«Ο Πόντος ζει στη μνήμη και στην καρδιά μας»: Εκδήλωση μνήμης για τη Γενοκτονία των Ελλήνων του Πόντου
Εκδήλωση μνήμης για τη Γενοκτονία των Ελλήνων του Πόντου παρακολούθησαν σήμερα οι μαθητές και οι μαθήτριες της Α΄ Γυμνασίου του 2ου Πρότυπου Γυμνασίου Βόλου. Η εκδήλωση ξεκίνησε με την προβολή ενός σύντομου βίντεο αφιερωμένου στην ιστορία και τον πολιτισμό των Ελλήνων του Πόντου, το οποίο ενεργοποίησε το ενδιαφέρον και την ευαισθησία των παιδιών γύρω από […]
Continue Reading