Η Άνοιξη άνθισε στο σχολείο μας!
Ήρθε η άνοιξη στο σχολείο μας… και ξεκινήσαμε! Με πολλή όρεξη, ενθουσιασμό και δημιουργικότητα, οι μαθητές μας έπιασαν δουλειά. Με φτυάρια, αξίνες και πολλή φαντασία φυτέψαμε τα πρώτα λουλούδια στην …
Η Άνοιξη άνθισε στο σχολείο μας! Δείτε περισσότερα