🌿 Ο Φλεβάρης κι αν φλεβίσει…

…η άνοιξη προμηνύεται πάντα με σιωπηλή βεβαιότητα.
Στον κήπο του 2ου Γυμνασίου Γιαννιτσών, ο χειμώνας παραχωρεί διακριτικά τη θέση του σε μια νέα εποχή.
Το φως γίνεται πιο καθαρό, ο αέρας πιο ήπιος και η φύση αρχίζει να αποκαλύπτει τα πρώτα της χρώματα.
Τα πρώτα σκιρτήματα της άνοιξης δεν είναι θορυβώδη, είναι ήρεμα, διακριτικά, γεμάτα υπόσχεση.
Σε ένα μπουμπούκι που ανοίγει,
σε μια ακτίνα ήλιου που μένει λίγο περισσότερο, σε μια αίσθηση ανανέωσης που απλώνεται παντού.
📸 Οι φωτογραφίες από τον σχολικό μας κήπο αποτυπώνουν αυτή τη μετάβαση, τη γαλήνια στιγμή όπου το τέλος του χειμώνα συναντά την αρχή της άνοιξης.
Μια υπενθύμιση ότι κάθε κύκλος ολοκληρώνεται για να ξεκινήσει ένας νέος.
Αναμένουμε την άνοιξη με ελπίδα και φωτεινή διάθεση.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *