Εκδήλωση για την Γενοκτονία των Ποντίων, στις 19/5/2026.
Σήμερα 19/5/2026, έγινε εκδήλωση στο σχολείο, αφιερωμένη στην Γενοκτονία των Ποντίων. Υπεύθυνοι της εκδήλωσης ήταν οι εκπαιδευτικοί Πουρσανίδου Νικολέτα και Παρχαρίδου Εμμέλεια.
Ενημέρωση – Επικοινωνία
Σήμερα 19/5/2026, έγινε εκδήλωση στο σχολείο, αφιερωμένη στην Γενοκτονία των Ποντίων. Υπεύθυνοι της εκδήλωσης ήταν οι εκπαιδευτικοί Πουρσανίδου Νικολέτα και Παρχαρίδου Εμμέλεια.