Την Δευτέρα 31-1-2022 το απόγευμα θα αποσταλούν με ημαίηλ οι βαθμολογίες των μαθητών/τριών μας για το Α΄ Τετράμηνο του σχολ. έτους 2021-22.
Εκ μέρους του Συλλόγου Διδασκόντων του σχολείου
ο δ/ντής Κενανίδης Λάζαρος
"Κύριλλος και Μεθόδιος"