Από το Μαντείο των Δελφών στο Γραφικό Γαλαξίδι
Οι μαθητές και μαθήτριες του 2ου Γυμνασίου Νέας Ιωνίας Μαγνησίας πραγματοποίησαν μονοήμερη εκπαιδευτική εκδρομή στο Αρχαιολογικό Μουσείο Δελφών και στο γραφικό Γαλαξίδι, όπου έζησαν μια ξεχωριστή εμπειρία.
Κατά την επίσκεψή τους στο μουσείο, οι μαθητές και οι μαθήτριες είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά σημαντικά εκθέματα της αρχαίας ελληνικής ιστορίας και να θαυμάσουν μοναδικά