2ο Μαθητικό Συνέδριο «Σχολή Αριστοτέλους – Από τη Μίεζα στην Οικουμένη»
Το «Αλεξάνδρειο» 2ο Γυμνάσιο Βέροιας συμμετείχε δυναμικά στο 2ο Μαθητικό Συνέδριο, το οποίο ήταν αφιερωμένο στον μεγάλο φιλόσοφο Αριστοτέλη και το οποίο διοργανώθηκε από τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ημαθίας, σε συνεργασία με τον Δήμο Ηρωικής Πόλεως Νάουσας στον πολυχώρο ΕΡΙΑ στις 8-9-10 Μαίου 2026. Ο μαθητής και οι μαθήτριες του τμήματος Α1: Καιμάκης Αναστάσης, Μιχαλοπούλου Παναγιώτα, Κασαμπαλή Κατερίνα, Κουτόβα Φωτεινή, Χαλκίδου Αναστασία, Γκαλαΐτζη Δέσποινα και Δομουτζή Ανθία προχώρησαν […]
Continue Reading