4ο Μεσογειακό Μαθητικό Μεσογειακό Συνέδριο

Το σχολείο μας έλαβε μέρος στις εργασίες του 4ου Μεσογειακού Μαθητικού Συνεδρίου, που διενεργήθηκε στη Νάπολη της Ιταλίας στις 18 και 19 Νοεμβρίου 2017. Το Συνέδριο διοργανώθηκε από το Ελληνικό Ίδρυμα Πολιτισμού της Ιταλίας και την Ελληνική Κοινότητα Νεαπόλεως και Καμπανίας με θέμα “Ελληνορωμαϊκός Πολιτισμός και Ευρωπαϊκή Ιδέα: Από τη συνείδηση της Ιστορίας στη διαμόρφωση της Ευρώπης των Αξιών”.

Η συμμετοχή των ελληνικών σχολείων ξεπέρασε κάθε προηγούμενο. 32 Λύκεια από όλη την Ελλάδα κάλυψαν με την παρουσίασή τους  πολύ ενδιαφέρουσες πτυχές του θέματος. «Όμηρος και Βιργίλιος. Μια επίκαιρη συνάντηση», ήταν ο τίτλος της παρουσίασης του σχολείου μας με θέμα τις επιρροές των ομηρικών επών στην Αινειάδα του Βιργιλίου, καθώς και τη συνεισφορά των δύο επικών ποιητών στη διαμόρφωση των ευρωπαϊκών αξιών. Η παρουσίαση έγινε από τους μαθητές Αθανασοπούλου Άννα, Διπλοδακτύλου Εβελίνα, Λώλη Κωνσταντίνα, Μάρκου Έλενα, Μάστορας Παναγιώτης, Μπινιάρη Αθανασία, Ντέντε Ηλιάνα, Ντέντε Χρυσάνθη, Πετρούλια Μαρίνα, Πρόκου Μαργιάννα, Τούμπας Ανδρέας, Τριανταφυλλάκη Ελένη, Χαρίση Παναγιώτα, Χατζίκος Δημήτρης και Χιονίδου Ιωάννα.

Με την ευκαιρία του συνεδρίου, οι μαθητές μαζί με τους συνοδούς καθηγητές τους, την κυρία Χρυσάνθη Μπρη, Διευθύντρια του σχολείου και την κυρία Μαρία Σαμπάνη, περιηγήθηκαν στη Ρώμη και στη Νάπολη και επισκέφτηκαν σπουδαία αξιοθέατα. Στη Ρώμη, την Fontana di Trevi, το Καπιτώλιο, την piazza di Pololo, την piazza Espania, την piazza Navona, τις ρωμαϊκές αυτοκρατορικές αγορές, το Πάνθεον. Στη Νάπολη, τον Καθεδρικό Ναό, τον φημισμένο κόλπο με θέα το ηφαίστειο Βεζούβιο, την παραλιακή λεωφόρο, τα γραφικά σοκάκια και τα κυριότερα σημεία του ιστορικού κέντρου. Το πρόγραμμα περιλάμβανε και ξενάγηση στο Αρχαιολογικό Μουσείο της Νάπολης, στον αρχαιολογικό χώρο της Πομπηίας και στο Μουσείο Capodimonte, όπου φυλάσσεται η περίφημη συλλογή Farnese και εκτίθενται σπουδαίοι πίνακες ζωγραφικής.

Η συμμετοχή στο Συνέδριο ήταν μια σπουδαία εμπειρία τόσο για τους μαθητές που συμμετείχαν σε αυτό όσο και για τους συνοδούς καθηγητές τους.