Από τις δράσεις του σχολείου μας…

Τελευταία ημέρα, πριν τις διακοπές του Πάσχα, σήμερα Παρασκευή 15/4/22 και είπαμε να δενδροφυτεύσουμε και να βάψουμε εσωτερικά 2 σχολικές αίθουσες. Με μεράκι, υπομονή και καλή διάθεση τα παιδιά της Α΄ και Β΄ τάξης, που συμμετείχαν στην παρέλαση της 25ης Μαρτίου, έσκαψαν και φύτευσαν σε μια αυλή του γυμνασίου μας 3 μεγάλα δέντρα που ζήτησε από το Δήμο Πέλλας η δ/νση του σχολείου μας. Παράλληλα τα παιδιά της Γ΄τάξης, που συμμετείχαν στην παρέλαση της 25ης Μαρτίου, με υπομονή, φιλοτιμία και διάθεση προσφοράς έξυσαν, καθάρισαν και έβαψαν εσωτερικά 2 σχολικές αίθουσες. Οι 2 δράσεις έγιναν κατόπιν γραπτής συμφωνίας και των γονέων/κηδεμόνων και με επίβλεψη του δ/ντή του σχολείου μας. Εύγε στα παιδιά μας για την συμμετοχικότητα, τον ενθουσιασμό και το μεράκι τους. Ανεξαρτήτως αποτελέσματος, ο σύλλογος διδασκόντων και το σχολείο μας μπορεί να αισθάνονται υπερήφανοι και ικανοποιημένοι γιατί έχουμε τόσο καλά παιδιά. Να τα χαίρονται και να τα καμαρώνουν οι γονείς τους!!
11 3 22 3 33 1 44 1 55

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *