Ενεργός Πολίτης 2024-25 – Τάξη Β΄ Λυκείου
«Δημιουργούμε μια ηλεκτρονική εφαρμογή για να προβάλλουμε τον τόπο που ζούμε»
Η δράση είχε ως στόχο οι μαθητές/τριες να αναδείξουν τον φυσικό και πολιτιστικό πλούτο του τόπου όπου ζουν και συγκεκριμένα το Μαρούσι, με λειτουργικό και σύγχρονο τρόπο, δημιουργώντας μία ηλεκτρονική εφαρμογή.
Στην αρχή έγινε συζήτηση στην τάξη για το ερώτημα: «Εάν επισκέπτονταν το σχολείο μας μαθητές/τριες από μία ξένη χώρα μέσω ενός προγράμματος Erasmus, σε ποια μέρη της πόλης μας θα τους ξεναγούσατε»; Οι μαθητές/τριες συζήτησαν σε κάθε τμήμα της Β΄ Λυκείου για τα μέρη που θα ξεναγούσαν τους επισκέπτες/τριες-μαθητές/τριες της ξένης χώρας.
Στη συνέχεια, τα μέρη αυτά καταγράφηκαν από το κάθε τμήμα προκειμένου να δημιουργηθεί μία συγκεντρωτική λίστα χώρων ξενάγησης.
Όλοι οι μαθητές/τριες που συμμετείχαν σε αυτή τη δράση πήγαν να φωτογραφίσουν τα αξιοθέατα και να καταγράψουν ενδεχόμενες δραστηριότητες που μπορούν να πραγματοποιηθούν σε αυτά.
Παράλληλα οι μαθητές/τριες κατέγραψαν όλα τα μέσα με τα οποία κάποιος ή κάποια μπορεί να προσεγγίσει το αξιοθέατο, βρίσκοντας πληροφορίες από το εργαστήριο Πληροφορικής, μέσω διαδικτύου ή από το τόπο που επισκέφτηκαν.
Στο τέλος μαζεύτηκε το υλικό και δημιουργήθηκε το μενού επιλογών Μαρούσι στην ιστοσελίδα του σχολείου, με επιμέρους επιλογές τα μέρη της πόλης μας που θα ξεναγούσαν. Το 85% των φωτογραφιών είναι φωτογραφίες των μαθητών/τριών και οι υπόλοιπες μέσα από το διαδίκτυο.
Ο υπεύθυνος καθηγητής
Καραπατής Γιώργος, ΠΕ 86