Αποφοίτηση 2014

Στο Γυμναστήριο του 2ου Γυμνασίου και 2ου Λυκείου Αμαρουσίου, πραγματοποιήθηκε η Τελετή Αποφοίτησης 2014, που οργανώθηκε από το 2ο Λύκειο και το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων.

Εκ μέρους του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων, η κ. Παπαευστρατίου μίλησε με συγκινητικά λόγια και απηύθυνε ευχές στους Αποφοίτους μας, δίνοντας σε κάθε μαθητή αναμνηστικό δώρο.

Εκ μέρους του Συλλόγου Καθηγητών , αποχαιρέτησε τους Αποφοίτους η Διευθύντρια του σχολείου, χαρίζοντάς τους την αναμνηστική φωτογραφία της Γ΄ Τάξης με αφιέρωση στίχους του ποιητή μας Γ. Ρίτσου.

Όνειρο καλοκαιρινού μεσημεριού

ΑΝΕΒΗΚΑΜΕ στα φτερά των χελιδονιών για να κόψουμε

λουλούδια από τον ουρανό

.……………………

Εμείς δεν κοιμόμαστε, κι ακούμε τα τραγούδια μας που βουίζουν σαν

μελίσσια γύρω στα χαμομήλια των άστρων και γύρω στην καρδιά μας.

Οι μεγάλοι μας λένε: τεμπέληδες.

Μα εμείς ξέρουμε από δουλειά και καθόμαστε ξύπνιοι ως την αυγή

δουλεύοντας στο μεγάλο γαλάζιο χωράφι για να μη λείψει ο κήπος του

ήλιου πάνου απ’ τους κήπους των ανθρώπων.

Εμείς, κι ας μας λένε τεμπέληδες, ξέρουμε τι είναι μόχτος, ξέρουμε τι

είναι να οργώσεις απ’ την αρχή τον πιο μεγάλο αγρό που κάθε μέρα τον

σκεπάζουν οι τσουκνίδες.

Εμείς ξέρουμε πόσο κουράστηκαν τα χρυσά χεράκια των αχτίνων για

να χτίσουν τούτες τις χαρούμενες πολιτείες των λουλουδιών με τ’

ανοιχτά μπαλκόνια των τριαντάφυλλων, με τα ψηλά καμπαναριά των

κρίνων

…………………….

Μάθαμε κείνο που ‘ναι πιο πολύ απ’ όλα και δε μαθαίνεται πάνου στα

θρανία, έξω απ’ τα φωτεινά σχολεία των δέντρων.

Θα ‘ταν άδικο να πεις πως δεν κάναμε τίποτα και πως αφήσαμε το

σπίτι να ρημάξει.

Κοίταξε τον κήπο μας και πες.

Δεν το ξέρεις τάχα πως κι αν πέσει το σπίτι, θα μείνει το φως να μας

δείξει να χτίσουμε σ’ ένα καλύτερο σχέδιο το καινούριο σπίτι;

Κοίταξε τ’ ασημένια χέρια μας που δούλεψαν στον άλλο αγρό, στην

άλλη μέρα.

Βλέπεις πως λάμπουν τ’ ασημένια χέρια μας μέσα στους ίσκιους – τα

χέρια μας που καμιά νύχτα δεν μπορεί ποτέ να τα κερδίσει.

…………………………………….

Αύριο είναι τα γενέθλια του ήλιου κι ο ήλιος έχει τα χρόνια μας.

Εδώ που φτάνουμε άκρη άκρη στ’ όνειρο μας, γιορτάζουμε μαζί με

τον ήλιο την ίδια μέρα – κάθε μέρα.

…………………………..

Κι όταν έρθει μεθαύριο ο χειμώνας, ακόμα ο ήλιος θα φέγγει στην

καρδιά μας

……………………..

ΑΛΛΟΤΕ διαβάζαμε τα μαθήματα μας, κάναμε την προσευχή μας

και λέγαμε πως δυό και δυό κάνουνε τέσσερα.

Τώρα, δυό λουλούδια και δυό αχτίνες δεν κάνουνε τέσσερα – κάνουνε

την ψυχή μας.

