(αφορά παιδιά που τελείωσαν την γ΄τάξη γυμνασίου)
ΘΕΜΑ: Ενημέρωση για την «Ηλεκτρονική Αίτηση εγγραφής, ανανέωσης εγγραφής ή
μετεγγραφής», μαθητών/τριών στην Α’ Λυκείου για το σχολικό έτος 2022-23.
Προθεσμία από 24-6-2022 έως 7-7-2022….
(ορισμένοι γονείς δεν έχουν κάνει ακόμα δήλωση στο σχολείο μας ποιος κηδεμόνας θα κάνει ηλεκτρονικά την εγγραφή του παιδιού του στο ΓΕΛ ή ΕΠΑΛ. Προθεσμία μέχρι 30-6-22 πρωί).