Ημέρα περιπάτου, ευκαιρία για καλλωπισμό!!!!
Εκμεταλλευόμενοι την λαμπρή ημέρα , οι μαθητές του 2ου Γυμνασίου Ωραιοκάστρου πραγματοποίησαν τον Σχολικό περίπατο του Φεβρουαρίου Οι μαθητές-τριες με δική τους πρωτοβουλία και αφού προμηθεύτηκαν χρώματα και πινέλα …
Ημέρα περιπάτου, ευκαιρία για καλλωπισμό!!!! Δείτε περισσότερα