Διάκριση μαθητών στον διαγωνισμός Υπατία 2022

Ο Διευθυντής και ο Σύλλογος Διδασκόντων του 2ου Γυμνασίου Πτολεμαΐδας, συγχαίρει όλους τους μαθητές και τις μαθήτριες που διακρίθηκαν στον 14ο Μαθηματικό Διαγωνισμό «ΥΠΑΤΙΑ» για την Α’ Γυμνασίου.Ιδιαίτερα συγχαίρουμε τους μαθητές μας Κουντή Αλέξανδρο και Τσαγγαλίδου Ευσταθία. Τους ευχόμαστε υγεία, πρόοδο και πάντα επιτυχίες!

Περισσότερα

Ανακύκλωση… Τρόπος ζωής

Στα πλαίσια της συμμετοχής του σχολείου μας στο πρόγραμμα ενημέρωσης μαθητών με τίτλο “Ανακύκλωση : Ανακαλύπτοντας τον κρυμμένο θησαυρό” που υλοποιεί η ΔΙ. Α. ΔΥ. ΜΑ την τρέχουσα σχολική περίοδο, πραγματοποιήθηκε επίσκεψη εκπροσώπων της στο σχολείο μας στις 18/01/23. Σκοπός ήταν, να ενημερωθούν οι μαθητές σε θέματα διαχείρισης απορριμμάτων, να ευαισθητοποιηθούν στα προβλήματα που συνδέονται […]

Περισσότερα