Μαθητική υπευθυνότητα και συνεργασία στο σχολείο

Με δική τους πρωτοβουλία, τα μέλη του 15μελούς συμβουλίου αποφάσισαν να συμβάλουν ενεργά στη βελτίωση του σχολικού χώρου. Συγκεκριμένα, πρότειναν να καθαρίσουν τον προαύλιο χώρο του σχολείου, δείχνοντας ενδιαφέρον και υπευθυνότητα για το περιβάλλον στο οποίο περνούν καθημερινά πολλές ώρες.
Με ομαδική δουλειά και καλή διάθεση, ανέλαβαν να μαζέψουν σκουπίδια, να τακτοποιήσουν τον χώρο και να βοηθήσουν ώστε το προαύλιο να είναι πιο καθαρό και ευχάριστο για όλους τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς. Η πρωτοβουλία αυτή δείχνει ότι οι μαθητές μπορούν να συμβάλλουν ουσιαστικά στη φροντίδα του σχολείου τους και να δίνουν το καλό παράδειγμα.
Τέτοιες ενέργειες ενισχύουν το αίσθημα συνεργασίας, υπευθυνότητας και σεβασμού προς τον κοινόχρηστο χώρο του σχολείου.
Ο πρόεδρος του 15μελούς του 2ου Γυμνασίου Γιαννιτσών

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *