Εορτή 28ης Οκτωβρίου 2016

Την Πέμπτη 27 Οκτωβρίου στην αίθουσα εκδηλώσεων του σχολείου μας πραγματοποιήθηκε εκδήλωση για το έπος του’40, την Κατοχή και την Εθνική Αντίσταση.
Την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους, ο Δήμαρχος της πόλης κ. Βασιλόπουλος, ο πρόεδρος της 2ης Σχολικής Επιτροπής κ. Ανεμογιάννης, ο πρόεδρος του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων κ. Γούλας καθώς και πολλοί γονείς.
Η εκδήλωση ξεκίνησε με τη γιορτή της σημαίας και τον ορισμό του σημαιοφόρου και των παραστατών. Στη συνέχεια από τη θεατρική ομάδα παρουσιάστηκε ως θεατρική σύνθεση “Η Ιστορία που δε ξεχνούμε…” και τα θεατρικά δρώμενα “Οι φίλοι” και “Μία ιστορία της Αντίστασης”. Επίσης, προβλήθηκε οπτικοακουστικό υλικό και απαγγέλθηκαν στίχοι από ποιητική σύνθεση (Μ.Μπρέχτ – Γ. Ρίτσου).
Οι μαθητές κατάφεραν να συγκινήσουν τους θεατές και να επαναφέρουν μνήμες από το παρελθόν.
Το συντονισμό και την οργάνωση της γιορτής ανέλαβαν οι καθηγήτριες του σχολείου κ. Σάρκου Αικατερίνη και κ. Γιαννοπούλου Αναστασία. Υπεύθυνη της χορωδίας ήταν η κ. Σέλινα Κω/να.

24

Βραβείο απόφοιτου μαθητή μας

Για άλλη μιά φορά ο απόφοιτος πλέον μαθητής μας Παναγιώτης Κοντοειδής μας κάνει περήφανους. Αυτή την φορά η βράβευση του δεν γίνεται στον αθλητισμό αλλά σε τομέα της Πληροφορικής.

Στα πλαίσια του 2ου coding bootcamp του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών που έγινε στις 22 Οκτωβρίου 2016 επ’ ευκαιρία της εβδομάδας του Κώδικα, η ομάδα που συμμετείχε ο Παναγιώτης  πήρε το δεύτερο βραβείο με διαφορά 1 πόντου από την πρώτη ομάδα. Συγκεκριμένα δήλωσαν συμμετοχή 350 μαθητές Γυμνασίων-Λυκείων στην πλειοψηφία τους από ιδιωτικά σχολεία. Επιλέχθηκαν οι 40 βάσει βιογραφικού. Μετά αυτοί οι 40 μαθητές χωρίστηκαν σε 8 ομάδες και διαγωνίστηκαν σε  δοκιμασίες που περιείχαν ρομποτική, αναλυση δεδομένων, γράψιμο κώδικα σε java script και αλγοριθμικά προβλήματα. Η  ομάδα του Παναγιώτη που περιελάμβανε τους μικρότερους ηλικιακά μαθητές κέρδισε το δεύτερο βραβείο απόδοσης με διαφορά 1 πόντου από την ομάδα που κέρδισε το πρώτο βραβείο.

Να ευχηθούμε για άλλη μία φορά καλή πρόοδο στον Παναγιώτη σε ότι ασχολείται! Πάντα νίκες κα βραβεία.

Συγχαρητήρια!!!

kon

Πρόσκληση για τον εορτασμό της επετείου της 28ης Οκτωβρίου 1940

Ο Διευθυντής και ο Σύλλογος των Καθηγητών του σχολείου μας σας προσκαλούν στον εορτασμό της επετείου της 28ης Οκτωβρίου 1940 που θα πραγματοποιηθεί στην αίθουσα εκδηλώσεων του σχολείου μας την Πέμπτη 27 Οκτωβρίου και ώρα 9:00 πμ.