a1

ΔΡΑΣΕΙΣ ΣΥΜΠΕΡΙΛΗΨΗΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΗΣ Γ ́ΤΑΞΗΣ ΤΟΥ 2ου ΠΡΟΤΥΠΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΒΟΛΟΥ

Μαθητές και μαθήτριες του 2ου Προτύπου Γυμνασίου Βόλου της Γ ̈τάξης στο πλαίσιο του καινοτόμου προγράμματος «Συμμετέχω,συνεργάζομαι,δρω»,επισκέφτηκαν την Τετάρτη  29/01/2025 το Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Αγριάς, Παίδων Πόλις, με υπεύθυνη καθηγήτρια την κα Γιαννάκη Ασημώ φιλόλογο-ειδική παιδαγωγό. Στόχος του καινοτόμου προγράμματος είναι η ενίσχυση των δεξιοτήτων των μαθητών σε θέματα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης, συνεργασίας, κοινωνικής ενσωμάτωσης και […]

Continue Reading
BERBAS2

Στο Μαθητικό Διαγωνισμό Υπολογιστικής Σκέψης Bebras το 2ο Πρότυπο Γυμνάσιο Βόλου

Ο διεθνής διαγωνισμός Πληροφορικής και Υπολογιστικής Σκέψης Κάστορας – Bebras® (Bebras2 International Challenge on Informatics and Computational Thinking) διοργανώνεται κάθε χρόνο από το 2004. Ο διαγωνισμός «Κάστορας» αποτελεί μια διεθνή πρωτοβουλία, της ομώνυμης κοινότητας (The Bebras Community, 2017), με σκοπό την ανάπτυξη της Πληροφορικής και κυρίως της Υπολογιστικής Σκέψης (Computational Thinking), μεταξύ εκπαιδευτικών, μαθητών και […]

Continue Reading
mathimatikos diagonismos thalis

Αποτελέσματα του 85ου Πανελλήνιου Μαθητικού Διαγωνισμού στα Μαθηματικά ο «ΘΑΛΗΣ 2024-2025» για τις τάξεις Β΄, Γ΄ Γυμνασίου και Α΄, Β΄, Γ΄ Λυκείου»

Για άλλη μια χρονιά οι μαθητές/τριες μας διακρίθηκαν, με το μεγαλύτερο ποσοστό, στον Μαθηματικό Διαγωνισμό της ΕΜΕ. Στον σύνδεσμο: http://eme-mag.uth.gr/. μπορείτε να δείτε τα αποτελέσματα. Η Διεύθυνση και ο Σύλλογος Διδασκόντων συγχαίρουν εγκάρδια όλους/ες τους/τις μαθητές/τριες για την αξιέπαινη προσπάθεια και την επιτυχία τους και εύχονται πάντα να πετυχαίνουν τους στόχους τους! Λήψη αρχείου  

Continue Reading
χα2

Δραστηριότητα από το «Χαμόγελο του Παιδιού»

Το Χαμόγελο του Παιδιού επισκέφτηκε 2ο Πρότυπο Γυμνάσιο Βόλου την Παρασκευή 18/12/2024. Στο πλαίσιο αυτής της επίσκεψης υλοποιήθηκαν δύο προγράμματα με  την ψυχολόγο Βλόστου Στέλλα. Υπεύθυνη της δράσης ήταν η φιλόλογος Ξανθούλα Δημαράκη. Το Πρόγραμμα «Pr.E.P.E.I.» υλοποιήθηκε εντός δύο (2) διδακτικών ωρών στους μαθητές του τμήματος Γ2. Στόχος του προγράμματος είναι η ευαισθητοποίηση των παιδιών […]

Continue Reading
or2

«Πολύτιμος κρίκος στην αλυσίδα ζωής»το 2ο Πρότυπο Γυμνάσιο Βόλου

«Πολύτιμο κρίκο στην αλυσίδα ζωής» αποτελεί για την διετία 2024 – 2025 το 2ο Πρότυπο Γυμνάσιο Βόλου. Το σχολείο μας έδωσε το δικό του παρόν στο «ραντεβού» αυτό, τον Ιούνιο του 2024 με τη συμμετοχή της Διευθύντριας του σχολείου κ. Σοφία Κανταράκη και τις καθηγήτριες κ. Μαρία – Χριστίνα Μαυρογιώργου και κ. Παναγιώτα Χριστογιάννη, στο […]

Continue Reading
merimna

Στήριξη της Ελληνικής Μέριμνας Βόλου από το 2ο Πρότυπο Γυμνάσιο Βόλου

Με ιδιαίτερη χαρά και συγκίνηση το 2ο Πρότυπο Γυμνάσιο Βόλου προσέφερε τρόφιμα και είδη πρώτης ανάγκης στην Ελληνική Μέριμνα Βόλου, με βασική κατεύθυνση τη σύνδεση του σχολείου με την κοινότητα, την ενίσχυση της συνειδητοποίησης των μαθητών για τον ρόλο τους στην κοινωνία, την ανάπτυξη της κοινωνικής τους ευαισθητοποίησης και αλληλεγγύης αλλά και την προώθηση του […]

Continue Reading
20241219 141743

ΠΡΩΤΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΤΥΠΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΒΟΛΟΥ ΣΤΟΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΘΑΛΗΣ

ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ Λήψη αρχείου

Continue Reading
MITSOTAKIS

Στον Πρωθυπουργό μαθητές/τριες του Προτύπου Γυμνασίου Βόλου

Το Μέγαρο Μαξίμου σε προγραμματισμένη επίσκεψη επισκέφτηκαν την Πέμπτη 5 Δεκεμβρίου 2024 μαθητές του Προτύπου Γυμνασίου Βόλου στο πλαίσιο των δράσεων του Ομίλου Πολιτειότητας του σχολείου, συνοδευόμενοι από τη Διευθύντρια Σοφία Κανταράκη και την υπεύθυνη του Ομίλου Ξανθούλα Δημαράκη. Σκοπός της επίσκεψης ήταν η γνωριμία και η συζήτηση με τον Πρωθυπουργό κ. Μητσοτάκη, ως θεσμού […]

Continue Reading
e1

Σχεδιασμός καινοτόμων λύσεων βιωσιμότητας από μαθητές του Προτύπου Γυμνασίου Βόλου

Μαθητές από το Πρότυπο Γυμνάσιο Βόλου συνοδευόμενοι από τη Διευθύντρια του σχολείου κ. Σοφία Κανταράκη και τους καθηγητές κ. Βασιλική Βαλιάντζα και κ. Ιωάννη Καβίδα συμμετείχαν στην εκπαιδευτική δράση που διοργάνωσε το Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας (ΤΗΜΜΥ), και συγκεκριμένα η ερευνητική ομάδα Δημιουργικών Τεχνολογιών Μάθησης, για την ενθάρρυνση της δημιουργικότητας […]

Continue Reading