Κοπή Βασιλόπιτας στο Γυμνάσιό μας

Koπή Βασιλόπιττας στο Γυμνάσιό μας.
Δίνοντας έναν άλλο πιο αισιόδοξο και χαρούμενο αγέρα, στις παγωμένες ημέρες που περνάμε, ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων φιλότιμα και συμμετοχικά προνόησε κι έφερε στο σχολείο μας βασιλοπιτάκια. Μοιράστηκαν στους μαθητές και μαθήτριες του σχολείου μας που πολύ το χάρηκαν. O/Η τυχερός/ή του κάθε τμήματος θα αναδειχθεί αύριο με κλήρωση. Φρόντισαν ακόμη και έφεραν βασιλοπιτάκια και για τους εκπαιδευτικούς του σχολείου μας. Τους ευχαριστούμε πολύ. Στο φλουρί εδώ τυχερή στάθηκε η κα Κωστάκη Γ. που πήρε και το δωράκι της. Αργότερα ο Σύλλογος Διδασκόντων του σχολείου μας έκοψε την καθιερωμένη βασιλόπιτα, όπως συνηθίζεται κάθε χρόνο. Ετούτη την φορά η τυχερή ήταν η κα Ταρασίδου Μ. που και αυτή πήρε το δωράκι της.
Καλή και ευλογημένη Χρονιά 2022. Χρόνια Πολλά ευχόμαστε ολόψυχα σε όλο τον κόσμο. Υγεία, πολλά χαμόγελα, ευτυχία, συνεργασία, επιτυχίες, δημιουργία και καλή καρδιά.
Εκ μέρους του Συλλόγου Διδασκόντων και εκ μέρους του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων
ο δ/ντής του γυμνασίου Κενανίδης Λάζαρος.
1234

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *