Την Παρασκευή 6 Φεβρουαρίου 2026, οι μαθητές και οι μαθήτριες του Β3 άφησαν για λίγο τα βιβλία της Ιστορίας και… μπήκαν στην κουζίνα του Βυζαντίου! 
Με έμπνευση τη βυζαντινή διατροφή, ετοίμασαν ένα ξεχωριστό πρωινό και γνώρισαν τις διατροφικές συνήθειες της εποχής μέσα από μια βιωματική και απολαυστική δράση, όπου η γνώση συνδυάστηκε με τη συνεργασία και τη δημιουργικότητα.
Τη δράση υλοποίησε η φιλόλογός τους κα Αναστασία Καπάκογλου, αποδεικνύοντας ότι η Ιστορία μπορεί να γίνει… γευστική και αξέχαστη 

