεται να φοριέται στον καρπό του χεριού ένα βραχιολάκι, φτιαγμένο από στριμμένη άσπρη και κόκκινη κλωστή, τον “Μάρτη” ή “Μαρτιά”. Είναι ένα έθιμο, σύμφωνα με το οποίο αυτός που φορά το Μάρτη, προστατεύεται  από ασθένειες ή “για να μην τον κάψει ο ήλιος”, ή για να “μην τον πιάνει το μάτι”. Το βραχιολάκι αυτό το βγάζουμε όταν δούμε πελαργό ή χελιδόνι και το αφήνουμε πάνω σε τριανταφυλλιές, για να τον πάρουν τα πουλιά και να χτίσουν τη φωλιά τους ή το καίμε με το αναστάσιμο φως του Πάσχα.

Μάθαμε την γνωστή φράση «Μάρτης είναι νάζια κάνει, πότε κλαίει πότε γελάει», αφού πρώτα ακούσαμε τους δύο μύθους που αφορούν και δικαιολογούν τα κλάματά του και τα γέλια του.

1709739062288

Κι εκεί γύρω στις 23 του Μάρτη, πράγματι ήρθε ο πελαργός του σχολείου μας, βγάλαμε λοιπόν τα μαρτάκια μας, τα κρεμάσαμε στο δέντρο της αυλής για να τα πάρει και μας άφησε καραμέλες.

1711119947711

Αρχές του Μάρτη όμως, έτσι για να πάει καλά ο μήνας, υποδεχθήκαμε με χαρά στο σχολείο μας τις «ΚΟΚΚΙΝΕΣ ΜΥΤΕΣ».Ένα μαγικοζογκλερμουσικοθεατρικοπαιδαγωγικοχορευτικωμικοτραγικο υπερθέαμα!!! Πραγματικά τα παιδιά διασκέδασαν και ευχαριστήθηκαν.

1709738396157

1709738396131

Η επόμενη μέρα άλλη μια ξεχωριστή και ιδιαίτερη. ΤΣΙΚΝΟΠΕΜΠΤΗ!!

Σύμφωνα με την ορθόδοξη παράδοση, αναμένοντας τη νηστεία της Σαρακοστής και σεβόμενοι τις νηστείες της Τετάρτης και της Παρασκευής, η Τσικνοπέμπτη τοποθετήθηκε ανάμεσα, ως μια ημέρα εκτόνωσης με «τσίκνισμα», για να καταναλωθεί το κόκκινο κρέας που έχουμε αποθηκεύσει. Εμείς τσικνήσαμε λίγο διαφορετικά. Μας τα φέρανε έτοιμα και τα φάγαμε.

1709825265437

1709825265462

Τα παιδιά έπαιξαν το παιχνίδι «γάτες και ποντίκια» και στο τέλος μεταμορφώθηκαν σε πανέμορφα πιγκουϊνάκια.

1709825265494

1709825265412

Φυσικά δεν θα μπορούσε να μην γίνει αναφορά στην κλασική ιστορία του αρλεκίνου. Τα παιδιά την αναδιηγήθηκαν τοποθετώντας τις καρτέλες στην σωστή εξελικτική σειρά. Με αφορμή την ιστορία τα παιδιά έμαθαν το σχήμα του ρόμβου κι έπαιξαν παιχνίδια με εντολές τα ζευγάρια με το ίδιο χρώμα ρόμβου.

1709912205043

Για να διακοσμήσουμε την τάξη μας, δίνοντας μια αποκριάτικη ατμόσφαιρα, φτιάξαμε αυτούς τους υπέροχους κλόουν με χάρτινα πιάτα.

1709912205019

Η Αποκριά κλείνει με το πέταγμα του χαρταετού.

1710541954872

Μετά τις Απόκριες ακολουθούν οι δραστηριότητες για την 25η Μαρτίου. Διπλή γιορτή και θρησκευτική και εθνική. Ευαγγελισμός και Επανάσταση. Με τη λέξη Ευαγγελισμός αναφερόμαστε στη χαρμόσυνη είδηση της επικείμενης γέννησης του Ιησού που δόθηκε από τον αρχάγγελο Γαβριήλ προς την Παναγία μας. Την ίδια μέρα τιμούμε και γιορτάζουμε τον ξεσηκωμό των υπόδουλων Ελλήνων κατά του Τούρκου δυνάστη για ελευθερία. Διαβάσαμε από την Βίβλο για τον Ευαγγελισμό και ξεφυλλίζοντας  τους δύο τόμους «Το αθάνατο 21», αναφερθήκαμε με απλά λόγια στα γεγονότα της Επανάστασης, στις δυσκολίες των Ελλήνων στα χρόνια της σκλαβιάς, στους ήρωες του 21, στο παιδομάζωμα και σε τόσα άλλα που έμειναν ανεξίτηλα στην μνήμη του ελληνικού έθνους.

Φτιάξαμε μία πρόσκληση για τους γονείς προς ενημέρωσή τους για την γιορτή μας, ζωγραφίσαμε τσαρούχια, αριθμήσαμε φύλλα δάφνης και τοποθετώντας τα στη σειρά φτιάξαμε ένα δάφνινο στεφάνι, καθώς και μία όμορφη κάρτα του Ευαγγελισμού σε βιτρό φόντο.

1710168618027

1710168618010

1710248539789

1710949923057 1

Φυσικά έγινε αναφορά στο κρυφό σχολειό που τόσα πρόσφερε στον υπόδουλο ελληνισμό, καθώς και στις ηρωϊκές Σουλιώτισσες που περήφανα χόρεψαν τον χορό του Ζαλόγγου προτιμώντας αυτό τον τρόπο αυτοθυσίας. Εμείς τα «ζήσαμε» αυτά, φτιάχνοντας ομαδικό κολάζ και βιώνοντάς τα με τον δικό μας μοναδικό τρόπο.

1710427417358

1710340706063

Μιλήσαμε για τους ήρωες της Επανάστασης, άνδρες και γυναίκες, και η ιστορία του Κολοκοτρώνη τους έκανε ιδιαίτερη εντύπωση στα παιδιά, γι’αυτό και φτιάξαμε το πορτρέτο του προσπαθώντας να του μοιάσουμε και μάλλον τα καταφέραμε.

1711117249056

Μέσα σε αυτήν την εορταστική ατμόσφαιρα για την 25η Μαρτίου, δεν παραλείψαμε να επισκεφθούμε τον «Πολιτιστικό Σύλλογο Θρακών Σκουτάρεως», όπου ο πρόεδρος της τοπικής κοινότητας κ. Νικόλαος Νικολούδης μας ξενάγησε στους χώρους του συλλόγου και μας έδειξε τα παραδοσιακά εκθέματα του χωριού μας.

1710860011319

Ακολούθησε η γιορτή μας στον χώρο του Νηπιαγωγείου, τιμώντας και τον Ευαγγελισμό και την Επανάσταση. Ειπώθηκαν ποιήματα, μικρά δρώμενα, τραγούδια και ακολούθησαν παραδοσιακοί χοροί έξω στην αυλή.

1711724673384

1711118686181

Στο τέλος της γιορτής δόθηκαν κεράσματα στα  παιδιά  από τον κ. Πρόεδρο.

Ευχόμαστε σε όλους σας «ΚΑΛΟ ΤΡΙΗΜΕΡΟ».

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ-ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΩ-ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ

Στόχος του εν λόγω εργαστηρίου είναι να προωθήσει την έννοια της συνεργασίας στο Νηπιαγωγείο. Να συνεργαστούν τα παιδιά σε δραστηριότητες ανά ζεύγη, μικρές ή μεγαλύτερες ομάδες, προκειμένου να αναπτύξουν δεξιότητες συνεργασίας.

Ξεκινήσαμε διαβάζοντας την ιστορία της Γιολάντας Τσορώνη-Γεωργιάδη «Η σκάλα της αγάπης», συζητήσαμε για την αξία της συνεργασίας και για τον ρόλο της στη ζωή μας. Φτιάξαμε την δική μας σκάλα της αγάπης και όλοι μαζί προσπαθήσαμε  να κάνουμε τα αδύνατα δυνατά, να γίνουμε μικρούληδες σούπερ ήρωες ώστε να καταφέρουμε να επιστρέψουμε το αστέρι ψηλά στον ουρανό.

1708531384466

Τα παιδιά χωρίστηκαν σε ζευγάρια, μοιράστηκαν το ίδιο χαρτί   και ζωγράφισε το ένα παιδάκι το άλλο και έγραψε το όνομά του.

1708347927920

1708347927900

Παίξαμε παιχνίδια σε ζευγάρια ή και σε ομάδες , προσπαθώντας να συνεργαστούμε.

1708531384448

1708531384435

Αυτοσχεδιάσαμε με ελεύθερες κινήσεις στο χώρο και στο άκουσμα STOP τα παιδιά εκτελούσαν εντολές, όπως π.χ. ακουμπήστε τους αγκώνες, τα γόνατα, τα κεφάλια, τις μύτες, τους ώμους, τα μάγουλα, τα αυτιά, την πλάτη.

1708617468906

1708617468938

Καθίσαμε μέσα στα στεφάνια σε κύκλο, κι ένα παιδί κοιτούσε επίμονα ένα άλλο στα μάτια. Τότε  έπρεπε να αλλάξουν θέσεις χωρίς να μιλήσουν. Αντάλλαξαν αγκαλιές.

1708354414570

Παίξαμε επίσης τον «κόμπο», τον «τυφλό και τον οδηγό», το «πότε θα φτάσει το παιχνίδι στον προορισμό του;» και την «αριθμογραμμή».

1708531384404

1708531384373

1708531384420

1709150930554

Χωριστήκαμε σε δύο ομάδες για να παίξουμε τις «μουσικές καρέκλες αλλιώς», το «ποιος δράκος θα χορέψει καλύτερα;»,  το «μεταφέρω την μπάλα με ασφάλεια», καθώς και ομαδικά παιχνίδια με στεφάνια. Συνθέσαμε και αντιγράψαμε την λέξη ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ.

1708617468845

1708617468875

1709237805084

Φτιάξαμε ομαδικά το «δέντρο της συνεργασίας».

1708531384388

Αποφασίσαμε συνεργατικά να επινοήσουμε, να καταγράψουμε αλλά και να ζωγραφίσουμε ένα δικό μας παραμύθι. Το ξεκίνησε ένα παιδάκι, την συνέχεια την έδινε το διπλανό παιδάκι κ.ο.κ. Του δώσαμε τον τίτλο «Συνεργατικό παραμύθι» και είναι το παρακάτω:

ΤΟ ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΌ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ

Μια φορά κι έναν καιρό ήταν μια γατούλα και μια γατούλα μονόκερος, που ζούσανε σε ένα σπίτι μαζί με έναν άντρα και την κοπέλα του. Μια μέρα είπανε να πάνε βόλτα στο ουράνιο τόξο, στο μοβ χρώμα!Εκεί που κάνανε βόλτα βρήκαν έναν κύριο με πιστόλι! Όμως το πιστόλι δεν ήταν πραγματικό, ήταν αποκριάτικο! Και έτσι αποφάσισαν να πάνε σε ένα μαγαζί με αποκριάτικες στολές. Η μία γάτα ντύθηκε Ινδιάνα και η γάτα μονόκερος ντύθηκε batman! Όταν γύρισαν στο σπίτι τους, ο άντρας και η κοπέλα του τρόμαξαν και τους πέρασαν για ανθρώπους! Μετά πήγανε μία βόλτα στο δάσος κι εκεί βρήκανε ένα μαγικό μανιτάρι, που άμα το έτρωγες, σε έκανε αόρατο! Ξαφνικά εμφανίστηκε ένας λύκος, τότε φάγανε το μανιτάρι, έγιναν αόρατοι και ο λύκος δεν τους πείραξε! Στη συνέχεια επέστρεψαν στο σπίτι τους και βγήκαν οι γατούλες στην αυλή ντυμένες αποκριάτικα. Ήρθε και μια αρκούδα, αλλά τρόμαξε κι έφυγε!
Ξαναμπήκαν στο σπίτι κι έφαγαν ψαρόσουπα και παγωτό με γεύση βανίλια. Μετά κοιμήθηκαν και την άλλη μέρα πήγαν στο γατοσχολείο, που όμως δεν είχε μόνο γάτες.
Είχε σκυλάκια, τίγρεις, ένα λύκο και ο δάσκαλός τους ήταν λαγός!
Παίζανε όλοι μαζί με ένα τούβλο και με μία μπάλα και ήταν πολύ χαρούμενοι, κι
έζησαν αυτοί καλά και εμείς καλύτερα!!!

Τα παιδιά του 2ου νηπιαγωγείου Σκουτάρεως 26-2-2024

GridFoto 1709066133151

Κατανοήσαμε την αξία της συνεργασίας στη ζωή μας κι αυτό το δείξαμε με το τύπωμα της παλάμης μας μαζί και του φίλου μας ή της φίλης μας μέσα σε μια καρδούλα στολισμένη.

1708963477913

1708963477877

Αντιληφθήκαμε ότι όλοι μας είμαστε τα κομμάτια ενός παζλ, του παζλ της τάξης μας. Ο καθένας ζωγράφισε κάτι στο δικό του κομμάτι κι όλοι μαζί τα ενώσαμε.

1709045972264

Στο τέλος του προγράμματος, το κάθε παιδάκι είπε πως αντιλαμβάνεται την «συνεργασία» μετά από όλα αυτά που ειπώθηκαν, που ακούστηκαν  κι έλαβαν χώρα μέσα από πολλές  δραστηριότητες. Οι γνώμες των παιδιών καταγράφηκαν στην παρακάτω αφίσα.

1709217823250