Όταν ξεκινήσαμε το πρόγραμμα τον διαμεσολαβητών ήμασταν ενθουσιασμένοι με την ιδέα ότι θα ήμαστε μαζί με παλιούς φίλους. Μετά, αφού ήρθε η κύρια Αθανασόπουλου, ξεκινήσαμε να μιλάμε και να μαθαίνουμε περισσότερα πράγματα για το πρόγραμμα, ενθουσιαστήκαμε και ξεκινήσαμε να μιλάμε για το πρόγραμμα: τι έπρεπε να κάνουμε όταν ένα παιδί έχει πρόβλημα που το χτυπάνε άλλα παιδιά και μας είπε τι να κάνουμε σε τέτοιες περιπτώσεις.
Κατόπιν ξεκινήσαμε να φτιάχνουμε χριστουγεννιάτικες κάρτες για την κύρια Φιλντίση, το ΚΑΠΗ απέναντι, και για τους δασκάλους.
Αντώνης Βίγλας, Β2









