Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του 2ου ΓΕ.Λ. Αμαρουσίου σας καλεί στο τριήμερο Χριστουγεννιάτικο bazaar Βιβλίου που θα γίνει στο σχολείο μας από 16 μέχρι 18 Δεκεμβρίου και ώρες 10:00 – 20:00. Πρόσκληση
Φιλικός αγώνας μπάσκετ 1ου – 2ου ΓΕ.Λ. Αμαρουσίου
Στο κλειστό γυμναστήριο του σχολείου μας έγινε φιλικός αγώνας μπάσκετ μεταξύ των γειτονικών σχολείων 1ου και 2ου ΓΕ.Λ. Αμαρουσίου.
Μαθητικό Συνέδριο με θέμα “Ο Αριστοτέλης στο Λύκειο”
Την Παρασκευή 09-12-2016, ομάδα μαθητών της Β΄ λυκείου συμμετείχε στο μαθητικό συνέδριο με θέμα “Ο Αριστοτέλης στο Λύκειο”, που διοργάνωσε η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Β΄Αθήνας και η Ελληνογαλλική Σχολή Ευγένιος Ντελακρουά, με θέμα: Τρεις Πραγματείες, “Περί Ύπνου και Εγρηγόρσεως”, “Περί Ενυπνίων” και “Περί της Καθ Ύπνον Μαντικής” από το έργο Μικρά Φυσικά του Αριστοτέλη.
Την ομάδα συντόνισε η φιλόλογος κ.Ντινοπούλου Σοφία σε συνεργασία με τους καθηγητές κ.Παπαμελετίου Αλεξάνδρα, φιλόλογο, κ.Ραφτόπουλο Γεώργιο, φυσικό και κ.Καραπατή Γεώργιο, φυσικό και πληροφορικής.
Όλες οι παρουσιάσεις των σχολείων ήταν ενδιαφέρουσες και αξίζουν συγχαρητήρια τόσο οι μαθητές όσο και οι εμπνευστές καθηγητές τους. Η παρουσίαση του σχολείου μας απέσπασε πολλούς επαίνους τόσο για την πρωτοτυπία της, όσο και για τον τρόπο διαπραγμάτευσης και απόδοσης του θέματος από τους μαθητές.
Ενημέρωση μαθητών για τις πανελλαδικές εξετάσεις ΓΕΛ 2017
Ενημέρωση μαθητών της τελευταίας τάξης ΓΕΛ σχολικού έτους 2016-2017 και των αποφοίτων –υποψηφίων για τις πανελλαδικές εξετάσεις ΓΕΛ 2017 σχετικά με τα εξεταζόμενα μαθήματα σε πανελλαδικό επίπεδο. Εγκύκλιος
Ώρες ενημέρωσης γονέων και κηδεμόνων
Προσφορές για επίσκεψη στη Βουλή
Το σχολείο θα δεχθεί προσφορές γραφείων, μέχρι Δευτέρα 5-12-2016, για μεταφορά 50 μαθητών και 3 συνοδών καθηγητών, από το σχολείο, ώρα 8:00, προς τη Βουλή και επιστροφή στο χώρο του σχολείου, ώρα 11:30, στις 20-12-2016.
Διδακτική επίσκεψη στο Μουσείο Ιστορίας του Πανεπιστημίου Αθηνών
Στις 29/11/2016 πραγματοποιήθηκε διδακτική επίσκεψη στο Μουσείο Ιστορίας του Πανεπιστημίου Αθηνών. Οι μαθητές της Γ΄ Λυκείου ξεναγήθηκαν στους χώρους του Παλαιού Πανεπιστημίου Αθηνών κι ενημερώθηκαν για την ιστορία του στο πλαίσιο της μόνιμης έκθεσης «Ένα σπίτι για ένα μουσείο: Η ιστορία του κτηρίου». Το νεοϊδρυθέν Πανεπιστήμιο πρωτοστεγάστηκε το 1837 σε ένα από τα ελάχιστα σωζόμενα κτήρια της προοθωνικής περιόδου, στην οικία των αρχιτεκτόνων Κλεάνθη και Schaubert, στους πρόποδες της Ακρόπολης με πανοραμική άποψη της Πλάκας, της Αρχαίας Αγοράς, του Αστεροσκοπείου και του Λυκαβηττού.
Επίσκεψη στο Βυζαντινό και Χριστιανικό Μουσείο
Οι μαθητές της Β΄ Λυκείου επισκέφθηκαν στις 29/11/2016, το Βυζαντινό και Χριστιανικό Μουσείο (ΒΧΜ). Αφού ενημερώθηκαν για το Τμήμα Συντήρησης του ΒΧΜ, όπου γίνεται η προληπτική και επεμβατική συντήρηση, η διαχείριση των συλλογών, η τεκμηρίωσή τους, και η προώθηση της έρευνας στο πεδίο της συντήρησης, στη συνέχεια επισκέφθηκαν τους χώρους του Μουσείου με γλυπτά, αντικείμενα της καθημερινότητας, αλλά κυρίως έργα τέχνης, από τις αυτοκρατορικές συλλογές του Μουσείου Ερμιτάζ της Αγίας Πετρούπολης.
EUROSCOLA 2016
Οι μαθήτριες της Β΄τάξης, Νεστορίδου Δανάη και Παπαδοπούλου Αγγελική επιλέχτηκαν μετά από διαγωνισμό και πήραν μέρος στην συνεδρίαση του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου Νέων στο Στρασβούργο στις 28-10-2016.
Μιλώντας για την εμπειρία αυτή δήλωσαν:
«Είναι μεγάλη τιμή για μας, να μας δίνεται η ευκαιρία να εκπροσωπούμε το σχολείο και κατ’ επέκταση την χώρα μας στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο στο Στρασβούργο. Ήταν μία ξεχωριστή εμπειρία μέσα από την οποία ενημερωθήκαμε για πολλές από τις λειτουργίες της Ευρωπαϊκής Ένωσης και των Ευρωπαϊκών θεσμών, συμμετείχαμε στην ολομέλεια του Κοινοβουλίου που απαρτιζόταν από μαθητές από τα 28 κράτη μέλη και ήρθαμε σε επαφή με νέους ανθρώπους, τόσο από τη χώρα μας, όσο και από άλλες χώρες.
Θεωρούμε ιδιαίτερα σημαντικό τόσο το ότι μας δόθηκε η δυνατότητα να εκφράσουμε τις απορίες μας και τις απόψεις μας, όσο και να συζητήσουμε για σημαντικά θέματα που αφορούν το περιβάλλον, τη μετανάστευση, τα ανθρώπινα δικαιώματα, τη θέση της Ευρώπης στα προβλήματα των μη ανεπτυγμένων χωρών, την εργατική απασχόληση των νέων και το μέλλον της Ευρώπης.
Πέρα όμως από την εμπειρία της συνεδρίασης, περιηγηθήκαμε στα αξιοθέατα της πόλης της Ζυρίχης, του Στρασβούργου και του Baden Baden στη Γερμανία».
Παρακολούθηση θεατρικής παράστασης
Ομάδα μαθητών του σχολείου μας, συνοδευόμενοι από την κ. Σανιδά, παρακολούθησαν, στις 27-11-2016, τη θεατρική παράσταση «Αστροφεγγιά», του Ι.Μ. Παναγιωτόπουλου.
Πέρα από την απόλαυση που προσέφερε η παράσταση στους μαθητές, τους «ταξίδευσε» και στα δραματικά για την Ελλάδα γεγονότα της περιόδου 1918-1922.
Προσφορές μεταφοράς με πούλμαν
Το 2ο Λύκειο Αμαρουσίου θα δεχθεί προσφορές μεταφοράς με πούλμαν, μέχρι 29-11-2016, 120 περίπου μαθητών και συνοδών στο Πλανητάριο, στις 15-12-2016.
Επίσκεψη στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος
Στις 24 Νοεμβρίου 2016, το σχολείο μας πραγματοποίησε επίσκεψη στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος, το νέο πολιτιστικό προορισμό της πρωτεύουσας. Μαθητές και καθηγητές επισκέφτηκαν τον πρωτοποριακής αρχιτεκτονικής κτιριακό συγκρότημα, δημιουργία του αρχιτεκτονικού γραφείου Renzo Piano Building Workshop, που θα φιλοξενήσει την Εθνική Βιβλιοθήκη της Ελλάδος και την Εθνική Λυρική Σκηνή και περιηγήθηκαν στους εσωτερικούς και εξωτερικούς χώρους κοινού που το περιβάλλουν. Στον όγδοο όροφο του κτιρίου έχει διαμορφωθεί ο «Φάρος», ένας πολυχώρος εκδηλώσεων με μοναδική θέα σε όλη την Αθήνα. Πάνω από τον Φάρο βρίσκεται και το ενεργειακό στέγαστρο, ένα κατασκευαστικό και τεχνικό επίτευγμα, που καλύπτεται από φωτοβολταϊκά πάνελ και παράγει ηλεκτρική ενέργεια. Στο Φάρο φιλοξενείται η έκθεση “Γιάννης Μόραλης – Χρήστος Καπράλος. Μία φιλία ζωής και τέχνης”. Η έκθεση δίνει έμφαση τόσο στα έργα των δύο αυτών μεγάλων καλλιτεχνών, όσο και στη μεταξύ τους σχέση, η οποία ακολουθεί μια παράλληλη πορεία. Ενδιαφέρον είχε και η φωτογραφική έκθεση του βραβευμένου φωτορεπόρτερ Γ. Μπεχράκη με θέμα την τραγωδία των προσφύγων στο Αιγαίο, η οποία φιλοξενείται στο ισόγειο του ΚΠΣΙΝ.
2ο Μεσογειακό Μαθητικό Συνέδριο στην Κύπρο
Το σχολείο μας έλαβε μέρος στις εργασίες του 2ου Μεσογειακού Μαθητικού Συνεδρίου, που διενεργήθηκε στη Λευκωσία στις 18 και 19 Νοεμβρίου 2016 με θέμα: «Σχεδιάζοντας το σύγχρονο υπόδειγμα της πατρίδας μου: Πολιτισμός-Κοινωνία- Ελευθερία: Η οπτική των νέων».