Κι ένα τριαντάφυλλο και μια πεταλούδα δεν κάνουν δυό – κάνουν ένα

Θεό.

Κι ένας Θεός κάνει όλα.

Λοιπόν, η ψυχή μας μαζί με την ψυχή του Θεού πόσα κάνει;

Ο δάσκαλος δεν ξέρει.

Εμείς το ξέρουμε πως κάνει: ένα.

Το διαβάσαμε σήμερα στο ανοιχτό βιβλίο του ήλιου, σήμερα που

ξεχάσαμε όλα τα βιβλία.

 

Οι Απόφοιτοι, καθώς και Μαθητές της Α΄και  Β΄Λυκείου, τραγουδώντας, παίζοντας ελληνική μουσική σε μπουζούκι,  κιθάρα και χορεύοντας,  αποφόρτισαν το κλίμα συγκίνησης.

Στη συνέχεια ο Σύλλογος Γονέων δεξιώθηκε στη αυλή του σχολείου τους Αποφοίτους και τους Καθηγητές του σχολείου.

Ευχαριστούμε όλους όσους  βοήθησαν γι΄αυτή τη βραδιά και ευχόμαστε καλά αποτελέσματα στους Αποφοίτους μας , καλό καλοκαίρι σε όλους τους Μαθητές και στους Γονείς τους.

 

 

 

Τελετή Αποφοίτησης

Τη  Δευτέρα,   23-06-2014,  19.30΄, στο Γυμναστήριο του 2ου Γυμνασίου-Λυκείου Αμαρουσίου, θα γίνει η Τελετή Αποφοίτησης.

Γονείς, Μαθητές και Καθηγητές θα «αποχαιρετήσουμε»  τους Αποφοίτους μας.

Στη συνέχεια ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων θα δεξιωθεί τους αποφοίτους στο προαύλιο του σχολείου.

Βράβευση

Την Κυριακή 11 Μαΐου 2014, στο Πνευματικό Κέντρο του Δήμου Αθηναίων, η Πανελλήνια Ένωση Λογοτεχνών απένειμε τα μαθητικά λογοτεχνικά βραβεία 2014.

Η μαθήτρια του  σχολείου μας Τσιρώνη Αθανασία της Γ΄ τάξης έλαβε Τιμητική Διάκριση για το διήγημά της «η Φιλόλογος».

Συγχαρητήρια Αθανασία και καλή επιτυχία στις εξετάσεις!

Συγχαρητήρια και σε όλες τις συμμετοχές του σχολείου μας, Μαρία Θεοδώρου Γ1, Ιωάννου Ιωάννα Γ1, Βασιλική Πιπίδη Γ2, Μπόμπορης Γιώργος Γ2, Κατερίνα Μπίνα Β2. Μπράβο παιδιά να στοχεύετε πάντα ψηλά!

Ανακοίνωση

Οι υποψήφιοι των Πανελλαδικών 2014, τελειόφοιτοι και απόφοιτοι καλούνται να προσέλθουν στο σχολείο για να παραλάβουν το Δελτίο Υποψηφίου μέχρι Παρασκευή 9-5-2014.

Οι τελειόφοιτοι υποψήφιοι θα ενημερωθούν για τις εξετάσεις τη Τρίτη 20/05/2014, στο αμφιθέατρο του σχολείου.

Ορισμός Εξεταστικών Κέντρων Πανελλαδικών Εξετάσεων έτους 2014 της Δ/νσης Δ.Ε. B΄Αθήνας

Τα Εξεταστικά Κέντρα για τη διεξαγωγή των εξετάσεων στα Πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα έτους 2014 μαθητών και αποφοίτων Γ΄ Τάξης Ημερησίων, Δ΄ Τάξης Εσπερινών Γενικών Λυκείων και ΕΠΑΛ (ΟΜΑΔΑ Β΄) της Διεύθυνσης Δ.Ε. B΄ Αθήνας είναι: Εξεταστικά κέντρα

Εκπαιδευτική επίσκεψη της Β΄ Λυκείου σε Βόλο – Πήλιο

Η επίσκεψη πραγματοποιήθηκε από 27/3 έως 30/3/2014. Η φυσική ομορφιά των  χωριών του Πηλίου, μάγεψε  μαθητές και  συνοδούς Καθηγητές.

Στα πλαίσια της επίσκεψης οι μαθητές επισκέφτηκαν το Πλινθοκεραμοποιείο Τσαλαπάτα που ήταν κάτι πρωτόγνωρο γι΄αυτούς.

Θεσσαλονίκη1

Ακόμη επισκέφτηκαν το αρχαιολογικό Μουσείο και το Μουσείο Θεόφιλου και ξεναγήθηκαν στα εκθέματα.  Έκαναν εύστοχα σχόλια παρατηρώντας τη διαφορά στην εντύπωση, την αισθητική απόλαυση και συγκίνηση του αυθεντικού έργου από τις εικόνες των βιβλίων που μελέτησαν, για να κάνουν την εργασία τους στο σχολείο.

 Θεσσαλονίκη2

 

 

Θεσσαλονίκη3

 

«Αυτή είναι και η αξία των εκπαιδευτικών επισκέψεων, αυτή η αμεσότητα καλλιεργεί την αγάπη και το σεβασμό στους  θησαυρούς του πολιτισμού μας», τόνισαν στην επιστροφή τους και οι συνοδοί καθηγητές κ. Ντινοπούλου, κ. Ραφτόπουλος και κ. Λυκούρης, που έμειναν ικανοποιημένοι, τόσο από το ενδιαφέρον που έδειξαν οι μαθητές σε όλες τις ξεναγήσεις, αλλά και από την γενικότερη άψογη συμπεριφορά τους.

 

Θεσσαλονίκη5

Θεσσαλονίκη4

 

 

 

 

Πρόγραμμα Comenius Regio

Σε εκδήλωση της Δ/νσης Δ/θμιας Β Αθήνας, στην Αγία Παρασκευή, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου στις 2/4/2014,  βραβεύτηκαν μαθητές από πολλά σχολεία που συμμετείχαν με πρωτότυπα έργα, γεμάτα φαντασία και εξαιρετικές δραστηριότητες με περιεχόμενο «αντιμπούλινγκ».

Το σχολείο μας, συμμετέχοντας στο πρόγραμμα Comenius Regio, της Δ/νσης Δευτεροβάθμιας Β Αθήνας, κατά της ενδοσχολικής βίας, πήρε μέρος  με τα σκίτσα των μαθητών μας, στέλνοντας   το μήνυμα:  «το σχολείο είναι μια ζεστή αγκαλιά για όλα τα παιδιά, χωρίς διακρίσεις. Συνυπάρχουμε,  συζητάμε, συμφωνούμε-διαφωνούμε, δεν ανταγωνιζόμαστε αλλά συναγωνιζόμαστε, να γίνουμε εμείς καλύτεροι και η  κοινωνία μας πιο ανθρώπινη».

 

 

 

 Αξίζει ένα μεγάλο μπράβο στους μαθητές μας, στους μαθητές που διακρίθηκαν  και σε όλα τα παιδιά που πήραν μέρος.

Ανάθεση εκδρομής

Σήμερα  Τετάρτη, 9 Απριλίου 2014,  και ώρα  14.10, συνεδρίασε η Επιτροπή αξιολόγησης των προσφορών των ταξιδιωτικών γραφείων για την πραγματοποίηση 4ήμερης εκπαιδευτικής εκδρομής στο  CERN, από 8/10/2014 έως και 11/10/2014.

Αφού μελέτησε τις πέντε (5) προσφορές που κατατέθηκαν στο σχολείο, αποφάσισε την ανάθεση της οργάνωσης της εκδρομής στο τουριστικό γραφείο  IQ HOLIDAYS.

Η επιλεγείσα προσφορά περιλαμβάνει πτήσεις Αθήνα  – Γενεύη – Αθήνα με την αεροπορική εταιρία SWISS AIR, αναχώρηση από Αθήνα 16.30, επιστροφή 14.05, διαμονή σε ξενοδοχείο 4* και τιμή   495 ευρώ / μαθητή.

