Η άψογη συνεργασία του σχολείου μας με τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων φέρνει πάντα καλά αποτελέσματα. Έτσι εξοπλίστηκε ηλεκτρονικά, πλήρως, μια σχολική αίθουσά μας. Μας πήρε βεβαίως αρκετό χρόνο αλλά τέλος καλό, όλα καλά. Καλορίζικα και καλή χρήση!! Αυτό που λείπει τώρα είναι η χρήση της την νέα σχολική χρονιά….Ανυπομονούμε για αυτό!! Είμαστε πολύ ικανοποιημένοι, θα λέγαμε χαρούμενοι από το αποτέλεσμα…
Όταν λοιπόν οι συνδρομές των γονέων των παιδιών μας…πιάνουν τόπο!!!