«Όπου και να ταξιδέψω, η Ελλάδα δεν με πληγώνει, με πεισμώνει, με δυναμώνει», ήταν ο τίτλος της παρουσίασης του σχολείου μας. Για την παρουσίαση εργάστηκαν οι μαθητές Αναγνωστάκης Γιώργος, Βαργιανίτη Ιωάννα, Καργιού Φλώρα, Κολά Άντζελα, Κουτσονικόλης Γιώργος, Μαυρίδης Παύλος, Μοστράτος Σπύρος, Μυτά Έλενα και Σπύρου Έλλη. Οι μαθητές επικεντρώθηκαν στα προβλήματα που βιώνουν οι νέοι στη σύγχρονη Ελλάδα της κρίσης, σε ελπιδοφόρες πρωτοβουλίες και παρεμβάσεις που αναλαμβάνουν και σε όλες εκείνες τις παρακαταθήκες που τους εμπνέουν και τους δίνουν δύναμη να συνεχίσουν να αγωνίζονται για την επίτευξη των στόχων τους και των οραμάτων τους. Στο συνέδριο εκπροσώπησαν τους συμμαθητές τους η Ιωάννα Βαργιανίτη και ο Γιώργος Κουτσονικόλης.
Με την ευκαιρία του συνεδρίου, οι μαθητές και οι συνοδοί καθηγητές τους, ο κύριος Μανώλης Λυκούρης και η κυρία Μαρία Σαμπάνη, ξεναγήθηκαν στο νησί και γνώρισαν τις ομορφιές και την ιστορία του. Η Λάρνακα, η Λευκωσία, η Λεμεσός, η Πάφος, το κάστρο των Ιωαννιτών στο Κολόσσι, η Πέτρα του Ρωμιού, ο αρχαιολογικός χώρος του Κουρίου, η οικία του Διονύσου ήταν μερικοί από τους σημαντικότερους σταθμούς αυτής της περιήγησης, η οποία προσφέρθηκε από τον Κυπριακό Οργανισμό Τουρισμού.
Ιδιαίτερα συγκινητικές ήταν οι στιγμές της επίσκεψης στον Τύμβο της Μακεδονίτισσας όπου υπάρχουν τάφοι και κενοτάφια των νεκρών της τουρκικής εισβολής στην Κύπρο το 1974, καθώς και στ Φυλακισμένα Μνήματα, στις φυλακές όπου απαγχονίστηκαν Κύπριοι αγωνιστές κατά τη διάρκεια του απελευθερωτικού αγώνα από τους Άγγλους. Ανάμεσά τους κι ο 19χρονος Ευαγόρας Παλληκαρίδης. Οι μαθητές απήγγειλαν στον τάφο του το ποίημά του «Θα πάρω μιαν ανηφοριά», παρουσία του συναγωνιστή του και μετέπειτα συζύγου της αδελφής του.
Επιμορφωτικά Σεμινάρια για τους εκπαιδευτικούς Φυσικής Αγωγής
Για τα σεμινάρια Φυσικής αγωγής που πραγματοποιήθηκαν στο κλειστό γυμναστήριο του σχολείου μας, από το Γραφείο Σχολικών Συμβούλων και το Σύμβουλο Φυσικής Αγωγής, κ. Τριπόδη, εκδόθηκε το Δελτίου τύπου
Επιβράβευση των επιτυχόντων μαθητών στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση
Επιβράβευση των επιτυχόντων μαθητών στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση από το Δήμαρχο Αμαρουσίου, Πρόεδρο της ΚΕΔΕ Γ. Πατούλη και απονομή υποτροφιών με κοινωνικά κριτήρια, με χρηματοδότηση από το Κοινωφελές Ίδρυμα Ιωάννη Σ. Λάτση.
Γ.Πατούλης: Στηρίζουμε τους νέους μας για να δημιουργήσουμε μια άλλη Ελλάδα. Πιστεύουμε στις αξίες και θα προσπαθήσουμε να τους κρατήσουμε στη χώρα μας. Συγχαίρω όλα τα Μαρουσιωτάκια για την προσπάθειά τους
Τους 527 μαθητές/τριες των δημοσίων σχολείων της πόλης του Αμαρουσίου που πέτυχαν να εισαχθούν στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση το 2016 επιβράβευσε για τη μεγάλη προσπάθειά τους ο Δήμαρχος Αμαρουσίου, Πρόεδρος της ΚΕΔΕ κ. Γιώργος Πατούλης, απονέμοντάς τους τιμητικούς επαίνους και συμβολικά δώρα, στην εκδήλωση που διοργάνωσε για αυτό το σκοπό για 8η χρονιά ο Δήμος Αμαρουσίου, στο Αμφιθέατρο της ΟΤΕAcademy.
Περισσότερες πληροφορίες στο portal του Δήμου Αμαρουσίου:
http://www.maroussi.gr/default.aspx?lang=el-GR&page=2&newsid=30340

































































