Δράση ενημέρωσης για την αιμοδοσία
Την Πέμπτη 14 Μαρτίου επισκέφθηκαν το σχολείο μας οι κ. Παπαφίλη Γεωργία και Σπυροπούλου Σοφία οι οποίες ανήκουν στο προσωπικό της Υπηρεσίας Αιμοδοσίας του Γενικού Νοσοκομείου Κορίνθου, με σκοπό να μας ενημερώσουν για την εθελοντική αιμοδοσία. Οι μαθητές και οι μαθήτριές έλαβαν το σπουδαίο μήνυμα ότι δεν υπάρχει πιο ενδυναμωτική και γενναιόδωρη πράξη από το […]
Εκδήλωση βράβευσης διακριθέντων στον τοπικό προκριματικό διαγωνισμό EOES.
Την Τετάρτη 13 Μαρτίου στον χώρο εκδηλώσεων του Γυμνασίου με Λυκειακές Τάξεις Λεχαίου, πραγματοποιήθηκε εκδήλωση βράβευσης των μαθητικών ομάδων που συμμετείχαν στον τοπικό διαγωνισμό πειραμάτων Φυσικών Επιστημών EOES 2024. Δόθηκαν έπαινοι σε όλες τις ομάδες που συμμετείχαν και συμβολικό βραβείο στις ομάδες που διακρίθηκαν. Το σχολείο μας έλαβε τη 2η θέση με τους μαθητές Κιούση […]












