Στα πλαίσια της καλλιέργειας της Ενεργού Πολιτειότητας κατά το δεύτερο τετράμηνο του σχολικού έτους οι μαθητές του Γ1 υλοποίησαν στην Τοπική Ιστορία τη δράση «Περίπατος μνήμης και ιστορίας στη Νέα Ορεστιάδα». Η δράση αποσκοπούσε στην ενεργή εμπλοκή των μαθητών με … Συνέχεια
24 Ιουνίου 2026
από ΤΖΕΜΑΛΙΔΟΥ ΜΑΡΙΑ
0 σχόλια