Aπό τις δράσεις του σχολείου μας….
Περιβαλλοντικό πρόγραμμα ”Χρυσοπράσινο φύλλο”
2ο Γυμνάσιο Γιαννιτσών “Κύριλλος και Μεθόδιος” και Γυμνάσιο Κοκκινοχωρίων Κύπρου “Πάνος Ιωάννου”.
Μέσω τηλεδιάσκεψης βρεθήκαμε με τα παιδιά του περιβαλλοντικού προγράμματος, μιλήσαμε για τον τίτλο, τους στόχους και τις προοπτικές που ανοίγονται. Τα παιδιά μας συστήθηκαν και δεχθήκαμε τις παρουσιάσεις των μαθητών/τριών από το αντίστοιχο σχολείο της Κύπρου. Οι διευθυντές των 2 σχολείων καλωσορίσαμε τα παιδιά και τους υπεύθυνους εκπαιδευτικούς και δώσαμε υπόσχεση να ανταμώσουμε υπό καλύτερες-για όλους μας-συνθήκες. Ήταν μια ωραία εμπειρία που άρεσε πολύ στα παιδιά μας. Οι παραδοσιακοί ιστορικοί και πολιτισμικοί δεσμοί Ελλάδας και Κύπρου μέσω της εκπαίδευσης και της συμμετοχής μας αποκτούν άλλη, ακόμη πιο ενδιαφέρουσα διάσταση. Υπεύθυνοι προγράμματος: Σταμενίτης Αλέξανδρος και Θεράπων Θεράποντος.

