ΟΙ ΓΕΥΣΤΙΚΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ

Υλοποιούμε το 2ο Εργαστήριο Δεξιοτήτων του 1ου θεματικού κύκλου “Ζω καλύτερα – Ευ ζην”.

Οι μαθητές χωρίζονται μέσω σχημάτων σε τέσσερις υποομάδες.

Ο Ηρακλής και η Ρωξάνη δοκιμάζουν αλάτι, ο Μιχαήλ και η Χρύσα δοκιμάζουν πικρή σοκολάτα, ο Θησέας και η Κωνσταντίνα ζάχαρη και ο Δημοσθένης και η Δέσποινα δοκιμάζουν λεμόνι.

Οι μαθητές ανά υποομάδα προσπαθούν να καταλάβουν σε ποια περιοχή της γλώσσας νιώθουν πιο έντονα την αλμυρή, την πικρή, τη γλυκιά και την ξινή γεύση.

Οι διαπιστώσεις τους είναι καταπληκτικές και εντυπωσιακές. Π. χ. “Νιώθω την αλατινή γεύση μπροστά στη γλώσσα” ή “Νιώθω την κριτσανιστή γεύση της ζάχαρης στο πλάι μπροστά της γλώσσας”.

Αφού η  Νηπιαγωγός παρουσιάσει στην ολομέλεια εποπτικό υλικό  που αναφέρεται στις διαφορετικές γευστικές περιοχές της γλώσσας, οι μαθητές καλούνται να συμπληρώσουν το αντίστοιχο φύλλο εργασίας.

 

Κατηγορίες: ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ, ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2021-2022. Προσθήκη στους σελιδοδείκτες.

Ένα σχόλιο στο ΟΙ ΓΕΥΣΤΙΚΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ

  1. Ο/Η Γιώτα λέει:

    Υπέροχο το εργαστήριο δεξιοτήτων!

Τα σχόλια έχουν κλείσει.