Η Επιτροπή

  1. Πρόεδρος: Μπρή Χρυσάνθη (Διευθύντρια)
  2. Βουδούρης Ευάγγελος  (Εκπρόσωπος Διδασκόντων)
  3. Ραφτόπουλος Γεώργιος (Εκπρόσωπος  Διδασκόντων)
  4. Φλωράκης Σωτήριος  (Εκπρόσωπος Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων)
  5. Κωνσταντάγκα Έλενα  (Εκπρόσωπος Μαθητών)

Επίσκεψη της Α΄ τάξης στη Βουλή των Ελλήνων

Στις 7/4/2014, οι μαθητές του σχολείου μας, συνοδευόμενοι από την κ. Σπανού, που οργάνωσε και την επίσκεψη, την κ. Γκεσούλη και τον κ. Παπαγιάννη,  επισκέφθηκαν  για πρώτη φορά την Βουλή, στα πλαίσια του μαθήματος της Α΄ τάξης “Πολιτική Παιδεία”.

Πληροφορήθηκαν  την ιστορία του κτιρίου της Βουλής, παρακολούθησαν  βίντεο για την αξία της Βουλής, της Δημοκρατίας και των θεσμών και ξεναγήθηκαν  στην αίθουσα της ολομέλειας, όπου εκτός των άλλων, τα παιδιά έμαθαν την διαδικασία ψηφοφορίας των αντιπροσώπων μας στο Κοινοβούλιο και τη διαδικασία συμμετοχής τους στον κοινοβουλευτικό έλεγχο.

Η επίσκεψη  έκλεισε με ξενάγηση στην έκθεση της αίθουσας Ελευθερίου Βενιζέλου και στο τέλος οι μαθητές  είχαν την ευκαιρία να δουν από κοντά την αλλαγή φρουράς στον Άγνωστο Στρατιώτη.

Οι συνοδοί έμειναν ικανοποιημένοι από την προσοχή και το ενδιαφέρον που επέδειξαν οι μαθητές  σε όλη τη διάρκεια της επίσκεψης και την άψογη συμπεριφορά τους.

Βουλή

Βουλή

Απονομή Βραβείων του Πανελλήνιου Μαθητικού Λογοτεχνικού Διαγωνισμού 2013.

Την Παρασκευή 21-03-2014, στην αίθουσα «Παρνασσός», σε εκδήλωση της Ένωσης Ελλήνων Λογοτεχνών, έγινε η Απονομή Βραβείων του Πανελλήνιου Μαθητικού Λογοτεχνικού Διαγωνισμού 2013.

Από το σχολείο μας βραβεύτηκε με το Δεύτερο Έπαινο Διηγήματος, η μαθήτρια της Γ΄ Τάξης, Σπύρου Βασιλική.  Ευχόμαστε  πάντα να διακρίνεται στη ζωή της και να έχει επιτυχία στους στόχους της. Διήγημα

απονομή

Οι διακρίσεις των μαθητών δεν τιμούν μόνο τους ίδιους και το σχολείο, κάνουν υπερήφανους τους γονείς τους,  τους καθηγητές τους και γίνονται παράδειγμα για τους συνομηλίκους τους.

Δίπλωμα

Συγχαρητήρια αξίζουν και στους μαθητές που συμμετείχαν με έργα τους και έλαβαν αναμνηστικό δίπλωμα.

Βραβείο Διηγήματος

Αναμνηστικό Δίπλωμα1

Αναμνηστικό Δίπλωμα2

Αναμνηστικό Δίπλωμα3

Ακόμη ένα αναμνηστικό δίπλωμα από τον περσινό διαγωνισμό

Αναμνηστικό Δίπλωμα4

 

 

Γιορτή 25ης Μαρτίου

«Το Έθνος πρέπει να θεωρεί Εθνικόν ό,τι είναι αληθές»

Τα λόγια του εθνικού μας ποιητή Δ. Σολωμού και τον «Ύμνον εις την Ελευθερίαν» είχε ως κεντρικό θέμα η γιορτή που παρουσίασαν οι μαθητές, για να τιμήσουν την ημέρα της 25ης Μαρτίου, με την επιμέλεια της φιλολόγου κ. Παπαμελετίου.

Η γιορτή έκλεισε με παραδοσιακούς χορούς, που επιμελήθηκε η καθηγήτρια της Φυσικής Αγωγής κ. Τότσικα.