Μέσα σε μία ατμόσφαιρα συγκίνησης, αυθορμητισμού και χαρούμενης διάθεσης το σχολείο μας αποχαιρέτησε τους μαθητές της Γ΄ Γυμνασίου

Παρακολουθήσαμε ένα φωτογραφικό αφιέρωμα, ακούσαμε τις σκέψεις και τα συναισθήματα των αποφοίτων….

… χειροκροτήσαμε τους αποφοιτήσαντες μέσα σε ατμόσφαιρα ενθουσιασμού ….

… απολαύσαμε τα χορευτικά δρώμενα και χειροκροτήσαμε το κέφι, τη ζωντάνια και το ταλέντο των παιδιών μας….

Ευχαριστούμε θερμά την κυρία Ελένη Δημητρά, τη γυμνάστρια μας, που ανέλαβε να πραγματοποιήσει την εκφρασμένη επιθυμία των μαθητών για αυτήν την εκδήλωση, τις κυρίες Χαρά Αδάμ, Φένια Λωσταράκου, Μάτα Μαζαράκη, Αναστασία Μητρούση, Ειρήνη Παπουτσάκη που βοήθησαν ενεργά, τους μαθητές που αφιέρωσαν πολλές ώρες στην προετοιμασία της εκδήλωσης.
Ακολούθησε η γιορτή που οργάνωσε για όλους τους μαθητές ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων.
Ευχόμαστε σε όλους τους μαθητές ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ και ειδικά στους μαθητές της Γ΄ Γυμνασίου ΚΑΛΗ ΠΡΟΟΔΟ στο Λύκειο!